Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Knuffel voor jou Sini, je mag ook gewoon balen van de hele situatie en het even allemaal ontzettend bleeeh vinden. Die dagen heb je ook. Hopelijk gaat het snel weer voorbij en slaat de chemo aan.

Dikke knuffel, Sini. Het is ook bleeeh, en nog veel meer dan dat. Ik duim dat de chemo niet te zwaar is. In elk geval geef je jezelf de beste kans door fitgewandeld het proces in te gaan en zelfs je voeding aan te passen. Echt knap. Veel sterkte.

Dikke knuffel Sini. Je hoeft niet altijd sterk en positief te zijn. 

Ach Sini, allereerst een 

De boog kan niet altijd gespannen staan en ook dipjes horen er helaas bij, lekker aan toegeven zou ik zeggen en jezelf lekker laten vertroetelen door je omgeving 😉 

Heel veel sterkte en succes voor morgen en ik hoop dat je er niet al te ziek van gaat zijn. 🍀🌹

Sterkte Sini, hoe het leven je zo een loer kan draaien is gewoon onverteerbaar. 

Het is toch ook allemaal enorm bleeeh. Even een hart onder de riem, ik ken iemand die ook zo’n dieet heeft gevolgd tijdens haar behandelingen. Bij haar stonden de artsen versteld van hoe hard haar tumor slonk. Heel ander soort kanker, maar wel één met een slechte prognose. En zij is genezen. Ik weet dat dat voor jou er niet inzit, maar ik hoop wel heel erg dat het bij jou helpt om het proces flink te vertragen. Sterkte!

🍀🍀🍀

Sterkte Sini!

Een shitdag mag er ook gewoon zijn. Hopen dat je de chemo goed doorstaat. Jij hebt alles gedaan voor een goede voorbereiding, sterkte voor morgen. 

🍀🌹

ach Sini toch. Ik hoop zo dat het meevalt, de komende dagen. 

ALs er een iemand blergh mag uiten, dan ben jij het. 
Over je hond; kun je via een vrijwilligersorganisatie oid uitlaathulp krijgen? Juist een hond mee nemen is voor mensen nog wel een manier om je praktisch te kunnen bijstaan. 
Succes morgen bij de chemo!

Veel sterkte morgen. Tsjor

Zet hem op Sinilind! Ik hoop dat het meevalt en wens dat je zo lang mogelijk mee kan doen, terwijl je je nog goed voelt. Dat gun ik je zo enorm!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.