Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-08-2011 om 11:11
Nog maar vers terug van vakantie heb ik mezelf gisteravond om 2015 op de bank geparkeerd om tot mijn volle verbijstering pas om 2315 weer op te staan. Ik had nog nooit van die hele Erik van Lieshout gehoord, maar ik heb werkelijk ademloos zitten kijken. Man heeft de kinderen op bed gelegd, de vaatwasser ingeruimd en me koffie gebracht maar ik was volledig in trance. En het zit nu vanochtend nog steeds in mijn hoofd. Ik weet nu nog steeds niet wat ik van de hele man moet denken. En eigenlijk ook niet wat ik nou echt van de uitzending vond. Behalve dat het onvoorstelbaar intrigerend was. Iedere minuut. Wat een afwisseling van onwapenende eerlijkheid, verlegenheid, schizofrenie, diepgaande onbegrijpelijke filsofische gedachtenkronkels, emoties en nog veel meer. Petje af voor Jelle trouwens. Knap gedaan.
Ben ik de enige die het zo bijzonder vond?
Ingrid
01-09-2011 om 10:47
Vonda
Ja, ik kan me voorstellen dat je het heftig vond. Hier moest ik mijn zoon snel de kamer uitsturen.
Maar als je de TV niet uitgezet had dan had je er denk ik anders over gedacht.
Tblijft een keuze, en ik kan me voorstellen dat je die keuze bezwaarlijk vindt. Gezien in het kader van de hele avond was die poes echter een stuk minder schokkend. Het ging erover dat de 20ste eeuw zo anders was voor veel mensen dan de eeuwen ervoor, en waar dat door komt, en wat je daar aan zou kunnen (en willen) doen.