Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Toke

Toke

28-12-2011 om 23:25

Verjaardag valt steeds in het water

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

03-01-2012 om 07:30

Toke

Dank je wel voor je mailtje terug. Ik had het kaartje zelfs per ongeluk een paar dagen te vroeg gepost, maar ben zelf vlak voor kerst jarig, dus ook altijd post te vroeg of te laat. Ik hoop dat je zoon zich echt jarig heeft gevoeld!

Zus

Zus

03-01-2012 om 12:20

Geerke ot

Nog gefeliciteerd!
De dag dat ik jou ontmoette staat in mijn geheugen gegrift en de warmte, moed en optimisme dat je uitstraalde. Lief dat je je mij nog herinnert, gezien de omstandigheden niet evident.

Zus

Zus

03-01-2012 om 12:22

Toke

Nog gefeliciteerd met je zoon! En ik snap ook niet waarom mensen niet willen komen, 1 januari is toch een niksige dag, juist leuk om naar een verjaardag te gaan, lijkt mij.

Gijsbertha

Gijsbertha

03-01-2012 om 13:50

Juist geen niksige dag.

Hebben dan 5 verjaardagen. Er zijn er 2 echt jarig die dag, gelukkig wel in 1 gezin en 3 (ook in 1 gezin) die alleaal rond 1 januari jarig zijn.En die 2 feesten zijn helaas niet in dezelfde plaats jammer genoeg.Maar wel altijd gezellig.

Gijsbertha

Gijsbertha

03-01-2012 om 13:54

O,ja

nog van harte gefeliciteerd met je zoon.

liora

liora

03-01-2012 om 18:39

Haha P, het is inderdaad een drukke maand. Met kijklessen, examens, eindejaarsborrels, schoolreisjes...
En P, wij zijn zelfs alledrie jarig in die maand!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.