Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

27-03-2008 om 13:05

En....

zou Bas al thuis zijn?
Ik gun en hoop het toch zo voor ze!

Vera*

Nathalievdp

Nathalievdp

27-03-2008 om 13:54

Ik hoop mee

Ook ik hoop dat Bas vandaag echt naar huis mag. Het allerbeste voor een zieke stervende man is om thuis te zijn, in zijn eigen vertrouwende omgeving met zijn vrouw en kinderen.

Kaatje, Bas en de kinderen heel veel sterkte gewenst.

nathalie

amk

amk

27-03-2008 om 14:49

Fijn

dat Bas thuis is.
Dat geeft al rust van het niet meer heen en weer naar het ziekenhuis moeten. En je eigen omgeving is altijd het fijnst.

Angela

Thuis

Wat fijn dat Bas thuis is gekomen. Wat verdrietig dat het waarschijnlijk de laatste keer is dat hij thuiskomt.

Kaatje en Bas, er wordt hier veel aan jullie gedacht. Veel sterkte en kracht en ik hoop dat jullie ondanks al het verdriet nog veel mooie momenten samen mogen hebben.

amar

amar

27-03-2008 om 15:08

Ook ik

volg dit draadje, maar wist er telkens niet iets nieuws aan toe te voegen. Ik heb het met man en kinderen besproken, en we zijn er allemaal stil van wat jullie meemaken.
Ik wens jullie ongelofelijk veel sterkte, en een innig afscheid nemen, toe.
Amar

Eindelijk

thuis

Tihama

Tihama

27-03-2008 om 16:07

Hulp

Hoe absurd alles ook is: de kracht van dit forum gaat nog veel verder.

Om een voorbeeld te geven. Kaatje gebruikte altijd een speciaal soort zeep van een bepaald merk waarop haar dochter in elk geval geen allergische reactie kreeg. Dozenschuiver zocht zich suf, maar vond de zeep niet. Toen hebben we de producent gebeld. Wat blijkt: die speciale zeep is onlangs in Nederland uit de handel genomen. Maar, zo vertelde de behulpzame mevrouw: de zeep wordt nog wel verkocht in Duitsland, exact dezelfde zeep, onder een andere naam. We hebben toen een forummer waarvan we toevallig wisten dat die dicht bij de Duitse grens woont, gevraagd of die de zeep daar wilde gaan kopen en op wil sturen. En deze forummer stapte direct in de auto.

Weer een andere forummer, zelf verpleegkundige, wees Boeb op een bepaald soort washandjes dat in ziekenhuizen gebruikt wordt voor ernstige zieke bedlegerige mensen. Een telefoontje met de producent leverde een naam van een apotheek op in de woonplaats van Kaatje, die ze kon leveren. En we vroegen een andere forummer, waarvan we ook weten dat die in in de woonplaats van kaatje woont of die ze daar op wil halen.

Het helpt ons dus als we weten waar forummers wonen of waar ze werken. Dus bij deze het verzoek: Als je boeb mailt omdat je graag mee wilt helpen, geef dan ook aan waar je woont of bij welk bedrijf je werkt. We zullen die informatie beslist vertrouwelijk gebruiken. Van de bovengenoemde forummers wisten we waar ze woonden, daarom konden we het heel snel concreet regelen.

Als mensen nog slimme ideeën hebben, mail ze dan vooral naar [email protected]

Tihama

Heirthe

Heirthe

27-03-2008 om 16:38

Kaatje

Ik lees net jullie verhaal en ik ben ervan geschrokken, werd er koud van.. Ik wist niet dat dit speelde omdat ik hier ook bijna nooit kom op het forum Gezondheid.
Wat een verschrikkelijke weg zijn jullie gegaan..
En wat fijn dat de mensen van dit forum er zo voor jullie zijn geweest en zullen zijn.
Ik hoop dat jullie dit laatste stukje thuis in alle rust samen kunnen beleven. Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie en jullie kinderen, ik leef heel erg met je mee en wens je veel kracht.

Foske

Bastet

Bastet

27-03-2008 om 17:01

Thuis

Eindelijk thuis,wat fijn voor jullie!
Liefs,Bastet

caro

caro

27-03-2008 om 17:43

Fijn

Om thuis te zijn.

Geniet van de aandacht voor elkaar!

Knuffel Caro

Lieve kaatje

Ik denk aan jullie; alle sterkte en liefs!

Marith

Roos

Roos

27-03-2008 om 19:47

Thuis

Hele mooie momenten met jullie gezinnetje gewenst thuis.
Liefs Roos

Thuis..

Thuis Bas en Kaatje, eindelijk thuis. Eindelijk samen in je eigen vertrouwde omgeving.

Heel veel sterkte, heel veel mooie momenten, gouden momenten allemaal. Het zal zwaar zijn, maar ook mooi. Hoe gek dat ook mag klinken. Het zijn dierbare momenten, tastbare momenten. Bewaar ze in je hoofd, bewaar ze in je hart, ze zijn zo kostbaar!

Piedjee.

Thuis!

Wat heerlijk, je eigen omgeving en je eigen sfeer, niet steeds meer omringd door vreemden. Een tijd om te koesteren.

En nog even voor het OO-legioen: na de posting van Tihama ben ik weer eens onder de indruk! Super, al deze hulp.

Sterkte, warmte, en heel veel liefs,
Mick

krin

krin

27-03-2008 om 22:27

Thuis

ik wens jullie een tijd samen die jullie waardig is, die bij jullie past.

Wat heerlijk

wat heerlijk dat jullie thuis zijn, toen ik het hoorde moest ik denken ana een liedje wat d ekinderen hier wel eens draaien

Thuis
Dat is een schone onderbroek
Of lezen in een spannend boek
Een grote pan met erwtensoep
Op het fornuis
Thuis
Een plek waar iedereen je kent
Daar mag je wezen wie je bent
Dat is thuis

Thuis is meer dan een huis
Zoveel meer dan een huis
Het is thuis
Het is thuis

Thuis
In Amsterdam of Appelscha
Daar staat de warme chocola
Daar woont je eigen cavia
Je konijn of je muis
Thuis
Dat is waar iemand van je houdt
Daar is het veilig en vertrouwd
Dat is thuis

Thuis is meer dan een huis...

denk dat dat nu voor jullie zeer zeker geld...
zoveel meer dan een huis...
het is een cristelijk liedje, maar omdat ik niet weet hoe jullie er verder in staan heb ik alleen het eerste stuk gedan..

geniet van elkaar...

Marieke

Marieke

27-03-2008 om 23:30

Boeb

Even een vraagje over dat giro nummer, kun je (via telebankieren) naar een gironummer overmaken zonder een woonplaats te vermelden?

Kaaskopje

Kaaskopje

28-03-2008 om 01:18

Bedankt boeb

Op dit gironummer zat ik te wachten.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-03-2008 om 01:26

Blond vraagje

Moet je dat ibannummer e.d. er ook bij vermelden? Ik heb daar helemaal geen ruimte voor.

Jujube

Jujube

28-03-2008 om 08:35

Kaaskopje

Nee, da's alleen nodig wanneer je vanuit het buitenland geld overmaakt. Het is een gewone postbankrekening, dus voor ons is het niet nodig.
Groet,
Jujube

WiekeB

WiekeB

28-03-2008 om 09:12

Kaatje en bas

ik hoop dat de verhuizing naar jullie eigen huisje niet al te belastend is geweest. Het zal vast zwaar en vermoeiend en pijnlijk geweest zijn, ondanks medicatie. En nu zijn jullie weer allemaal samen, onder hetzelfde dak. Niet meer afhankelijk van het ziekenhuisritme, maar lekker jullie eigen spoor volgend, zo veel mogelijk het hechte gezin zijn...
dikke knuffel, Wieke

WiekeB

WiekeB

28-03-2008 om 09:13

Ok!

*steekt 18 kaarsen aan*
Wieke

Petra-

Petra-

28-03-2008 om 09:34

Kaatje en bas

18 grote fakkels voor jullie, omdat jullie 18 samen zijn!

jms

jms

28-03-2008 om 09:39

Thuis

ik hoop voor jullie dat jullie gister en vandaag af en toe echt blij konden zijn.

Hoera voor bas en kaatje!

Alweer 18 jaar samen,
Samen lief en leed delend,
Samen van alles hebben beleefd...

Ik had zo gehoopt dat jullie nog 18 van deze mooie jaren samen mochten beleven.

Geniet van elkaar, op deze speciale dag, met zijn allen fijn thuis.

Ik denk aan jullie!

Liefs Rian

hump

hump

28-03-2008 om 10:50

Tjonge

Ik ben lang niet meer op het forum geweest en wat lees ik nu? Wat een nare situatie voor jullie!!
Ik wens jullie heel veel sterkte en nog veel mooie dagen samen waarin alles gezegd en gedaan kan worden wat je nog op je hart hebt. Ik wens Bas een vredig afscheid.

wendelien

wendelien

28-03-2008 om 11:20

Lieve heksenvetjes

gefeliciteerd.

** 18 jaar **

Heel erg gefeliciteerd en ik hoop dat vandaag een mooie dag voor jullie wordt

Boeb / justine

Is het mogelijk het net geopende rekeningnummer (Gironummer: 4126964 t.n.v. Mw R S Yates) op de voorpagina van OO te plaatsen, bij het artikel over de Heksenvetjes? Dan krijgt het vast meer aandacht dan wanneer het alleen in 1 posting in dit draadje staat.

Dozenschuiver

Dozenschuiver

28-03-2008 om 13:46

Rekeningnummer

Emel, je kunt Justine daar ook zelf over mailen: [email protected].
Overigens wordt alles wat op Tihama's rekening gestort is en wordt, ook nog altijd zorgvuldig besteed. Ook van mijn kant wil ik het zeggen, OO-Legioen, heel, heel hartelijk dank voor al jullie bijdragen. Al vinden sommigen het misschien 'alleen maar' geld storten, ik kan op deze manier heel gericht boodschappen doen en efficiënt versturen. Boeb heeft een hotline met zowel de familie Heksenvet als met mij. Daardoor kunnen ze snel dingen doorgeven die ze plotseling nodig hebben en kan ik zorgen dat ze dat snel hebben.
Dank daarvoor allemaal, dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.