Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
k

k

08-12-2008 om 16:06

Twijfels over een derde, wie heeft er 3?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Haha wendy

Dat heb ik nou ook. Ik vind het op zich helemaal niet zo druk, maar als er dan een keer 1 uit logeren is merk ik pas dat dat toch wel scheelt.

Bastet

Bastet

17-12-2008 om 17:36

Haha ja

Ik vind het maar stil en saai,als één van de drie weg is!
Bastet

2=rustig 3=druk

..dus ik wilde er altijd vier. Of drie.

Ik kom uit een gezin van 3 en ik vond tweekindgezinnen altijd supersaai. Ik zei dat het goed was om altijd 2 tegen 1 te vechten.

Het is allemaal heel anders gelopen. We hebben zeven jaar en zes zwangerschappen erover gedaan om twee jongens te krijgen. Het zou mij fysiek te veel worden en mijn man, die heel veel helpt, ziet het niet zitten om nog een keer drie jaar lang slecht te slapen. Het zit er dus niet in.

Dat saaie van 2 kinderen vind ik nu juist prettig. Voor mij is het druk genoeg.

Ook even bij wijze van ander geluid...

Anders druk...

hoi,
nee het is niet zo dat ze met zijn drieen bij elkaar druk zijn. nee, eentje alleen is drukker want die vraagt meer aandacht.

het is druk in het leven. drie kinderen met drie groepen vriendjes, hobby's, sporten,vriendjes,enz.
dingen die op school geregeld en gedaan worden,enz.

thuis drukker omdat ze alledrie op hun manier aandacht willen

bad mother

bad mother

21-12-2008 om 21:21

Gelukkig geen derde

Uitgerekend toen we op het punt van verhuizen stonden naar een groter huis, was ik overtijd. In het nieuwe huis zou ik het 4e kamertje krijgen om alles te doen waar ik liever alleen voor ben -dagboek schrijven, schilderen, studeren, brieven schrijven-. Onze kinderen gaan nu net naar school allebei. Die hele babytijd is eigenlijk niets voor mij, ik ben blij eruit te zijn.
Gedurende de week dat ik overtijd was, probeerde ik me er wel op te evrheugen, maar wat wás ik opgelucht toen ik bij de notaris op de wc bleek te bloeden -en anders mijn man wel.

Ik hou van mijn kinderen, maar niet van de enorme hoeveelheid herrie en rommel die ze produceren. Dat geeft voor mij de doorslag wel, samen met de herinnering aan ontploffende borsten en doorwaakte nachten.
Je moet het er voor over hebben, vrouw, om die tijd en ruimte en energie te investeren. Later als ze groot zijn is het vast wel leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.