Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

21-09-2008 om 14:16

Kaatje

weer een weekendknuffel voor jou

Petra-

Petra-

22-09-2008 om 10:07

Kaatje

Alweer maandag, hopelijk hebben jullie een rustig weekend achter de rug, en heb je genoeg energie om vandaag weer aan het werk te gaan.
Dikke knuffel!

Tineke

Tineke

23-09-2008 om 19:46

Morgen

Even heel kort, vooral omdat ik me niet goed voel, ik moet morgenochtend met merlijn naar de dokter van Bas. Denken jullie een minibeetje aan ons?

Lynna

Lynna

23-09-2008 om 20:17

Ja, natuurlijk!

Ik zal zeker aan je denken, dat bezoek zal zoveel herinneringen boven brengen. Succes!

Lynna (die hier niet vaak reageert maar wel alles meeleest en erg meeleeft)

Witje

Witje

23-09-2008 om 20:33

Absoluut

Lieve Kaatje,

Zal zeer zeker aan jullie denken. Jullie zijn nog heel vaak in mijn gedachten. Sterkte morgen!

Liefs van Witje

Ik...

...denk ook mee!

Amarins

Amarins

23-09-2008 om 21:27

Maxibeetje

Ik denk aan jullie, vaak en morgen zeker. Sterkte, Heksenvetjes.

mirreke

mirreke

23-09-2008 om 22:10

Ik ook

Denk aan jullie. Hoop dat het allemaal meevalt, en dat merlijn er snel vanaf is. Zwaar lijkt me, om die gang naar het ziekenhuis en juist die arts weer te moeten maken.
Grappig trouwens, onze dochter heette bijna merlijn, maar het werd een piepklein beetje anders. Nu heet ze m*rl*ijn (de tovenaarsdochter)...

Petra-

Petra-

23-09-2008 om 23:10

Een minibeetje?

Ik zal de hele dag met mijn gedachten bij jullie zijn!
Zoals alle dagen, maar morgen extra, om je virtueel te steunen! Heel veel sterkte!

Heel vaak

... en morgen een beetje extra. Sterkte!!

Liefs, Mick

Mee

Ik hoop dat je het voelt, Kaatje, dat de hele kring meegaat naar de dokter. Sterkte, voor jullie allebei!

Bastet

Bastet

24-09-2008 om 07:28

Ja natuurlijk meis

We staan allemaal om je heen!
Bastet

WiekeB

WiekeB

24-09-2008 om 08:20

Natuurlijk

ja lieverd, we denken aan jullie!!! Hier gaat een kaarsje aan vanwege het sombere weer en een extra kaarsje voor jullie tocht.
Een warme knuffel, Wieke

WiekeB

WiekeB

24-09-2008 om 08:31

En oh ja

wat fijn!!! (goed!!!) dat je ons even laat weten dat er zo'n moeilijke dag aankwam! Echt meis, we nemen allemaal virtueel jullie hand en helpen jullie erdoorheen...

Op dit moment

Zit je misschien bij de dokter, en ik denk aan je, aan jullie. Laat het alsjeblieft meegevallen zijn!

Tinus_p

Tinus_p

24-09-2008 om 10:10

*duimt ff*

Duimduim

En?

hoe is het gegaan ?

Tineke

Tineke

24-09-2008 om 14:34

Sims

Het is een onschuldige cyste op zijn tong, a.s. vrijdag onder het mes...
Het was loodzwaar daar precies te moeten zijn, maar met wat extra medicatie én een overdosis fantasie lukte het wel. We deden alsof we in een nieuwe, vreemde wereld kwamen, SIMS 4, alles nieuw en alles onbekend. Zolang we ons spel konden vasthouden, ging het.
Daarna meteen naar de speelgoedwinkel gereden, dat helpt ook. En nu maar op naar vrijdag, diepe zucht.
dank jullie wel voor alle steun!

Oef, gelukkig

'Maar' een cyste! Ik heb bewondering voor de manier waarop je dit aanpakt, de kracht van fantasie.
Sterkte alvast voor vrijdag!

Liefs en een dikke knuffel, Mick

Mooie oplossing

die sims!
Sterkte, ook vrijdag weer! En dat er rustige tijden mogen aanbreken.

Dozenschuiver

Dozenschuiver

24-09-2008 om 15:13

Kanjer

Jullie zijn kanjers. Hopelijk kunnen jullie straks weer even de zorgen opzij duwen, de postbode is onderweg.

Bastet

Bastet

24-09-2008 om 16:17

Sterkte voor vrijdag

Hoe onschuldig ook,toch een ingreep.Veel sterkte vrijdag!!
liefs,Bastet

wendelien

wendelien

24-09-2008 om 16:34

En ik

adem weer uit. Pfffffft. Hopelijk is jullie opluchting groot en valt er een last van je schouders. Sterkte maar weer en liefs, w

Tineke

Tineke

24-09-2008 om 21:26

Heftig dagje

Omdat ik 's nachts vaak wakker werd van hevig gezoem, kwam er vanmiddag een wespen-opruim-meneer. Hij zag al vlug waar de wespen, tussen de pannen, het huis binnendrongen en spoot daar een poedertje in. Dat is dan negentig euro mevrouw. En daarmee zou het opgelost zijn.
Ja, ja. Rondom avondeten bleek dat de badkamer vol wespen stond, en mijn slaapkamer was ook een en al wesp. Ze waren dus binnengekomen ipv keurig achter beschot te blijven. Meneer onbereikbaar, immers buiten kantoortijd.
Ik heb nog nooit zoveel wespen bij elkaar gezien. Hoeveel passen er in een nest? Inmiddels honderden opgeruimd met spuitbus en stofzuiger. En nog zitten er steeds veel als ik weer inspecteer. Ik ga maar bij Merlijn logeren vannacht.
Wat een gedoe na zo'n moeilijke ochtend...ik ben een beetje moe nu, maar moet toch nog verder op wespenjacht!

Tjemig

Kaatje, het zit bij jullie ook nooit eens "gewoon" tegen, maar steeds "combinatie-tegen" of "Heel Erg Tegen". Sterkte op wespenjacht!

knevel

knevel

24-09-2008 om 21:50

Veel sterkte aanstaande vrijdag en...

...vanavond met (of liever: tegen) de wespen.

Ik zal aan jullie denken vrijdag en hoop dat dit snel weer achter jullie ligt. Sterkte, sterkte, sterkte!

liefs Eveline

Jakkes zeg

Hopelijk geeft die meneer nog garantie op zijn bepaald niet afdoende behandeling (. Sterkte weer!

Bastet

Bastet

25-09-2008 om 07:32

Oooooooooooh

Jeetje Kaatje.....en ik je maar rust toewensen..
hoe is het vanochtend met de wespen?
Liefs,Bastet

Petra-

Petra-

25-09-2008 om 08:59

Kaatje

Wat een ellende allemaal weer, hopelijk valt het voor Merlijn vrijdagmee en heeft hij er niet te veel pijnvan.

Hoe is het nu met de wespen? Kijk je uit met je spuitbussen?

Knuffel voor jullie!

reina

reina

25-09-2008 om 15:54

Kaatje

Opluchting! En sterkte voor morgen, ondanks de fantasie die je erom heen kunt bouwen. En wat een gedoe, zeg, met die wespen!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.