Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kinderen en reanimatie


Angela67

Angela67

18-02-2015 om 16:09

ok sang

de indruk die je met je vergelijking maakte op mij was dat het nonsense was om te denken aan bacteriën, maar jij bedoelt dus dat de gevolgen net zo ernstig kunnen zijn als bij reanimeren. Dat begreep ik niet vandaar.

In dat geval zijn we het dus eens. Het kan goed gaan (maar de statistieken zitten niet mee) maar als leek wil je niet dat oordeel vellen. Dus doe je het maar.

gr Angela

Leen13

Leen13

18-02-2015 om 16:23 Topicstarter

Helaas Wil

Vrijwilligers trekken zich er toch niets van aan en in een professionele omgeving ben je op tijd en wil je ook graag dat ze dat visgraatje er uit halen of andere diagnostiek op je los laten. Je hebt niet zomaar een stilstand. En stilstand is in een ziekenhuis een goede kans op herstel.

Ali

Ali

18-02-2015 om 17:22

kleine aanvulling

AnneJ, je hebt de bedankbrief gegoogled, lijkt het. Dan toch een kleine aanvulling: in de tekst had je kunnen lezen dat de penning bij de patiënt was weggezakt, en dat de brandweer daarom was begonnen met reanimatie. En dat de brandweer wel degelijk deze wens respecteert.

Wil je mijn eerdere vraag nog beantwoorden: waarom heb je het steeds over 'gretige' hulpverleners?

Ely

Ely

18-02-2015 om 19:18

Brandweervrouw

Ik snap je vraag. Mij stoort het ook. Het komt negatief en onderwaarderend over. Heel erg jammer voor een hele groep mensen die zo verschrikkelijk hard hun best doen om wat te betekenen in deze wereld. Ik ben hier vaker ten strijde getrokken tegen nodeloos gegeneraliseer en duidelijk te maken hoe stom en kwetsend dat kan zijn maar sommige mensen lijken het nodig te hebben ofzo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.