Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kaatje

Ik ben een er een paar dagen tussenuit geweest en heb net dit draadje weer bijgelezen. Afgelopen vrijdag - de dag van het concert - heb ik in een prachtig middeleeuws kerkje een kaarsje voor Bas opgestoken. Ik ben zo blij voor jullie dat Bas zijn orkest nog heeft kunnen horen spelen.
Ik wens jullie voor de komende dagen veel sterkte toe, maar vooral heel veel liefde samen!

Mariola

MRI

MRI

06-04-2008 om 23:23

Kaatje

sterkte

WiekeB

WiekeB

07-04-2008 om 07:52

Ook nu weer

denk ik aan jullie in deze zware maar hopelijk ook mooie kostbare dagen. Ik wens jullie kracht en liefde toe.
Liefs, Wieke

kuzco

kuzco

07-04-2008 om 08:57

En ook ik

ben weer bij jullie in gedachten. Ik wil jullie en iedereen om jullie heen heel veel sterkte en liefde wensen.

Liefs Kuzco

Ya

Ya

07-04-2008 om 09:14

...

Sterkte. Fijn dat jullie het concert hebben kunnen zien en horen. Hoop dat het fijn was.

Liefs van Ya voor de hele familie.

Susan

Susan

07-04-2008 om 10:12

In gedachten....

Na een mooi weekend vlak bij jullie te hebben doorgebracht, reden we gisteren langs jullie woonplaats. Heel raar om te weten dat iemand in een huis aan zijn laatste reis bezig is....

In ieder geval heb ik daar ter plekke nog eens bij jullie stilgestaan........

Wat fijn dat het concert door Bas is meegemaakt!

Veel sterkte vandaag.

Susan

judiths mama

judiths mama

07-04-2008 om 10:42

...

Weet, zoals zovelen, niet wat ik moet schrijven. Wat zeggen woorden nog. Maar voel wel de behoefte om te laten weten dat ik meeleef.

Saskia

Vandaag in de de "dag"

Een van de gratis kranten. Een heel verhaal over Kaatje, Bas, en Ouders Online.

Kaatje, als we jullie al konden vergeten.... Jullie sores haalt de krant al.

Je hebt er nix aan, maar toch.

Bas

Voel je de zonnestralen nog, kun je nog een beetje genieten of is de mist van het afscheid al zo dik dat er niet veel meer doordringt?

Ik hoop het eerste, als het dan maar wel draaglijk is..
Sterkte, Mien

Boromir

Boromir, zou je me een link kunnen geven? Ik ken die krant helemaal niet maar wil het toch graag lezen.
groetjes Geerke

....

vele dagen volg ik dit draadje... ik weet niet wat ik kan schrijven, woorden klinken zo hol en zonder betekenis... jullie zijn vaak in mijn gedachten.
Heel veel kracht en moed gewenst in deze enorm moeilijke periode!
liefs, Kaat

tonny

tonny

07-04-2008 om 23:10

Nou eh - o.t.

is dat de bedoeling, zo'n dubbelplaatsing na het VK-artikel, nu in een gratis krant die overal mee te nemen is?

Ik heb het gevoel dat het allemaal een beetje uit de hand loopt... Nu zijn Kaatje en Bas een soort illustratie bij een semi-wetenschappelijk betoog geworden.

tonny

anna van noniemen

anna van noniemen

07-04-2008 om 23:39

De dag....

is onderdeel van de VK....

Petra-

Petra-

08-04-2008 om 08:37

Een nieuwe dag

Vaak zo gewoon, maar nu voor jullie elke morgen weer zo bijzonder.....

Illustratie

Ik heb niet het gevoel dat Kaatje en Bas de illustratie zijn bij dat betoog, dat ik overigens wel interessant vond. De manier van helpen, dàt was de illustratie.

Aandacht

Hoop dat Bas ondanks alles zo weinig mogelijk pijn heeft en rustig aan zijn laatste reis kan gaan beginnen.

Ik snap kaatje heel goed.Zou me ook gesterkt voelen door zoveel medeleven ! Er zit ook totaal geen kwade bedoeling achter !

Sterkte voor jullie allen !

WiekeB

WiekeB

08-04-2008 om 09:54

Lieve heksenvetten

opnieuw kan ik niet anders dan jullie veel kracht en liefde toe te wensen. Ik zou willen dat het anders was, dat dit jullie - en zo veel anderen - bespaard gebleven was. Maar het is niet anders. Ik hoop dat door alle wanhoop die jullie moeten doorstaan in, jullie die uiterst kostbare momenten in alle intensheid kunnen beleven en koesteren.
Liefs, Wieke

Ik voeg me bij petra..

Want elke ochtend wakker worden is gewoon. En ook de zon zien en ervan genieten, ik doe het allemaal een stuk bewuster nu.

Kaatje en Bas, heel veel sterkte deze dagen. Ik ben blij dat de pijn te niet al te erg aanwezig is.

Liefs Rian

amk

amk

08-04-2008 om 10:52

Alle zonnestralen

van de wereld zijn voor jullie. Dat de zon warmte en kracht mag geven, en zo de wensen van de ool-ers versterkt.

Angela

Kaaskopje

Kaaskopje

08-04-2008 om 10:52

Toch fijn om te horen

dat Kaatje veel aan alle aandacht heeft. Ze hoeft zich niet alleen te voelen, dat helpt.
Ik wens Kaatje en familie heel veel kracht toe voor deze laatste momenten samen.

Heirthe

Heirthe

08-04-2008 om 11:54

Wat erg allemaal..

De hele dag pijn, niet meer kunnen genieten van dit heerlijke lenteweer.. Het lijkt met toch zo langzamerhand dat je wilt dat het ophoudt en toch ook weer niet. Ik kan niet zeggen hoe verschrikkelijk ik dit voor jullie vind Kaatje en ik hoop dat het Ool legioen je straks ook zal blijven steunen zodat je niet in een gat zult vallen.

tonny

tonny

08-04-2008 om 14:26

Goed te horen

dat Kaatje wat heeft aan alle aandacht, dat het haar steunt! Daar gaat het om!
Da's toch een soort 'geruststelling' voor alle verwarde gevoelens en gedachten hier.

tonny

desiree

desiree

08-04-2008 om 14:55

Kaatje

Weet dat er veel en vaak aan jullie wordt gedacht. Bij het opstaan: gauw even kijken of er nog nieuws is. Opluchting als de situatie niet slechter is geworden. Tussendoor op m'n werk: vaak even OOL checken. 's avonds voor het slapen gaan: hetzelfde.
Het besef als ik naar m'n gezonde man en kinderen kijk hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen.
Heel veel sterkte; je staat niet alleen.

desiree

Lieve heksevetten

Ook vanuit Polen wensen we jullie: moed, kracht, liefde, troost en rust. Hou elkaar maar stevig vast.

Zofia

Alle sterkte van de wereld

Ook vanuit Italië wordt er elke dag aan jullie gedacht

Jessica

WiekeB

WiekeB

09-04-2008 om 08:49

En weer

een prachtige lente ochtend. ik kijk uit mijn raam naar de uitlopende takken en denk aan jullie. Ook vandaag houd ik jullie even stevig vast en draag ik jullie mee.
Liefs, Wieke

Ook vandaag...

... denk ik aan jullie.
Heel veel sterkte!
liefs, Kaat

Witje

Witje

09-04-2008 om 09:36

Onverdragelijk

Jullie situatie lijkt me zo onverdragelijk en toch kunnen jullie niet anders dan jullie laten meevoeren in de stroom waarin jullie leven terecht gekomen is. Iedere dag zijn jullie in mijn hart. Ik wens jullie alle goeds en veel liefde.
Witje

Kamerolifantje

Kamerolifantje

09-04-2008 om 10:32

Ook support vanuit zuid-holland

Duim al een tijdje mee, maar nu voelde ik toch de behoefte om even live een hart onder de riem te steken!

Moge de jullie resterende tijd als gezin samen zoet en liefdevol zijn....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.