Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sarah E.

Sarah E.

09-04-2008 om 10:50

Fijn

Ik ben een paar dagen weggeweest, en vind het fijn om bij het teruglezen van de week te 'zien' dat Bas er nog is en dat hij zijn orkest heeft kunnen horen. Hang in there!

Bij mij is de 'bijsmaak' van OO dat er de (menselijke) neiging lijkt om elkaar een beetje naar de mond te praten (dit staat zo zwart op wit negatiever dan dat ik het bedoel), bv. door de postings over en weer dat we zo geweldig zijn om dit met elkaar te doen, en door ook in de openbaarheid te treden. In de opmerking over 'laat de linkerhand niet weten wat de rechter doet' kan ik me dan ook helemaal vinden. Maar toegegeven, wat maakt dat praktisch uit als we de familie Heksenvet hiermee op wat voor manier dan ook helpen?
Groet, Liesje

Iedere dag

Even lezen of er nog nieuws is. Meevoelen met een voor mij volstrekt onbekend gezin. Heksenvetjes, geniet van iedere dag dat jullie samen zijn. Ook vandaag schijnt voor jullie speciaal het zonnetje!

Susan

Susan

09-04-2008 om 12:53

Woensdag

Familie, weer een dag verder, een dag van elkaar nog dingen kunnen zeggen.....

Ik heb ook voor jullie een kaarsje aangestoken en hoop dat Bas geen lange pijnlijke weg hoeft te gaan.......

Heel veel sterkte.

Susan

Zonnetje

Speciaal voor jou Bas, een mooie zonnige dag. Ik hoop dat je er nog van kan genieten en dat je het een beetje bewust meemaakt.

En Kaatje en kinderen, voor jullie natuurlijk ook de zon, om niet te vergeten dat hij ergens wel schijnt al zal je in deze tijden wel eens afvragen waar...

Liefs en dikke knuffel,

Rian

Lieve heksenvetten

Ik durf eigenlijk nauwelijks meer hier te kijken. Bang voor wat hier misschien te lezen is. En dan denk ik ook aan jou, jij durft vast ook eigenlijk 'niet te kijken'. Maar jij hebt geen keus. Jij moet wel. En je kinderen en Bas natuurlijk ook. Ik wou dat er voor jullie óók de mogelijkheid was om gewoon niet te kijken. En dat het er dan ook gewoon niet wás, de ziekte, de pijn, het verdriet. Dat jullie gewoon naar buiten kunnen kijken en genieten van het lentezonnetje, zonder nare gedachten als 'misschien wel de laatste keer'...
Lieve Kaatje, ik ben blij dat wij met z'n allen je in ieder geval een klein beetje tot steun kunnen zijn. Ik sla in gedachten even mijn armen om jullie heen {{{{{Heksenvettten}}}}}.
Engeltje

Nathalievdp

Nathalievdp

09-04-2008 om 14:06

Weer een dag in gedachten

Ook deze dag zijn jullie weer bij ons in gedachten..

Nathalie

Petra-

Petra-

09-04-2008 om 14:57

Kracht

voor dit laatste stuk hier op aarde samen....

Onwerkelijk

Zo dichtbij (qua afstand)..en toch ook zover weg. In gedachten even heel dichtbij, jullie sámen

Stil, terwijl de wereld doorgaat..
Sterkte!
Mien

Kaatje...

Ik heb geen idee of je af en toe een moment hebt of neemt om mee te lezen. Het voelt zo raar om hier te posten als je het toch niet leest nu. Maar ondanks dat: ook hier wordt aan je gedacht!

Ingrid

reina

reina

09-04-2008 om 15:42

Kaatje

veel sterkte en oneindig veel liefde wens ik jullie ook vandaag.

WiekeB

WiekeB

10-04-2008 om 07:21

Lieve heksenvetten

ik wens jullie een dag vol liefde en zonder pijn.
Liefs, Wieke

Susan

Susan

10-04-2008 om 08:23

Lieve familie

Ook hier weer even laten weten dat ik aan jullie denk... Ik hoop ook op een rustige dag voor jullie..

Sterkte,
Susan

Roos

Roos

10-04-2008 om 08:41

Nieuwe dag

Weer een nieuwe dag waarin ik hoop dat jullie mooie momenten beleven als gezin in jullie cocon.
Liefs Roos

Vandaag

vandaag gun ik jullie weer een fijne dag met elkaar,pak elk mooi moment!
Sterkte!

Een mooie dag..

samen, lekker met het gezin genieten van het mooie weer, de vogels die vrolijk fluiten en de warmte die jullie samen voelen. Er komt een periode van kilte aan maar weet dat dit draadje als een warme deken over jullie waakt.

Liefs Rian

elsje78

elsje78

10-04-2008 om 15:07

Ook hier weer

wordt aan jullie gedacht

Ik weet gewoon niet wat te schrijven, heel veel sterkte

Elske

.......

Ook hier wordt aan jullie gedacht.Veel sterkte en kracht...in deze ontzettend moeilijke tijd !

caro

caro

10-04-2008 om 18:31

Ook vandaag

Tussen alle drukte door, veel gedachten bij jullie.
Verder geen idee wat ik moet zeggen............

Liefs Caro

margje van dijk

margje van dijk

10-04-2008 om 19:54

Weer

Ik weet ook niet zo goed wat ik nog moet toevoegen (niks natuurlijk), maar ik blijf mijn hart voor jullie vasthouden.

Margje

Anna :-)

Anna :-)

10-04-2008 om 21:39

Net als margje

niks toe te voegen. Behalve dat ik aan jullie denk. Heel vaak ..

Anna

Maatje

Maatje

10-04-2008 om 22:38

Het is hier stil

En stil in mij... Heel veel liefs, Maatje.

Susan

Susan

11-04-2008 om 07:48

............

In gedachten ben ik bij jullie.... ook vandaag weer.

Susan

reina

reina

11-04-2008 om 07:59

Weer vrijdag

Vorige week de dag van de muziek, ik hoop dat ook deze vrijdag weer mooie momenten voor julie samen brengt....

WiekeB

WiekeB

11-04-2008 om 08:54

Ook hier

kijk ik even over mijn schouder en zie dat er alweer een kostbare week voorbij is, dat de tijd gewoon doorglijdt. Ik hoop met heel mijn hart dat er veel, héél veel dierbare momenten zijn gespaard in de afgelopen week. Laat de wereld voor wat hij is en koester elkaar. Ik draag jullie ook vandaag weer mee in mijn hart.
Liefs, Wieke

Weer vrijdag

Dat dacht ik vanmorgen ook, Reina. Weer een week voorbij. Dat de kostbare momenten die jullie nu samen hebben mogen opwegen tegen alle pijn en verdriet van deze tijd.
Had ik jullie maar meer te wensen te hebben, zoals een half jaar geleden...

.........

juliie zijn in mijn gedachten.

Liefs van Purk

Dozenschuiver

Dozenschuiver

11-04-2008 om 12:52

Kring

Ik pak de hand van Boeb en maak de kring verder. *Dozenschuiver steekt de hand uit naar ...

Tihama

Tihama

11-04-2008 om 12:53

Kring

Ik steek mijn hand uit naar....

WiekeB

WiekeB

11-04-2008 om 12:54

Kring

Ik pak de hand voor mij en steek de andere hand uit naar....

Petra-

Petra-

11-04-2008 om 12:55

Kring

steek mijn hand uit naar....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.