Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-03-2021 om 21:18
mijn lieve dochter van 13 heeft taaislijmziekte / cysticfibrosis zei krijgt vrijdag een operatie ze krijgt een longtransplantatie heel spannend is het we weten niet zeker of ze ooit zal ontwaken uit de narcose we weten niet of dit haar gaat helpen of niet we weten ook niet hoelang ze nog zal overleven na deze operatie toen ons meisje geboren werd was de levensverwachting 5 jaar toen ze 6 was werd het 10 jaar ze is nu 13.. haar levensverwachting is nu 15-20 jaar best een grote schatting dus . er is nu besloten dat ze deze longtransplantatie krijgt en gemiddeld leven mensen daarna nog 5-10 jaar . maar dat kan altijd anders lopen op een goede of slechte manier .. ze is hier natuurlijk heel zenuwachtig voor en ze is enorm bang dat ze dit niet zal overleven dus mijn vraag zouden jullie mischien een mailtje naar mijn meiske willen sturen dit is mijn email addres [Verwijderd door forumbeheer] niet mijn eigen persoonlijke e-mail trouwens valse achternaam
14-03-2021 om 23:22
Bericht van het forumbeheer
Er zijn wat twijfels gerezen over de berichten van de draadstarter. Daarom sluit ik deze en de andere draad. Mocht Marianne1980 nog berichten willen plaatsen kan zij contact opnemen met het forumbeheer [email protected]
Met vriendelijke groet,
Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online