Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Ach lieve Sini toch. Wat een vreselijk nieuws. Dikke knuffel voor je 🙏🏻

Ach Sini, wat gebeurt er toch? Wat een afschuwelijk nieuws. Fijn dat je jouw deel gaat doen, daar kom je ver mee. Sterkte.

wat erg Sini. Veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke bericht. Ook voor je familie natuurlijk. 

Ook van mij veel sterkte voor jou en je dierbaren om dit akelige nieuws te verwerken. Zorg goed voor jezelf. 

Ach Sini wat een naar bericht! 
Heel veel sterkte hiermee. 


Wat een naar bericht, heel veel sterkte voor jou en je dierbaren

Ik had zo gehoopt dat je beter nieuws zou krijgen 😢. Hele dikke knuffel meissie.

Wat een heftig nieuws. Sini, ik hoop en duim dat het elastiek van het winnen van tijd uittrekbaar zal blijken tot het uiterste. 
Heel veel kracht en liefde voor jou en de jouwen! 

Wat een ellendig nieuws Sini. Ik ben er echt stil van. En je klinkt zo kalm, en evenwichtig...helemaal niet des Sini's eigenlijk. Onze jongste zonen zijn even oud. Het moest niet mogen.   

Ach Sini, mijn hart gaat uit naar je. Wat een vreselijke boodschap om te krijgen.

Wat een verdrietig nieuws. Dat je jouw deel maar optimaal mag invullen. Houd moed, Sini!

Wat een rotbericht. Ik hoop zo dat dit een variant is die zich goed laat onderdrukken. Heel veel sterkte.

Heel veel sterkte, dikke knuffel 

🕯️🕯️🕯️

Sinilind

Sinilind

16-06-2023 om 07:58 Topicstarter

kenfan schreef op 15-06-2023 om 23:27:

Wat een ellendig nieuws Sini. Ik ben er echt stil van. En je klinkt zo kalm, en evenwichtig...helemaal niet des Sini's eigenlijk. Onze jongste zonen zijn even oud. Het moest niet mogen.

Met de leeftijd ben ik steeds rustiger geworden Kenfan 😉 ik ben zo gelukkig de afgelopen jaren geweest met mijn man, het afronden van mijn studie, de kinderen die goed gaan. Het geeft me rust en kracht. Een zekere vorm van berusting.  Het betekent niet dat ik niet mijn best wil doen om mijn tijd te rekken als het op ren goede manier kan. Maar ja ik heb rust. En gelukkig maar

Sini

Wat verschrikkelijk... Ik ben er stil van.
Heel veel sterkte.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.