Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Het zit je niet mee, Sini. Ik hoop dat de feestdagen je wat afleiding en veel warmte zullen geven. Sterkte met afwachten.  

Sinilind

Sinilind

03-01-2024 om 17:12 Topicstarter

Nou. Ja. Ik ben uitbehandeld. Als we niets meer doen heb ik nog enkele weken, heel misschien twee maanden. Ik mag immunotherapie proberen maar gezien de zwaarte van de behandeling en de geringe succes kans (10 à 15%) denk ik niet dat ik er voor ga. Ik heb gevraagd om 48 uur bedenktijd. Dat het snel afgelopen kon zijn wist ik theoretisch gezien wel, maar zo snel. Mijn kinderen zijn er. Iedereen houdt van me. Het is ergens ook heel fijn maar zo had ik het niet voor mezelf gezien toen ik vorig jaar april met Taco trouwde.
Sini

Sinilind schreef op 03-01-2024 om 17:12:

Nou. Ja. Ik ben uitbehandeld. Als we niets meer doen heb ik nog enkele weken, heel misschien twee maanden. Ik mag immunotherapie proberen maar gezien de zwaarte van de behandeling en de geringe succes kans (10 à 15%) denk ik niet dat ik er voor ga. Ik heb gevraagd om 48 uur bedenktijd. Dat het snel afgelopen kon zijn wist ik theoretisch gezien wel, maar zo snel. Mijn kinderen zijn er. Iedereen houdt van me. Het is ergens ook heel fijn maar zo had ik het niet voor mezelf gezien toen ik vorig jaar april met Taco trouwde.
Sini

O my god, Sini!! Het klonk allemaal heftig, maar ik had niet verwacht dat het zó heftig zou zijn!! Hele hele hele dikke knuffel van deze mede-oude-forummer…  En natuurlijk ook voor je man en kinderen. Wat een rotnieuws 

Ach lieve Sini toch...ik schrik van je bericht. Weet niet wat te zeggen. Ik ben even heel stil en overdonderd. Ik zal aan je denken. Vind je het fijn als ik een kaarsje voor je brand?
Ik wens je nog een fijne en waardevolle tijd samen met je man en je kinderen. Dat jullie alles wat er nog te zeggen valt naar elkaar uit kunnen spreken en dat alle mooie, fijne en liefdevolle herinneringen veel steun mogen geven. 

Wat een rot-nieuws voor jou en iedereen die je lief is. Knuffel van mij.

Sinilind schreef op 03-01-2024 om 17:12:

Nou. Ja. Ik ben uitbehandeld. Als we niets meer doen heb ik nog enkele weken, heel misschien twee maanden. Ik mag immunotherapie proberen maar gezien de zwaarte van de behandeling en de geringe succes kans (10 à 15%) denk ik niet dat ik er voor ga. Ik heb gevraagd om 48 uur bedenktijd. Dat het snel afgelopen kon zijn wist ik theoretisch gezien wel, maar zo snel. Mijn kinderen zijn er. Iedereen houdt van me. Het is ergens ook heel fijn maar zo had ik het niet voor mezelf gezien toen ik vorig jaar april met Taco trouwde.
Sini

Oh nee, Sini, zo kort nog maar. 😢 Heel veel sterkte voor jou, je man en kinderen!

ach, wat een naar bericht. Ik had zo gehoopt dat er toch nog wat goed nieuws zou volgen. Ik wens jouw en je gezin heel veel sterkte. 

Oh nee Sini, wat een rotnieuws. Heel veel sterke voor jou en de mensen die van je houden 

hier word ik heel stil van. Wat erg voor jou en je naasten. 

♥️

Ik werd er helemaal koud van toen ik je bericht las. Je schrijft het zo nuchter op, maar de boodschap is zo heftig. Ik hoop dat je de komende tijd zorg en liefde krijgt. Ook voor jouw geliefden.
Tsjor

 

Lieve C, wat had ik je dat anders gegund. En ook je dochters, en je man. Ik heb je al jaren gevolgd, en minstens een keer gezien op een OO-bijeenkomst in Utrecht. 
Ik wens je alleen maar liefde. En geen pijn, zoveel mogelijk zachtheid en alleen liefde.

xx en knuffel,
Egel

Wat een verdrietig bericht, heb er geen woorden voor. Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd met je dierbaren. 

Heel veel sterkte Sini, wat een enorm rotnieuws voor jou en voor je geliefden. Wat zal dit zwaar zijn. Ook al ken ik je niet, stuur ik je nu een digitale knuffel toe over het net.

Ik wens je ook veel sterkte en veel liefde

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.