Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Dag Sini, sterkte met alles. Tsjor

Wat een tegenvaller! Fijn dat jullie hoe dan ook mooie dingen doen samen. En hopelijk houden de artsen ‘m nog een flinke tijd onder de duim.

Wat een tegenvaller Sini. Ik had je zo graag een andere uitkomst gegund. En wat heb ik een bewondering voor jouw veerkracht.

Veel plezier in Berlijn en dat jullie nog maar veel van dat soort uitstapjes mogen maken samen!

Houd moed Sini. Geniet van de mensen die van je houden en veel plezier in Berljjn!

Sterkte Sini voor de chemo, maar nu, eerst genieten samen in Berlijn, veel plezier! 

Veel moed en sterkte Sini, en ik wens je een fijne tijd in Berlijn! Groot gelijk dat jullie dat moment nu pakken 👍🏻

Wat een tegenvaller is dat. Veel sterkte de komende tijd. Geniet van je weekend in Berlijn, geweldige stad is dat!

Wat een rotnieuws Sini. Pergamon is prachtig, je hebt groot gelijk dat je er juist nu heen gaat omdat het kan. Geniet ervan, veel sterkte daarna!

Courage, Sini. En ik hoop op een heel fijn weekend voor jullie! 

Sinilind

Sinilind

23-08-2023 om 09:18 Topicstarter

Bedankt allemaal, jullie lieve woorden doen me goed. Ik blijf plezier maken zoals we dat allemaal zouden moeten doen: alsof er geen morgen is. Sorry als het belerend klinkt, is niet de bedoeling, maar ik zie zo veel mensen pleziertjes uitstellen want er moet nog dit of dat eerst gebeuren. Zonde.
sini

Sini, ik wens je vooral veel plezier in Berlijn. Want je maakt terecht duidelijk dat nu kiezen en niet uitstellen, zorgt voor mooie herinneringen! 

Ely

Ely

23-08-2023 om 14:09

hé sjit Sini, we hadden allemaal gehoopt dat je beter nieuws zou krijgen. Nu alle hoop op chemo, hopelijk slaat hij aan en is het niet te zwaar voor je. 
Heel inspirerend hoe je erin zit. En toevallig ‘zeg’ je tegen mij nu even het juiste op het juiste moment, dank daarvoor!! 
all the best 🍀

Sinilind

Sinilind

04-09-2023 om 11:07 Topicstarter

Ik ben moe. Door het vasten (morgen chemo dus Fast Mimicking Diet om de bijwerkingen van de chemo te verlichten), en ik heb ook wat klachten (buikpijn door wat vocht). Kortom de spirit is low deze week. De dag doorbrengen houdt in van bad naar bed naar bank, even naar de supermarkt om de hoek, even de hond uitlaten(om alles beter te maken heeft mijn uitlaatmevrouw een ongeluk gehad en kan ze de hond deze week en volgende week niet mee nemen wandelen. Vrienden kunnen soms, maar niet altijd.
Kortom: ik ben erg moe, schjaggrie, en van de vrouw die 8 dagen geleden 20 km per dag van Berlijn liep is er niets over. Ik verlang naar suiker maar ga niet toegeven, eerst kijken hoe ik op de chemo reageer. Als ik weinig klachten heb is het de moeite waard geweest.
Het contrast tussen mijn leven een jaar geleden (net gehuwd, huis gekocht in Frankrijk, droombaan gekregen) en nu (palliatief patient) is moeilijk te hanteren. Dus vandaag geen heldenverhaal maar een algemene BLEEEEH.
Sini


En dat mag ook gewoon. Het is niet niks wat je te verstouwen hebt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.