Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Ik denk aan je Sini, je bent dicht bij man en kinderen, dat is goed.

stil, geschokt, deze snelheid is niet te bevatten.
We hebben elkaar bij een aantal meetings gezien en gesproken.
Ik wens je een mooi afscheid van deze wereld samen met je man, kinderen en anderen die je lief zijn. 
Ik ga je bijdragen op het forum missen.

Ach Sini, wat enorm verdrietig voor jou en je naasten! Ik wens je veel liefde en warmte toe in het laatste deel van je leven hier. Dank je voor het delen van je ervaringen hier op OO, je hebt ons rijker gemaakt met je persoonlijkheid.
Liefs, Wieke

oh shit wat een naar nieuws, had het je net als velen zo anders gegund. Ik wens je hele kostbare, waardevolle tijd toe met je lief en je kinderen. Heel veel sterkte van een stille meelezer,

Marit

Ook van deze stille meelezer (die jouw bijzonder waardevolle bijdragen hier al erg lang leest) alle kracht en warmte toegewenst. Er wordt aan je gedacht! ❤️ 

Wat een rotnieuws om te krijgen, wat akelig voor jou en de mensen om je heen. Ik wens dat jullie de komende weken/maanden nog in alle rust veel tijd samen kunnen doorbrengen. 
Dikke knuffel.

♥️♥️

Zoveel jaren kom ik al op dit forum en zolang al ' hoor' jij bij het forum. Het was zo fijn om te lezen hoe je rust en geluk had gevonden de afgelopen jaren, in de liefde, en hoe je een huis had gevonden in je geliefde Frankrijk. Wat intens jammer en verdrietig dat je er niet wat langer van kan genieten. Ik wens je nog veel kostbare momenten toe met de mensen waar je van houdt en die van jou houden!

oh nee Sini. Ik lees/ken je al zo lang, maar ik weet echt even niet wat te zeggen. 

Wat een vreselijk bericht Sini. Niet te bevatten...
Ik 'ken' je van hier als iemand die heel open is en veel deelt. Wij als mede-forummers hebben mee mogen leven met de nodige ups en downs in jouw leven. Het was fijn te lezen dat het de laatste jaren vooral ups waren op relatiegebied en ook dat het met je kinderen goed ging.

Het nieuws van je ziekte was al een donderslag, maar dat het nu zo snel gaat is echt afschuwelijk. Wat had ik je graag nog zo vele mooie jaren gegund samen met je partner en familie.

Ik zou wensen voor een wonder. Als dat toch mogelijk was.... Ik hoop dat de komende tijd mooi en waardevol is voor jou en je naasten. Dat pijn en ongemak zoveel mogelijk bij je weg gehouden kunnen worden. Dat je alles wat er nog gezegd  moet worden kunt delen. En bovenal dat je ieder dag, ieder moment de liefde voelt. Jouw liefde voor anderen en hun liefde voor jou
♥️

Wat afschuwelijk Sini! Waar slaat dit op? Jij zou nog heel lang van het mooie leven met je man moeten genieten. Ik weet wel dat het zo niet in elkaar zit maar ik vind het zo oneerlijk. 
Ik wens jou en de jouwen heel veel liefde en kracht en eigenlijk gewoon toch een wonder.

Wat verdrietig Sini ik wens jou en de jouwen kracht en liefde. 

Wat een naar bericht zeg. Heel veel sterkte voor jou en je naasten!

Sini, je vorige berichten waren zo weinig hoopgevend, dat dit bericht me niet zou moeten verrassen. En toch komt het, net zoals voor alle anderen hier, als een schok. Je bent al meer dan een kwart eeuw een vaste waarde op dit forum. Iedereen had het je zo gegund om nog veel langer te kunnen genieten.  We gaan je humor en zelfrelativering heel erg missen. Ik hoop dat je een klein beetje troost kunt putten de reacties hier. Je laat niet alleen bij je geliefden veel  mooie  herinneringen achter.

Je hebt de afgelopen maanden een bewonderingswaardige moed en kracht betoond. Ik wens je die nu toe bij de onmogelijke opgave om los te kunnen laten. 

Sinilind schreef op 03-01-2024 om 17:12:

Nou. Ja. Ik ben uitbehandeld. Als we niets meer doen heb ik nog enkele weken, heel misschien twee maanden. Ik mag immunotherapie proberen maar gezien de zwaarte van de behandeling en de geringe succes kans (10 à 15%) denk ik niet dat ik er voor ga. Ik heb gevraagd om 48 uur bedenktijd. Dat het snel afgelopen kon zijn wist ik theoretisch gezien wel, maar zo snel. Mijn kinderen zijn er. Iedereen houdt van me. Het is ergens ook heel fijn maar zo had ik het niet voor mezelf gezien toen ik vorig jaar april met Taco trouwde.
Sini

Jeetje, wat is dat heftig zeg, een mens hoopt altijd nog op een wonder, hoe klein die kans ook is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.