Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

01-04-2008 om 22:57

Tinus (o.t.)

Jazeker, ik heb schoenmaat 40, kledingmaat 40, en ik ben .... uiteraard 24.

Maar laten we dit draadje verder niet vervuilen met dit soort flauwekul.

Margje

WiekeB

WiekeB

02-04-2008 om 08:00

En weer

een nacht voorbij... Ik hoop dat jullie die zonder verdere problemen doorgekomen zijn. In gedachten houd ik jullie even stevig vast.
Wieke

Petra-

Petra-

02-04-2008 om 09:08

Woensdag

hoop met heel mijn hart dat het voor Bas draaglijk is... dat hij vrijdag zijn orkest nog zal kunnen horen spelen.
Ik hoop en bid voor kracht voor Kaatje, de kids, opa's en oma's....

kuzco

kuzco

02-04-2008 om 09:33

Weer een dag verder

en weer een dag dichterbij vrijdag. Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar ik hoop dat Bas in ieder geval niet al teveel pijn heeft en nog goed aanspreekbaar is, zodat jullie de tijd die jullie nog rest in jullie liefdevolle omgeving dicht bij elkaar door kunnen brengen.
Jullie zijn geen dag uit mijn gedachten. Sterkte voor Bas en voor iedereen die dicht bij hem staat.

Liefs Kuzco

mama 32

mama 32

02-04-2008 om 10:52

Familie heksevet

Dag in dag uit wordt er aan jullie gedacht!
mama32

Nathalievdp

Nathalievdp

02-04-2008 om 11:14

Ik hoop zo dat bas nog van zijn band kan genieten

Weer een dag voorbij, weer een dag dat wij met pijn aan ons hart aan jullie denken.

Mooi stukje op BNR !

Nathalie

anna van noniemen

anna van noniemen

02-04-2008 om 13:08

Nog 2 nachtjes...

dat zou toch moeten kunnen.....

Ik heb giser voor het eerst foto's van Bas gezien....nu hij een gezicht heeft voor me, raakt het geheel me nog meer dan het al deed......

Ik duim en duim

Een dag erbij...

Vandaag is het woensdag, weer een dagje dichterbij het eind maar ook een dag dichter bij zijn grootste wens...
Wat is dit dubbel en wat duim en hoop ik dat er nog ontzettend veel uren en dagen jullie samen gegund zijn.
Ik denk aan jullie, geen minuut zijn jullie uit mijn gedachten.

Liefs Rian

reina

reina

02-04-2008 om 18:40

......

Ik weet eigenlijk niets te schrijven hier, denk veel aan hen .........

Dagen tikken weg...

ik gun Bas geen pijn. Wil dat de pijn stopt. Laat vrijdag prachtig worden. Steeds in mijn gedachten.....

Veel kracht, liefde en wijsheid!

Purk

roanne

roanne

02-04-2008 om 20:51

Mieke

Op mijn verzoek. Om zoveel mogelijk de privacy te waarborgen van de familie.

emmonis

emmonis

02-04-2008 om 21:03

........

Hier wordt nog veel aan jullie gedacht.

Jade

Jade

02-04-2008 om 21:25

Stil....

Jullie zijn blijvend in mijn gedachten.

Ik hoop zo dat Bas nog kan genieten van de muziek vrijdag.....

Alle liefs en kracht toegewenst!

Een vloek en een bid in een adem

..alle liefs vanuit de grond van mijn hart.... heel veeeeel sterkte!

Linda99

Linda99

02-04-2008 om 22:56

Elke dag........

....kom ik hier even langs en hoop te lezen dat het goed gaat met Bas en familie.

Sterkte van deze kant!

Linda

WiekeB

WiekeB

03-04-2008 om 07:46

En ook vandaag

draag ik jullie mee in mijn hart bij alles wat ik doe.
liefs, Wieke

Sterkte....

Ook deze meelezer wil jullie toch alle kracht toewensen. Voor nu en straks.

Verder weet ik eigenlijk geen woorden van steun.......

Groeten
Steve's Ma

Yaron

Yaron

03-04-2008 om 10:06

Sterkte

Ik lees hier bijna nooit, maar schrik erg van de berichten hier. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. En hopelijk kunnen jullie de tijd die jullie gegund wordt nog van elkaar en je gezin samen genieten.

margje van dijk

margje van dijk

03-04-2008 om 11:16

Ook ik weer

Ik denk ook de hele dag aan jullie. Mieke's berichtje is verwijderd, maar naar aanleiding daarvan heb ik ook eens gegoogled (ik wist meer details dan gemiddeld, anders vind je natuurlijk niks) en daarna zag ik een lijst met optredens waarin hij gespeeld heeft, en een agenda van dingen die hij "gaat doen". Zowel in het verleden als in de toekomst staan er optredens bij waarbij ik zelf in het koor zong/zing. Ik heb dus wel samen met hem opgetreden, zonder het te weten, of zou dat in de toekomst gedaan hebben. Dat maakt het nog raarder. Het is al zo vreemd om zo veel te voelen voor mensen die je niet beter kent dan van het forum (zo VEEL te voelen dus) en dan blijk je elkaar met terugwerkende kracht in nog meerdere draadjes te zijn tegengekomen.

Onbegrijpelijk dat die mooie, getalenteerde man nu zo ziek is. Toch ben ik op een bepaalde manier ook dankbaar dat Kaatje nu dichter bij hem is dan ooit en dat hun liefde voor elkaar zo groot is. In de muziek geldt zo vaak: hoe groter de tragiek, hoe heviger maar ook grootser de emotie. Natuurlijk kies je daar niet voor en zou je wel voor de rest van je leven kabbelend tralala-liedjes willen spelen als je daarmee de tragiek kon afwenden. Maar zo is het niet. En als de tragiek dan een gegeven is, dan hoop ik vurig dat de grande finale van dit zwanenmeer hen zo sterk aan elkaar zal klinken dat Kaatje er de rest van haar leven op z'n minst troost of goede moed aan kan ontlenen. Samen met de kinderen.

Wij zitten allemaal ademloos als publiek in de zaal, en het enige verschil met het echte zwanenmeer is dat de gordijnen dicht zijn, maar voor onze emotie maakt dat ook niet uit.

Ik hou mijn hart vast voor jullie,
Margje

Vera*

Vera*

03-04-2008 om 11:31

Margje

Mooi gesproken.

tonny

tonny

03-04-2008 om 11:35

Tjonge margje

Wat bijzonder!

En wat is de wereld klein... en groots!

Wat zal het vreemd zijn als straks deze ongelooflijk intensieve periode voor Kaatje voorbij zal zijn. Het is zo onwezenlijk allemaal.

Woorden schieten tekort.
Muziek misschien niet...

tonny

Krizia

Krizia

03-04-2008 om 11:58

Muziek

Als stille meelezer heb ik gisteren ook de de site van Bas gevonden en naar zijn muziek geluisterd. Zo prachtig... zo ontroerend...
Lieve Kaat en kinderen, ook hier wordt steeds aan jullie gedacht, in de hoop dat het onvermijdelijke op zo sereen mogelijke wijze mag verlopen.
Krizia

Onvergetelijke herinnering

Wat hoop ik dat dit een onvergetelijke herinnering gaat worden! Muziek is zoiets bijzonders.

liedewij

liedewij

03-04-2008 om 13:46

Fijn

Wat fijn dat het er naar uit ziet dat Bas zijn muziek morgen beleven mag. Loodzwaar maar het zal zo bijzonder zijn om dit samen te beleven. En telkens weer komt het afscheid dichter bij. Ik hoop en bid voor jullie dat Bas dit helder mee mag maken.
Hoe laat zal het zijn?
Dan zal ik Bas zijn muziek opzetten en een kaars branden en in gedachten jullie dragen.

Liedewij

Susan

Susan

03-04-2008 om 13:46

Fijn

Wat fijn dat Bas morgen de muziek mag horen van "zijn" orkest! Muziek kan meer emoties vastleggen dan woorden...

Veel sterkte vandaag en ik hoop ook dat het morgen een onvergetelijke herinnering zal worden!

Susan

Bastet

Bastet

03-04-2008 om 14:18

Hier

Murphy zit vastgebonden in de schuur,en mijn kat houdt de wacht.....
Wat fijn dat het er naar uitziet dat het gaat lukken...
liefs,Bastet

Jacobien

Jacobien

03-04-2008 om 14:25

Muziek

Dat de muziek die jullie zo bindt in de eeuwigheid mag blijven spelen, steun & troost mag bieden en licht & geluk mag brengen.

Knuffel Jacobien

Nathalievdp

Nathalievdp

03-04-2008 om 14:30

Heel veel plezier gewenst morgen

Gezin Heksevet,

Wij wensen jullie morgen een prachtige dag. Muziek brengt zoveel moois.. genieten, rust, even je hoofd leeg maken.. even probleemloos zijn...

Nathalie

Terpi

Terpi

03-04-2008 om 14:53

Kracht

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat jullie er, ieder op de eigen manier, kracht uit kunnen putten dat Bas samen met jullie de muziek nog eens kan horen. En dat die kracht met jullie mee gaat de toekomst in, om er wanneer het nodig is steeds een beetje van te gebruiken om verder te kunnen.
Alle liefs Terpi

Morgen

Op de vleugels van de muziek...
We denken aan jullie.
Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.