Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lietje

Lietje

23-03-2008 om 06:50

Voor jullie

Bas, Kaatje en kinderen we denken aan jullie. Heel heel heel veel sterkte en knuffels voor jullie.
Lietje

WiekeB

WiekeB

23-03-2008 om 10:02

Heksenvetten

Ik wens jullie een fijne, rustige Pasen met heel veel liefde en warmte, om nu en later te koesteren.
Liefs, Wieke

mama-van-louiza

mama-van-louiza

23-03-2008 om 20:20

Hier ook

Hier wordt er ook aan jullie gedacht. Jullie vallen zomaar mijn hoofd binnen terwijl ik bij de wasmachine sta: daar zijn Kaatje, Bas en de drie kinderen. Ik weet niet eens hoe jullie eruitzien, maar jullie wonen alle vijf in mijn hoofd (en niet alleen in dat van mij). Wat zou ik graag willen dat lieve wensen en gedachten verschil uitmaakten.
Knuffel van ons,
Marieke

tonny

tonny

23-03-2008 om 22:10

Onwezenlijk

ongrijpbaar - en tegelijk elk moment willen vasthouden.

Heel veel moed gewenst allemaal!

tonny

WiekeB

WiekeB

23-03-2008 om 23:28

Kijk eens...

op deze link! http://www.ouders.nl/mred2008-ool.htm
De redactie van OO heeft ook gezien hoe wij met ons allen één van ons steunen! Het is mooi geschreven vind ik. Fijn dat bredere aandacht gegeven wordt aan onze Heksenvetjes. En fijn dat we hier echt zo'n hechte community zijn!
Wieke, trots op het legioen

Het oo-legioen

Geen idee dat het bestond. Wel dat er vriendschappen waren ontstaan door deze site.
Maar dat we met z'n allen de zorgen van de Heksenvetjes wat kunnen wegnemen, doet mij deugd. En dat het zo gebeurt, geeft me weer wat meer vertrouwen in de mensheid.

Kaatje, Bas, kinders, geniet van die laatste dagen die jullie bij elkaar kunnen zijn. Ergens rondom jullie, nu heel ver weg, is een grote schouder. Het OOL.

En Maythe, wat een kracht straal je uit. Oneerlijk is het. Voor jou, Vincent, man en dochter ook een kaarsje.

elsje78

elsje78

24-03-2008 om 09:32

Ook gelezen

Het artikel op de voorpaginga...mooi geschreven inderdaad, maar de inhoud blijft vreselijk...

Ook hier wordt elke dag aan jullie gedacht...

Elske

Mayte*

Mayte*

24-03-2008 om 10:32

Bas

Boeb: 'Bas weet in elk geval dat we massaal hebben besloten zijn vrouw en kinderen niet los te laten, als hij er niet meer is!'

Daar moet ik even om huilen. Wat ongelofelijk mooi! En nee, we laten Kaatje en gezin echt niet los.

Kus!

Bas, kaatje en kinderen

heel veel liefde en kracht gewenst

Boeb, dank je dat je ons in deze periode steeds op de hoogte houd

Roos

Roos

24-03-2008 om 11:10

Ach...

Jemig, ook dat nog , mag dit inderdaad stoppen...
Weer een extra kaarsje...
Roos
Ps. wisten jullie van het artikel van ool?

Maribel

Maribel

24-03-2008 om 12:32

Zo machteloos

Voel ik me.....bizar ook dat je om mensen die je niet kent zo'n verdriet en medeleven kan voelen, waar je vanachter je pc deelgenoot bent van de intiemste en verdrietigste periode van iemands leven. Duizend plannetjes schieten door mijn hoofd om het voor de heksenvetjes en met name de kinderen wat draagzamer te kunnen maken. En iedere keer loop ik tegen beperkingen op qua afstand financieen en de medische problemen rondom de kinderen.
Het enigste wat ik kan bedenken en met liefde zou willen doen is er, afhankelijk van hun behoeften en wensen uiteraard, een dag naar toe gaan. Helpen met het huishouden, iets leuks met de kinderen gaan doen, koken.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze verlegen zitten om vreemden in hun laatste dagen samen. Tranen rollen over mijn wangen, hoeveel ellende kan een mens aan???
Lieve Kaat, wat moet jij je onwezenlijk voelen in deze draaikolk van emoties. Het alsmaar door moeten of je kan of niet. Mijn hart gaat naar jullie maar met name naar jou uit.
Liefs, Maribel

wendelien

wendelien

24-03-2008 om 16:21

Zoek nog steeds

naar iets zinnigs om toe te voegen aan wat hierboven allemaal al staat, maar vind het niet. Misschien is dat er ook wel helemaal niet. Dan resteert alleen nog liefde en meeleven en dat wensen/doen we met jullie. En nog maar eens een bear hug dan.

WiekeB

WiekeB

24-03-2008 om 17:11

Ook hier

zoek ik soms naar woorden om te steunen en te bemoedigen, naar woorden van troost en meeleven. Alles wat ik kan zeggen is dat jullie in heel veel harten worden meegedragen in deze loodzware tijd.
Liefs, Wieke

Bizarre paasdagen

... dat zijn het. Zon en sneeuw tegelijk, en aan de andere kant van het land een gezin waarin dit gebeurt. Ik moet er steeds maar aan denken.
Boeb, dank je voor alle updates... je zinnetje "Bas weet in elk geval dat we massaal hebben besloten zijn vrouw en kinderen niet los te laten, als hij er niet meer is!" deed me veel. Hopelijk geeft het Bas ook een beetje rust om te weten dat zijn gezin straks letterlijk en figuurlijk niet in de kou staat, hopelijk wordt het loslaten er iets makkelijker van voor hem.

Ik hoop dat het qua medische toestanden nu rustig zal worden om jullie heen Heksevetjes... Bas naar huis, zo weinig mogelijk 'vreemden' over de vloer, alleen jullie als gezin. Alleen liefde.

Hier brandt een kaarsje.
Liefs, Mick
(ook trots op het OO-legioen!)

Ach, wat hoop ik,

Dat ze nog enige rust is gegund samen. Wat verschrikkelijk zielig vind ik het voor het gezin Heksenvet, en ook is het erg aangrijpend voor jou Boeb, die nu zo'n fantastische vriendin voor ze is!

Wat zal het zwaar zijn voor jou ook om je vrienden zo intens en in zoveel pijn mee te maken.

Ik wens jullie allemaal warmte liefde en kracht dicht bij elkaar.

Zofia

jms

jms

24-03-2008 om 22:31

Het kan ook niet op he

Alleen al het stuk op de voorpagina maakt alweer duidelijk hoeveel pech er al was voor Bas uberhaupt ziek werd. En nu, hoe het dan nu ook allemaal nog eens gaat. Ongelofelijk.
Ik vond erg mooi opgeschreven wat Kaatje met haar bijdragen hier betekent trouwens, ook voor mij in de korte tijd dat ik hier meeschrijf!
Hier dus ook een snelle thuiskomst en nog veel warmte met elkaar gewenst, jms.

Grasmus

Grasmus

24-03-2008 om 22:49

Geen woorden

Ook hier wordt aan julie gedacht. Woorden lijken altijd te kort te schieten. Van Rutger Kopland:
Weggaan is iets anders
dan het huis uitsluipen
zacht de deur dichttrekken
achter je bestaan en niet
terugkeren. Je blijft
iemand op wie wordt gewacht.

Weggaan kun je beschrijven als
een soort van blijven. Niemand
wacht want je bent er nog.
Niemand neemt afscheid
want je gaat niet weg.

K. heksenvet

Heel veel sterkte, voor jou en je gezin.

Stil..

.. dat is wat ik werd na het lezen van het bericht op de frontpage. Kaatje en Bas, probeer te genieten van de laatste momenten samen en heel veel sterkte.

Ik wens voor nu

dat dé dosering wordt gevonden waar voor Bas de pijn hanteerbaar is en hij naar huis mag. Thuis ipv het ziekenhuis waar je privacy ver te zoeken is, sámen ipv allemaal ´vreemden´ om je heen.

Sterkte!

WiekeB

WiekeB

25-03-2008 om 10:10

Vandaag

hoop ik dat Bas en Kaatje de kans krijgen om samen naar huis te gaan. Lieverds, als altijd draag ik jullie mee in mijn hart.
Liefs, Wieke

Bas, kaatje en kinderen

Ik duim dat jullie naar huis mogen en lekker in jullie eigen omgeving afscheid kunnen nemen.

Kaatje, hoe gaat het met je?

Boeb, ik ben druk bezig met kleding hoor. Heb al aardig wat vrienden opgetrommeld en er komt geld aan.

Liefs Rian

mirreke

mirreke

25-03-2008 om 14:03

...

... gewoon stilte en verslagenheid hier. Was het maar anders.
Ik hoop dat jullie nog mooie, vredige, liefdevolle en warme dagen gegund zijn, voor Bas, voor Kaatje, voor de kinderen...
Ik hoop dat wij met zijn allen iets betekenen, niet alleen het geld en de spullen, maar dat al deze emoties die iedereen hier heeft om jullie alles iets verlichten, dat jullie je gedragen weten en de warmte voelen
een hele dikke virtuele knuffel voor jullie
Mirjam (die zich zo machteloos voelt)

mirreke

mirreke

25-03-2008 om 14:05

Kleding

ik ben ook druk bezig met kleding
jammer jammer jammer genoeg zijn hier net drie en twee weken geleden alle kledingbeurzen geweest en is de meeste mooie kleding al weg...
gelukkig heb ik nog wel wat

liedewij

liedewij

25-03-2008 om 14:58

Loslaten

Wat een verdriet voor jullie. En alles zo snel. Wat moet het voor Bas moeilijk zijn het leven los te laten. En wat zal het moeilijk zijn Kaatje om je man te laten gaan. Ik denk zoveel aan jullie,

Liedewij

Petra-

Petra-

25-03-2008 om 16:30

Lieve bas en kaatje

in gedachten bij jullie!

emmonis

emmonis

25-03-2008 om 20:09

Ook vandaag

zijn jullie in mijn gedachten

Weinig te zeggen

maar veel gebeden -

WiekeB

WiekeB

26-03-2008 om 08:33

Goedemorgen

ik hoop dat het een goede dag is voor Bas, dat er een juiste dosering pijnstillers wordt gevonden, en dat jullie ondanks alles weten te genieten van elkaar en jullie kinderen.
Dikke knuffel
Liefs, Wieke

Witje

Witje

26-03-2008 om 08:35

Ongelofelijk

Lieve familie Heksenvet,

Iedere dag denk ik aan jullie. Wat moet het zwaar zijn voor jullie. Ik wens jullie de kracht om dit te dragen.

Alle goeds.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.