Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Aafke

Aafke

03-01-2013 om 22:47

Vader draait afspraak om ...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

06-01-2013 om 13:58

Kaaskopje (o.t.)

Wat erg zeg. Bij ons was het ook zo ongeveer, al heb ik het idee dat mijn ouders me met de beste bedoelingen zo kort hielden. Nadat ik soort van het huis uit 'gevlucht' was, ben ik na een paar maanden weer terug gekomen omdat mijn relatie uit ging. Toen heb ik gelijk duidelijk gemaakt dat ik me niet meer zou laten vertellen hoe laat ik thuis kwam en met wie ik om mocht gaan. Natuurlijk nam ik wel de normale fatsoensregels in acht, zoals bellen als ik niet kwam eten enzo. Mijn ouders hebben dat zo toch maar geaccepteerd, en als ik dan om 5 uur 's morgens thuis kwam zat mijn vader tv te kijken, want hij kon niet slapen

Kaaskopje

Kaaskopje

06-01-2013 om 23:29

Vic o.t.

Na die kleine maand ben ik het huis uitgegaan en kon daarna heerlijk mijn eigen gang gaan.
Ik lig ook niet rustig als mijn dochters nog niet thuis zijn. Vooral omdat ik weet dat ze het eng vinden om de fiets weg te zetten en zich niet bewaakt te voelen doordat er niemand beneden zit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.