Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Kenfan heeft het heel mooi geschreven.
Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte en liefde. 

Och Sini. Ben al in geen jaren op het forum geweest maar ik kreeg zojuist via via door wat er gaande was, ben me kapot geschrokken en heb net deze draad zitten lezen. 
Wat een rollercoaster heb je gehad, en nu ineens is het einde al in zicht. Hoe kan dat nou...
Ik heb je een paar keer ontmoet op meetings en ik heb natuurlijk jarenlang je vele postings gelezen hier. Je leven mogen volgen met alle ups en downs. Vaak heftig, altijd betrokken en met veel humor (die lees ik zelfs in deze draad). Ik bewonder je veerkracht en de manier waarop je met dit alles omgaat. Wat een gemis straks voor iedereen om je heen maar ook voor het forum! Je laat veel mooie herinneringen achter Sini.
Ik wens jou en je gezin alle liefde om jullie heen en alle kracht die je nodig hebt voor het laatste stukje, en om los te kunnen laten. Goede reis lieve Sini 💖

Wat heftig Sini….ik wens je heel veel liefde en de beste verzorging toe. Dank voor al je bijdragen hier op het forum, je zult ook hier gemist worden. Dikke knuffel 

🕯️

Ach jee, Sini, ik krijg koude rillingen bij het lezen van je bericht. 
Het gaat nu wel heel snel. Wat verdrietig na het lezen van jouw krachtige berichten in de periode na je diagnose. Ik had je zo anders gegund.Ik wens je heel veel liefde en een goede verzorging deze laatste periode. En ik hoop dat je ondanks alles nog kunt genieten van alle mooie herinneringen. 
Ik zal je erg missen op dit forum. Heel veel sterkte voor jou en je omgeving en een hele dikke knuffel.

Veel sterkte, Sini…
Zus

Ook van mij heel veel sterkte voor jou en je dierbaren, net zoals velen ga ik je missen op dit forum. ♥️ 

lieve Sini, samen een soortgelijke diagnose, samen krachtig en sterk en nu voor jou een radicaal ander toekomstbeeld.

Dankzij jouw delen kon ik ingrijpen. In mijn ogen dank ik mijn leven aan jou.
De tijd die ik je dankbaar kon zijn had ik zo graag voor jaren getoond.

Een dikke knuffel 

Wat ellendig, Sini. Palliatieve chemo is kennelijk geen optie, begrijp ik. Wat verdrietig. Heel veel sterkte samen

lieve C ik sluit me aan bij bericht Kenfan. We kenden elkaar in meerdere en mindere mate al zo lang online. Veel sterkte en liefde in deze tijden met jouw naasten 

Ook ik sluit me aan bij het bericht van Kenfan. Wat verdrietig en onwerkelijk om na al die vele jaren op OO afscheid te moeten nemen. Zoveel lief en leed gedeeld, zoveel gebeurtenissen die je beroerden. Die ook ons raakten.
Heel veel sterkte Sini, op deze weg die je ten diepste alleen moet gaan. Moed en vertrouwen. Liefde om je heen! Warmte en ondersteuning.
Ik steek een kaarsje voor je aan.

Wilgenkatje/Tonny

Ik wens je veel sterkte Sini. Ik kan er niet meer van maken. Wat een afschuwelijk nieuws!
Grt. Dendy

lieve Sini

Kenfan zegt het zo mooi. Ik kan daar eigenlijk niets aan toevoegen. Had het je ze graag anders gegund. 
Je voelt na al die decennia hier op OOL bijna als een familielid. Zo lang zo veel meegekregen van elkaars levens. Het is heel  bijzonder.

Ingrid 

Lieve Sini, wat een verdrietig bericht. Onvoorstelbaar. Ik kom al heel lang (25 jaar ofzo) op oo en heb je bijdragen op het forum altijd heel erg gewaardeerd. Ik wens je veel steun, barmhartigheid, liefde en sterkte de komende tijd. Ik denk aan je. Karin

Wat een verdrietig nieuws! Ik had nog niet gereageerd in deze draad maar sluit me aan bij de warme woorden van de mensen hierboven. Als oudgediende ben ik wel vaak van nick gewisseld, maar wij ‘kenden’ elkaar al toen mijn oudste kind op het kinderdagverblijf in H-N zat met het kindje van jouw vriendin. Er is veel gebeurd in ons leven sinds die tijd.
Ik hoop dat je nog veel goede momenten hebt met je lieve man en kinderen. Veel sterkte toegewenst!

Lieve Sini, ik wens je alle liefde en kracht toe. 🕯️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.