Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
WiekeB

WiekeB

07-09-2008 om 11:47

Zondag

je zware week is weer achter de rug... en ja, er komen altijd weer zware tijden maar er komen ook nieuwe kansen en nieuwe móóie ervaringen. Morgen ga je weer lekker dobberen...
ik houd je even stevig vast!
Liefs, Wieke

Petra-

Petra-

07-09-2008 om 21:13

Knuffel

voor jullie, voor de komende week!

Petra-

Petra-

09-09-2008 om 08:39

Lief kaatje

dag na dag gaat voorbij... woorden weet ik even niet, maar ik denk aan jullie!

Lieve kaatje

Gewoon maar even een hele dikke knuffel en een warm dekentje, ik geloof dat het erg nodig is.

Liefs, Mick

Bastet

Bastet

09-09-2008 om 11:36

Kaatje

Hou vol meis,er komen echt,echt,echt betere dagen!!!
knuffel,Bastet

Ach lieverd

Vanochtend kwam ik met zware boodschappentassen thuis. Af en toe moest ik ze even neerzetten, om daarna weer een stukje verder te kunnen zeulen. En ik moest aan je denken. Hoe graag zou ik willen dat we een zwaar stuk bagage van je konden overnemen, dat jij ook eens je zware tassen eventjes kon neerzetten, voor je weer verder moest.
Een dikke knuffel.

Maatje

Maatje

09-09-2008 om 13:58

Kaatje

Lieve Kaatje, wat een verdriet, wat een gemis. We huilen met je mee, een arm om je heen, al helpt het niets... Liefs, Maatje.

Roos

Roos

10-09-2008 om 00:15

Kaatje

Een dikke knuffel...
Roos

WiekeB

WiekeB

10-09-2008 om 10:30

Heksenvetten

Ach lieve mensen, lieve Kaat, was het maar mogelijk om alle verdriet en ellende in kleine stukjes op te delen zodat we allemaal wat konden meetorsen voor jullie...
Kaatje, je bent zo'n mooi mens, houd vol!
Liefs, Wieke

Lieve lieve kaatje

Wat zwaar is het allemaal... en ik vind je zo dapper.... het vallen en opstaan, dat is zo duidelijk en zo letterlijk bij je, het worstelen, het door moeten gaan. Ik heb zoooooveel bewondering voor je. En ook absoluut voor je kinderen!
Ik heb nu 3 kinderen in de klas die een ouder hebben verloren, waarvan 2 in de afgelopen 4 jaar. Zooooo vers, zo zwaar soms, petje af voor die kinderen die toch ook maar elke dag weer door moeten.... geef ze maar een dikke knuf (en ook eentje voor jezelf!)
liefs Geerke

Kaatje

ach, je voelt je vast niet dapper en sterk.. Wat mensen ook zeggen..

En ja, ik zou ook wat willen zeggen, om je je beter te laten voelen, om je op te beuren, eigenlijk het liefst om al dat verdriet weg te wissen..

Maar, aan de andere kant, zoals jij over Bas schrijft, dan is het ook zo verschrikkelijk logisch dat je hem zo vreselijk mist..

De ´roes´ van het prille verlies trekt op en wat blijft is de leegte, die je overal tegenkomt. Je kunt er niet omheen, je móet er dóórheen, of je wilt of niet..

En je doet het, met vallen en opstaan misschien, maar je doet het! Ooit wordt het echt minder rauw, minder verdrietig, minder fel..maar nu is het NU en dan is het uur na uur, misschien nog wel minder dan een uur

Sterkte en kracht gewenst, voor elk moment!
Mien

mirreke

mirreke

12-09-2008 om 16:54

Kaatje

Het is weer (bijna) weekend. Weer een week doorgekomen... ik wens je een fijn weekeinde voor jullie viertjes, dat hopelijk precies is zoals je het nodig hebt.
En je krijgt ook weer een dikke knuffel.
Mirjam

Petra-

Petra-

14-09-2008 om 16:10

Lief kaatje

Alweer zondag, het is stil, met heel mijn hart hoop ik dat je een weekeind achter de rug hebt wat je weer wat kracht geeft om de nieuwe week te beginnen.

Tineke

Tineke

15-09-2008 om 08:29

Beweging

De afsluiting van afgelopen week was toch wel weer een klein feestje. Er kwamen zulke fantastische troostpakketten binnen, overvol met heerlijkheden, echt onder luid gejuich ontvangen. En dat, dat even oprecht blij kunnen zijn, geeft zoveel nieuwe moed dat we deze week er weer tegenaan gaan.
Tenminste, in hoeverre mogelijk, meisjes beide grieperig, Mirte veel last van haar voet, Merlijn veel last van z'n tong en ik veel last van eczeem. Ik heb nu maar de dinsdagmiddag gereserveerd bij de huisarts. Dus dat volop er tegenaan gaan, voelt meer als 'we sukkelen maar weer verder'.
Maar de kracht zit 'm in het woordje 'verder', zlang die beweging er is, is het niet zo hopleoos als het soms wel even voelt.

WiekeB

WiekeB

15-09-2008 om 08:36

Kaatje

Fijn dat jullie oprecht blij waren, dat verdienen jullie zo, en het is jullie zo uit de grond van onze harten gegund!
Maar wat naar dat Mirte nog steeds last houdt van haar voet. Is de wond helemaal genezen of blijft dat ook gemodder? En die tong van Merlijn, ik kan me voorstellen dat zoiets naar is. Voor hem, maar ook voor jou.
En weet je, dat "we sukkelen maar weer verder", dat is voor jullie op dit moment gewoon tópsporten, daar is geen twijfel over mogelijk. Petje af dus voor jullie (doorgaande) prestatie!!!
Kus, Wieke

Petra-

Petra-

15-09-2008 om 10:31

Kaatje

ik sluit me aan bij Wieke, topsport beoefenen jullie, en da kost bergen energie. Vandaar ook onze verwenpakketjes, er is zo weinig wat we kunnen doen. Fijn dat jullie daar blij mee zijn.

Succes bij de huisarts! Knuffel voor jullie!

Topsport

Wieke zegt het, ik dacht het bij het lezen van je bericht. Dat verder 'sukkelen' kost al zoveel energie dat je best van topsport mag spreken.
Fijn dat jullie zo hebben genoten van de pakketjes
Sterkte morgen bij de HA!
Liefs, Mick

Petra-

Petra-

16-09-2008 om 12:23

Dinsdagmiddag

naar de huisarts, misschien zitten jullie er al. Sterkte en hopelijk gerustellend nieuws!

Vanmiddag

Wéér dokter... Sterkte Kaatje!

Tineke

Tineke

16-09-2008 om 21:13

Ach ja

Qua Mirte´s voet: over een jaar kunnen we pas beoordelen hoe het zal blijven, kans bestaat dat het gevoel in grote teen nooit helemaal goed terugkomt.
Qua Merlijn: hij moet naar de behandelend kaakchirurg van Bas, het is een volkomen onschuldige blaar-achtig-iets, maar zorgvuldig behandelen moet wel.
Qua ikke: weer wat kuurtjes rijker voor mijn arme huidje, en verder moet ik eerlijk zeggen dat ik van alles een beetje te moe ben geworden. Dus huppatee naar bed...en dan mag ik morgen zelf naar de tandarts, ook zoiets op me op te verheugen. Brrr! En dan overmorgen bezoekje aan kinderlongarts en dan is het wel eventjes genoeg geweest!

Kaatje...

Even een knuffel.

Slaap lekker vanavond, enne niet vergeten...denk je nog even na over wat leuke klusjes waar je al te lang tegenaan hikt??

Ingrid

Petra-

Petra-

17-09-2008 om 13:36

Kaatje

dit heb je iig weer gehad, als het goed is ben je ook bij de tandarts geweest.

Wanneer moet je naar de kaakchirurg met Merlijn?

Voor nu een dikke knuffel!

Wat is

het toch weer oneerlijk verdeeld qua toestand, jeetje het 'lot' weet jullie huisje telkens voor de ellende goed te vinden zeg.

Ga Af ! En nu overslaan dat huis !

Petra-

Petra-

18-09-2008 om 19:56

Kaatje

een krabbel voor jou om te laten weten dat jullie geen dag uit mijn gedachten zijn...

Kaatje

Een knuffel voor vandaag, en een duwtje in je rug om op gang te blijven.

WiekeB

WiekeB

19-09-2008 om 14:09

een arm om je heen, van een hele grote kring mensen!

Petra-

Petra-

19-09-2008 om 15:27

We pakken elkaars hand

en gaan weer verder met de kring, omdat jullie het zo hard nodig hebben, we blijven om jullie heen staan!

Maatje

Maatje

19-09-2008 om 18:31

Ja, petra, ik pak je hand

... dat wil ik ook: met jullie in de kring; Kaatje en haar kindjes in het midden, en gewoon warm en rustig bij elkaar staan. Dicht bij elkaar staan.

Ook

Ik stond er nog hoor, ben nooit weggeweest. Maar ook nu pak ik Maatjes hand (je moet een hoop handen hebben joh, voor deze kring!).

Roos

Roos

20-09-2008 om 02:07

En ik

Pak de hand van Minna....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.