Bastet
10-12-2008 om 07:36
Wat vinden jullie hier van? (reclamemateriaal)
http://www.ad.nl/binnenland/2836219/Plastic_foetussen_in_brievenbus.html?reageer=1
Je zult maar ooit een miskraam hebben gehad...en dan krijg je zit in de bus....afschuwelijk!!
Groetjes,Bastet
Bastet
11-12-2008 om 07:30
Tirza
Deze ploeg heeft het plan om de popjes te gaan verspreiden,volgens mij is dat nog niet gebeurt.
Groetjes,Bastet
Manda Rijn
11-12-2008 om 12:31
Ja in de kerstboom
maar dan moet ik toch een schroefje door het hoofdje draaien anders kan er geen lusje aan. hahaha...
ja sorry (en dat zegt iemand die net een prachtige echo heeft gehad, 9 weken is het
tonny
11-12-2008 om 22:39
Zomaar een heel ander verhaal
dus waar komt dat AD-verhaal dan vandaan??
Zijn hier mensen die zo'n plastic poppetje hebben ontvangen? Zo nee, dan heeft AD er meer van gemaakt dat er aan de hand is, want wij met ons allen vormen een aardige streekproef
Ondertussen zal SvL vast nog wel eens goed gaan nadenken of ze het effect bereiken dat ze beogen.
tonny
Kaaskopje
12-12-2008 om 00:10
Bij pauw en witteman
Ik hoorde te laat dat het onderwerp bij Pauw en Witteman besproken werd. Ik heb het staartje meegekregen, maar de man die daar aan tafel zat, ik neem aan Dorenbos, staat volgens mij gewoon niet met beide benen op de grond. Hij veronderstelt een hoop. Zo gaat hij ervan uit dat vrouwen waarbij de zwangerschap mis is gegaan door een natuurlijke gang van zaken het afschuwelijk vinden als andere vrouwen nonchalant met hún zwangerschap omgaan. Deels zal hij gelijk hebben. Ik wil niet zeggen dat dat soort gedachten nooit door mijn hoofd zijn gegaan. Het dóet zeer als je je kind net verloren bent je van een ander hoort dat ze haar kind laat weghalen. Op dat moment wil je daar eigenlijk niet mee geconfronteerd worden. Maar abortus is een recht in Nederland en het zou fijn zijn als de antilobby zich daar gewoon bij neerlegt. Dus als hij meent dat ik bijvoorbeeld door mijn miskramen achter zijn actie sta heeft hij het mis. Ook zei hij enthousiast dat de vrouwen die hij erover sprak het eens zijn met de actie. Nou, dan heeft hij zijn tenen nog niet echt uit zijn voordeur gestoken volgens mij.
reina
12-12-2008 om 15:06
Bord
Sommige mensen hebben een dik bord voor hun kop, dat is bij deze man duidelijk het geval. Hij begrijpt echt niks van mensen die het niet met hem eens zijn en luisteren kan hij ook niet, wat een vreselijk onsympathieke man!
Manda Rijn
12-12-2008 om 18:08
Vond het heel apart
om die man bij p&w te zien, precies wat ik van te voren had gedacht ook. Nu we hem gezien hebben en hij even het woord heeft gehad mag hij van mij weer komende 15 jaar verdwijnen uit de media, geen aandacht meer aan besteden dus.
Ergste vond ik dat hij aandroeg dat vrouwen die moeite hadden met zwanger worden het zo g vonden dat er abortus gepleegd wordt, hij spreekt totaal niet voor mij. Ik zou zo met mijn dikke buik voor een abortuskliniek gaan staan om deze gestoorde man weg te jagen.
poten af van de abortuswet !