Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
WiekeB

WiekeB

26-03-2008 om 08:40

Morgen?

Wat heerlijk, om Bas thuis te krijgen! En wat moeilijk ook, zo gaat echt de laatste fase in... Maar echt goed dat jullie in je eigen huis kunnen zijn!
Wieke

Thuis

Dat heb ik jullie toegewenst, dat Bas inderdaad thuis kon komen.
Alle liefs, alle goeds, rust in deze tijd.

Kaatje

Het lijkt wel of het weer met jullie meelijdt. Terwijl de lente moest opbloeien en het leven kracht krijgen, valt er een dik pak sneeuw en kruipt iedereen weg in de warmte. Zelfs de hemel huilt ijskoude tranen. Ik wens jullie, naast je verdriet, toch ook nog een (glim)lach, een warme hand en liefde met elkaar.

Bastet

Bastet

26-03-2008 om 10:20

Wat fijn

THUIS!Wat ontzettend fijn voor jullie.
Liefs,Bastet

Oh, dat is fijn!

Maar ook weer zo dubbel. Dit wordt echt het laatste stukje van de weg die jullie samen gaan. Wat lijkt me dat vreselijk moeilijk! Ik hoop dat jullie nog mooie momenten met elkaar mogen meemaken en dat het een waardig afscheid wordt.
Jullie zijn elke dag in mijn gedachten....
Engeltje

Tinus_p

Tinus_p

26-03-2008 om 11:02

Mooi!

Thuis voelt altijd beter.

Naar huis!

Gelukkig!
Samen

Wat...

Heerlijk!! Dat moet een heerlijke opluchting zijn voor de Kaatje en de kinderen! Veel succes met het voorbereiden. En hoe is het met Kaatje zelf?

Liefs Rian

Vera*

Vera*

26-03-2008 om 12:35

Super

dat Bas morgen naar huis komt. Samen met de kinderen deinen op je eigen ritme en je eigen frequentie met wat voor de familie Heksenvet prettig voelt.
Jullie blijven in mijn gedachten.

Vera*

Wat fijn

Wat fijn dat Bas naar huis mag morgen. Hopelijk wordt jullie nog wat tijd gegeven om van elkaar te genieten en dingen te kunnen afsluiten.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen
Sonja

Kaatje

wat heerlijk dat het gaat lukken om Bas naar huis te laten komen. Ik wens jullie nog een waardevolle tijd samen toe.
Jullie zijn in mijn gedachten.

Knuffel Purk

Billy

Billy

26-03-2008 om 13:56

Tijd samen

Ik las gisteren pas jullie verhaal. Wat een zware weg is dit om te gaan. Ook ik wens jullie nog een liefdevolle tijd samen.

Jose van Polanen

Jose van Polanen

26-03-2008 om 14:41

Naar huis

Ik hoop zo ontzettend dat Bas thuis nog een rustige waardige tijd gegund zal zijn met zo min mogelijk pijn en ellende. Heel veel sterkte.
groet,

Super

Fijn. Eindelijk thuis. Zijn waar je wilt zijn. Zonder al te veel vreemden om je heen. Heerlijk. Geniet van die tijd.

Petr@

Petr@

26-03-2008 om 18:03

Bijna thuis...

heel veel sterkte de komende tijd, met veel liefdevolle momenten...

liefs,
Petr@

MRI

MRI

26-03-2008 om 19:15

Veel

heel veel momenten van samenzijn voor jullie en de kinderen gewenst.
En ook gewoon veel sterkte.

MariaRosa

Inge N

Inge N

26-03-2008 om 19:44

Fijn

Fijn dat Bas naar huis mag.
Veel mooie momenten samen toegewenst.

Inge

Geen woorden....maar toch.....

wil ik jullie ontzettend veel kracht toewensen in deze afschuwelijke tijd waarin je hoe dan ook een zo mooi mogelijke tijd van moet maken !

Wat fijn

dat Bas nu eindelijk toch naar huis kan komen. Eindelijk echt samen zonder alle hectiek en gebrek aan privacy van een ziekenhuis. Ik hoop dat Bas goede en effectieve pijnstilling kan krijgen en jullie thuis nog veel mooie momenten met elkaar mogen doorbrengen.
Ook hier zijn jullie constant in mijn gedachten en gebeden.

Thuis

Eindelijk thuis.. Bas, Kaatje en kinderen: heel veel sterkte, liefde en warmte toegewenst in deze laatste fase.. Ik weet verder niets zinnigs te zeggen.

Sterkte!

elsje78

elsje78

26-03-2008 om 20:45

Ook vandaag weer

denk ik veel aan jullie....

Elske

mama 32

mama 32

26-03-2008 om 22:05

Geen dag voorbij

of ik denk wel aan jullie....
Fijn om te lezen dat Bas thuiskomt! Ik wens jullie heel veel sterkte....
Liefs mama32

Lynna

Lynna

27-03-2008 om 06:14

Heerlijk

Wat heerlijk dat Bas thuis komt. Ik wens jullie vanuit het diepst van mijn hart een hele goede tijd toe met elkaar.

Liefs!

Duimen

dat het toch doorgaat vandaag.

Ik hoop het zo...

... ik hoop het zo, dat Bas vandaag toch naar huis kan. Laat jullie dit nou alsjeblieft nog gegund zijn.

WiekeB

WiekeB

27-03-2008 om 09:46

Ik hoop mee

met jullie, dat Bas naar huis kan en dat hij in zijn eigen vertrouwde omgeving mag zijn!
Liefs, Wieke

mirreke

mirreke

27-03-2008 om 10:07

Oh jee boeb

Als het nou maar lukt...
Kaatje en Bas, ik hoop zo van harte voor jullie dat deze wens nog vervuld kan worden, dat Bas thuis kan komen en dat er nog een stukje intimiteit en gezinsleven be- en geleefd mag worden...

Vera*

Vera*

27-03-2008 om 10:17

Duimen

O, wat zou het toch fijn zijn als Bas thuis zou komen vandaag.

Vera*

kuzco

kuzco

27-03-2008 om 11:17

Ook ik hoop mee

dat Bas vandaag naar huis mag. Wat zou dat toch fijn zijn voor jullie allemaal.
Normaal is 'thuis' normaal, maar nu krijgt het woord thuis een hele andere betekenis.
Het is jullie zo gegunt. De rust van thuis en geen heen en weer geren naar het ziekenhuis en gewoon zo lekker in je eigen omgeving.
Iedere dag denk ik aan jullie en hoop dat jullie nog veel mooie en fijne momenten zullen hebben met z'n allen.

Liefs van Kuzco

Ook hier...

hou ik mijn duimen draaiende en mijn vingers gekruisd! Wat gun ik het jullie om Bas mee naar huis te nemen en lekker te verwennen thuis. Home Sweet Home.

Liefs Rian

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.