Gezondheid
Tineke
29-02-2008 om 11:59
Leven tussen aanhalingstekens, een update
Het liefste zou ik schrijven dat het hier zo goed gaat, dat we de boel op de rit hebben. Zoiets hadden we onszelf immers ook beloofd, de tijd van de Mattheuspassion is aangebroken, en dan zouden we veel procentjes 'gewoon leven' herwonnen hebben.
Maar dat is niet zo. Het lijkt alleen maar beroerder te gaan. Bas heeft steeds zwaardere medicatie nodig tegen de pijn. Komende week wordt er een scan gemaakt, voor de zekerheid, om te kijken of er niet opnieuw gruwelijke dingen aan de hand zijn. Het zou z'n klachten wel verklaren, maar tegelijkertijd was er gelukkig wel een arts die het zich niet voor kon stellen dat het opnieuw foute boel zou zijn.
Het is moeilijk nu de lichtpuntjes te zien, het is moeilijk om moed te houden. Bij mij is de energie eigenlijk wel diep onder het nulpunt gezakt.
Zoiets gaat het dus, ik had echt een ander berichtje willen plaatsen.
wosy
11-04-2008 om 13:16
Kring
Met z'n allen maken we een kring om een kring om een kring...zodat Kaat en de kinderen zich omringt weten met warmte en troost. Ik pak dus de hand van Caro en steek de ander uit naar.....
kwala
11-04-2008 om 13:16
En de kring gaat door
Ik pak de hand van Caro, en steek mn hand uit naar de volgende....
Loentje
11-04-2008 om 13:17
Kring
Dat moet dan ongeveer het moment geweest zijn waarop ik in de zangles 'Erbarme dich...' uit de Mattheuspassie aan het zingen was...
"Erbarme dich, mein Gott!
Um meiner Zähren willen!
Schaue hier, Herz und Auge
weint vor dir bitterlich"
Ik neem de hand van Kwala en steek de andere uit naar...
_Chrissie_
11-04-2008 om 13:20
Kring
Ik pak de hand van Loentje terwijl ik mijn tranen wegveeg en steek de ander uit naar.....
Kamerolifantje
11-04-2008 om 13:21
En verder
Ik pak de hand van Chrissie en steek mijn andere hand uit naar.....
Bellefleur
11-04-2008 om 13:22
Kring
Ik pak de hand van Cameron en steek mijn andere hand uit naar...
liedewij
11-04-2008 om 13:22
Kring
en toch schrik ik ervan..en pak de hand van cameron en steek hem uit naar....
Ma_Ma
11-04-2008 om 13:24
Kring
ik pak ook de hand.......van kamerolifantje...en steek hem uit naar......
Kaat en familie,gecondoleerd met het grote verlies van je geliefde.Veel kracht en sterkte gewenst om dit te verwerken.
Liefs