Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-03-2013 om 08:54
Gekopieerd van NOS-nieuws:
Turkeije naar EU-Hof om Yunus
Update: donderdag 28 mrt 2013, 08:03
De Turkse regering stapt naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens om af te dwingen dat het 9-jarige jongetje Yunus wordt herenigd met zijn familie. Dat meldt de Turkse krant Sabah.
De Turkse jongen Yunus is bij zijn moeder weggehaald en ondergebracht bij pleegouders, een lesbisch stel in Nederland. Daartegen is in Turkije veel ophef.
Volgens de Turkse regering zullen er meer rechtszaken volgen over uit huis geplaatste kinderen. Premier Erdogan wil verder plannen maken om islamitische, Turkse gezinnen aan te sporen om pleegkinderen op te nemen. Eerder riepen twee Turks-Nederlandse Kamerleden islamitische ouderparen op om pleegkinderen op te nemen in hun gezin.
03-04-2013 om 07:31
Donormelk...
Bestaat in nl al jaren. Tijdens mijn eerste 2 zwangerschappen werd ik er mee geconfronteerd en heb gedacht het ook te doen. Echter werd net in onze regio niet opgehaald.
Ik voelde me net een koe zoveel kon ik geven doe je er nog iets nuttigs mee.
Toen al werd het gebruikt voor extra kwetsbare kindjes die vooral al die antistoffen goed konden gebruiken.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.