Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-08-2010 om 23:00
zijn de kindermenu'tjes in restaurants altijd zo ongeinspireerd. Altijd hamburger/kroket/knakworst met patat en appelmoes en een ijsje toe.
Mijn man heeft een hekel aan dat soort gerechten en hij wilt dus pertinent niet dat mijn oudste dat neemt. OUdste at tot voor kort altijd met ons mee. Maar hij komt nu op zo'n leeftijd dat hij nu zoveel eet, dat we dan zelf niet meer genoeg hebben.
De gewone gerechten zijn dan weer overdreven veel.
Wij hebben in Scandinavië veelal in Scandic hotels gezeten en daar hadden ze een samenwerkingsverband met Jamie Oliver en dat was echt zo leuk! Waarom zijn de kindermenu's in Nederland nou niet zo
http://www.scandichotels.com/Always-at-Scandic/Food-and-beverage-at-Scandic/Jamie-Oliver-at-Scandic/
Of eigenlijk, waar kunnen we eten waar ze wel zoiets hebben.
En voor jullie het vragen. Nee, ik ga niet met man in discussie over het wel of niet bestellen van een kindermenu met patat en appelmoes. Mijn man is zeer makkelijk en zeer meegaand en ik krijg doorgaans mijn zin Maar er zijn een aantal dingen, waar ik het niet eens hoef te proberen en dit is er een van
25-08-2010 om 09:06
Geen kindermenu bestellen
vroeger bestelde we niets extra's, dan kreeg ze een bordje met wat van ons. NU bestellen we wel eens een kindermenu maar echt geweldig vind ik het niet, beter een bordje pasta of een voorgerecht.
25-08-2010 om 15:50
Ook voorgerecht
Voor al onze kinderen (behalve 1 die is gek op kindermenu's ) , bestellen we altijd een voorgerecht. Over het algemeen is er genoeg keuze (ook warm) of wanneer ze hetzelfde lekker vinden delen ze 1 hoofdgerecht.
Los van dat je het zo kunt oplossen vind ik het ook bijwonder raar dat het altijd hetzelfde is, 3 van onze 4 kinderen houden bijv. niet van frietjes. Een beetje meer creativiteit in de restaurantkeuken kan geen kwaad.
Groetjes, Camille