Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

...........

Ik ben even stil, zodat ik heel hard aan jullie kan denken...

liedewij

liedewij

31-03-2008 om 17:24

Alleen

Kaatje voelt zich zeer machteloos,alleen en verdrietig.

Uiteindelijk ,ook al leeft heel nederland mee, sta je ook alleen in verdriet. Je verliest je wederhelft en moet geamputeerd verder. Aanzien dat je liefste afscheid moet nemen , pijn heeft en van je weggaat is ook zo verdrietig. Je kan er met je verstand en je gevoel niet bij Kaatje.

Ik ken jullie niet maar denk aan jullie,

Liedewij

rosa

rosa

31-03-2008 om 18:00

Kaatje

Ik kan jammer genoeg niets zeggen om je beter te laten voelen.
Ik denk aan jou, aan jullie.

Rosa

Verdorie

Verdorie ik blijf toch bidden om een wonder!!
Ik wil wil wil blijven hopen.

Dikke kus voor jullie allemaal!

Inge N

Inge N

31-03-2008 om 18:46

...........

Mag het nu afgelopen zijn!!!

Kaatje en Bas hier brand een hele grote kaars op de hoop dat Bas vrijdag zijn orkest nog mag horen spelen.

Dikke knuffel voor jullie en iedereen die om jullie heen staat.

Nathalievdp

Nathalievdp

31-03-2008 om 20:56

Slecht scenario

Het lijkt wel een bizar scenario voor een horror/dramafilm. Wie kan zoiets nu bedenken..

Heel, maar dan ook heel veel sterkte gewenst.

Nathalie

...

...weet niets meer te schrijven...alleen dat het allemaal zo verdomd oneerlijk is en ik hoop dat de heren doktoren de pijn onder controle krijgen.
Nogmaals ik denk aan jullie (((( ))))

Marith

Ari69

Ari69

31-03-2008 om 22:18

Inderdaad... woorden schieten tekort ...

Kaatje, Bas en kinderen, ook hier wordt er aan jullie gedacht...

Maatje

Maatje

31-03-2008 om 22:22

Sterkte

Kaatje, Bas en jullie kindjes: heel veel sterkte. Letterlijk, om te dragen wat er op dit moment gebeurt. Het is onvoorstelbaar, en jullie werkelijkheid. Maatje.

Weinig toe te voegen, ik leef machteloos mee in jullie verdriet,

wel schoot mij dit mooie gedicht van Vasalis te binnen:

Hij zal mij leiden langs grazige weiden
naar waatren der rust.

Nu word ik nooit meer radeloos,
ik voel het breed gedein: de dood,
die als zwart water onder kroos
mijn denken plooit, heimelijk en groot.

Over dit aadmend oppervlak
heb ik maar licht en snel gelopen
fluistrend: laat mij nog even leven.

Nu waait de wind de diepten open
onder mijn voeten groeit het wak
Ik hield van u, o groene weiden,
mijn eigen zwaarte laat mij glijden
tot waar de dood mijn vuren blust
in de oude wateren der rust.

- M. Vasalis

Veel liefs voor alle betrokkenen, en bedenk dat er door honderden mensen veel aan jullie gedacht wordt...
Liefs,

Pandora

mirreke

mirreke

31-03-2008 om 23:39

Zo snel...

gaan de dagen. Kon de tijd nu maar even stil blijven staan, hé Kaatje... Ik denk aan jullie

Lieve bas

Ik vraag me af hoe je de afgelopen nacht hebt doorstaan. Ben je deze nacht nog wel doorgekomen? Het laatste stuk wordt je zo wel onnoemelijk zwaar gemaakt... Ik hoop dat je je gedragen weet door je vrouw, je kinderen, je ouders en alle anderen die je dierbaar zijn. Maar vooral hoop ik, hoeveel pijn dat degenen om je heen ook zal doen, dat het voorbij zal zijn voordat het ondraaglijk voor je wordt....

bnr vanochtend 6:15

Tijdens mijn vaste hardlooprondje vanochtend om kwart over zes: het eerste stukje van de uitzending over Bas en Kaatje... Ongeveer vijf minuten, later vandaag volgt een uitgebreidere uitzending.

Susan

Susan

01-04-2008 om 08:08

......

Ik reed vanmorgen naar mijn werk, zag de zon opkomen en dacht aan jullie................... en het werd stil in mij.

Heel veel liefde in jullie moeilijkste reis samen gewenst.

Susan

amk

amk

01-04-2008 om 08:14

Item bnr 6:14

http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?datum=01/04/2008&tijd=06:11:00&lengte=15&titel=Titel

vergeet niet het geluid aan te zetten. Het duurt ongeveer 3 minuten.

Jammer alleen dat ze er niet bij vertelden wanneer het langere item dan zou zijn.

groet,
Angela

Ook hier

gaan mij gedachten elke dag naar jullie uit. Wat zijn andere problemen en moeilijkheden klein vergeleken bij wat jullie meemaken.

WiekeB

WiekeB

01-04-2008 om 09:06

En hier

is een deel van mijn gedachten altijd bij jullie, wat ik ook doe. Ik draag jullie mee in de hoop dat voor jullie die wetenschap een steun is.
Liefs, Wieke

Mooi

Het korte stukje op de radio vanmorgen. Ik heb het via de link geluisterd, zou niet weten hoe en waar ik BNR kan ontvangen op de radio.
Bas en Kaatje, ook mijn gedachten zijn veel bij jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
Sonja

Een mooi stuk

Het was een mooi stuk op de radio. Vooral ook de toelichting van die deskundoloog vond ik wat toevoegen in dit geval. We zijn werkelijk gewone, echte mensen, die nu met z'n allen voor onze "buurvrouw" Kaatje in de bres springen.

Goed

Oh wat een goed stuk zeg op bnr!

Bastet

Bastet

01-04-2008 om 11:13

Mooi

Ja,een mooi stukje op de radio,ik heb net even geluisterd.
Bastet

Amarins

Amarins

01-04-2008 om 13:31

Even

... laten weten dat ik veel aan jullie denk. Ik hoop zo dat het wrede lijden nog verzacht kan worden. Wat vreselijk dat dit ondergaan en aangezien moet worden. Ook hoop ik dat het nog gegeven wordt dat de muziek hem nog kan raken daar waar alleen muziek dat kan doen.

Dozenschuiver

Dozenschuiver

01-04-2008 om 14:05

Radiofrequenties

http://www.bnr.nl/radio/frequenties/
Hier staat een kaart met de etherfrequenties van BNR. Links onderaan kun je per gemeente je kabelfrequentie opzoeken.

Dozenschuiver

Dozenschuiver

01-04-2008 om 15:47

En hier kun je het online terugluisteren

http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?datum=01/04/2008&tijd=15:12:00&lengte=15&titel=Titel
Dit is een langer stuk dan vanmorgen. Je hoort nu het hele interview met Boeb en Tihama.

margje van dijk

margje van dijk

01-04-2008 om 17:29

Ik zit te luisteren, komen ze nog terug?

Ik zit nog op mijn werk en ik heb het net beluisterd (leuk!), maar nu zijn we zo'n 10 minuten later (of zo, ik heb niet opgelet) en nu is er in hetzelfde programma een andere man aan het praten over autisme en ADHD bij kinderen. Komen Boeb en Tihama nog terug of kan ik nu stoppen met luisteren?
Margje

margje van dijk

margje van dijk

01-04-2008 om 17:37

Nee dus

Het is maar een kort stukje, maar inderdaad erg leuk om even te horen.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

01-04-2008 om 17:43

Ps (ot)

Tihama, ben jij ook 36? ))

M

Tinus_p

Tinus_p

01-04-2008 om 18:40

Margje

Margje:
"Tihama, ben jij ook 36? ))"
Tihama is al jaaaaaaren 24, net als jij natuurlijk

Ik ga luisteren!

en intussen hoop ik dat de pijn voor Bas draaglijk is, zo ziek en dan ook nog veel pijn lijkt me helemaal horror
Ik denk aan jullie, vooral ook aan Kaatje en de kinderen, het is ook zo moeilijk om machteloos ernaast te staan..

Gehoord!

Goed stukje, Boeb en Tihama!! Hopelijk gaat ook dat weer veel reacties opleveren.
Intussen brandt er een kaarsje, in de hoop dat het voor Bas en Kaatje nog draaglijk is allemaal.

Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.