Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Juno

Juno

04-05-2014 om 09:57

Leuke spelletjes voor op iPad?

Ik ben een beetje uitgekauwd op de spelletjes die op de iPad staan, iemand tips voor een leuke app? Ik had Numberama2, leuk maar is nu uitgespeeld. 2048 idem. Rayman heb ik nog even vanuit jeugdsentiment gespeeld, Omicron vind ik ook leuk. Van ShapeShiftHd en tap the frog werd ik ook blij van. Een beetje in die lijn zoek ik. Van die verhaaltjes en dat je voorwerpen moet vinden vind ik niets, CandyCrush saga ook niet. O ja, met HayDay zijn er ook heel wat uurtjes verdwenen, maar dat concept ken ik nu wel. Dots, ook even grappig.

Vera*

Vera*

04-05-2014 om 11:16

Sinds kort is er Farmville 2 voor op de ipad. Net iets anders dan hayday en erg leuk.

Ilva

Ilva

07-05-2014 om 12:26

Hier

Zoons spellen Clash of Clans. Collega van mijn man vind het ook helemaal geweldig. Misschien is dat wat voor je.

Ilva

Ilva

07-05-2014 om 12:26

ehh

spellen moet natuurlijk spelen zijn.

Juno

Juno

07-05-2014 om 21:01

Ik zoek meer iets in het puzzelgenre denk ik

Ik zoek meer iets puzzelachtigs. Juist geen dingen als boerderijen, dorpen of landen die je moet bouwen, verhalen die je na moet spelen of voorwerpen die je moet vinden. Ik hou van een beetje nutteloos tijdverdrijf met vormpjes, nutteloos tikken maar waar je wel enigszins bij moet nadenken en zo. Iemand daar een tip voor?

Deze

Roads of Rome. Lekker simpel en toch uitdagend. Gewoon zo snel mogelijk je weggetje bouwen o.a.

Jo.

Jo.

11-05-2014 om 10:26

2048

Erg leuk - 2048

Tante Tiny

Tante Tiny

11-05-2014 om 12:55

drop7

Speel ik sinds kort. Puzzle met licht nadenken. Erg prettig spel.
De uitleg van de app is matig, ik heb moeten googelen om te weten hoe het moet. Maar dat kan ook aan mij liggen

Wat Jo zegt!

2028 inderdaad!

euh 2048...

ipv 2028

Juno

Juno

11-05-2014 om 19:59

Gedownload

Drop7 en de roads of Rome. 2048 heb ik al uitgespeeld, inderdaad leuk. Match the dots heb ik van de week gedownload en is ook uitgespeeld. Kent iemand Numberama? Die vond ik ook wel leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.