Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

(gezellig) co-ouderschap na overspel

Wij zijn 20 jaar geleden uit elkaar gegaan dus het is even denken…Het opbouwen van een sociaal leven vond ik moeilijk,ik sprak gewoon af met mijn vriendinnen (zonder hun man) dus dat was af en toe iets gaan eten of drinken maar ook niet elke week.Het was een verwarrende periode van uitgaan met mensen die ik niet goed kende om me toch maar niet te laten kennen alhoewel ik me daar met momenten zeer slecht over voelde.Tot ik het op een gegeven moment allemaal een beetje losgelaten heb.Ik sprak enkel af wanneer ik er echt zin in had.Ik ben 2 jaar alleen geweest en toen ik het allemaal wat losgelaten had ben ik mijn man tegengekomen.Ook de omgang met de kinderen zou ik gewoon zo goed mogelijk laten verlopen maar wel jezelf niet verliezen.Je kinderen altijd op de 1 ste plaats zetten maar je ook niet laten manipuleren.Het is een hele moeilijke evenwichtsoefening.Dit is met mijn ex niet goed verlopen met gevolg dat ik alleen voor onze kinderen heb gezorgd.Wij hebben altijd veel op onze tong moeten bijten omdat de ex van mijn man altijd alles wilde naar haar hand zetten.Wij hebben ons heel erg vaak geschikt naar haar grillen nu is onze pluszoon 21 maar we dragen er wel de vruchten van.Hij komt nog steeds trouw en graag bij ons en slaapt nog steeds bij ons net als hij 5 jaar was … Het is soms moeilijk voorspelbaar hoe alles zal verlopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.