Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
ayla

ayla

17-06-2011 om 13:50

Tellen jullie ook af?

Poeh nog drie weken, ik tel echt af. Die laatste weken vallen me echt zwaar. Ik ben moe, de kinderen zijn moe en kriegel. Op de valreep zijn er nog een heleboel leuke maar ook nog drukke dingen, juni is gewoon bij ons altijd druk. Adem in en adem uit, nog drie weken…..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
janneke2421

janneke2421

22-06-2011 om 20:38

Nely

Hallo Nely;

Dat wat jij schrijft is voor mij heel herkenbaar. Mijn dochter (11, wordt in augustus 12)gaat na de zomervakantie ook naar het Voortgezet Onderwijs. Zij is ook enig kind; ik weet nu al dat ik bij de musical (is op woe. 6 juli)menig traantje zal laten, want het is toch heel anders, dadelijk op het VO. Nu help ik ook heel vaak mee en ik ken alle kinderen uit de klas en hun ouders, dat is dadelijk heel anders. Maar ja... kleine kinderen worden (HEEL SNEL) groot...

Volgende week is de op één na laatste week op de basischool (wij wonen ook in het zuiden).

groetjes van janneke 2421

Valkyre

Valkyre

22-06-2011 om 23:08

Poeh

Zoonlief is na de meivakantie begonnen op de basisschool, en we zijn kapot!! Sinds hij is begonnen is er bijna elke week wel iets "bijzonders:" circusdag (ipv schoolreisje), sportdag, zomerfeest... Hij heeft al die extra roostervrije dagen/studiedagen hard nodig. Als er geen roostervrije dag is, moet ik 'm wel een ochtendje per week thuishouden.

Ik ben echt aan het aftellen - ook op het werk inderdaad. Ik ben ZZP-er, en ineens krijg ik nog allemaal "moet nog even af" klusjes in de schoot geworpen. Fijn, financieel gezien, maar ik ben doodop! We gaan in de zomer een kleine twee weken weg, maar ik neem (als het even kan... nog zoveel achterstallige administratie!) ook een weekje vrij om thuis orde op zaken te stellen: op m'n gemakje de was doen (koptelefoon op en keihard zingen ), en in de tuin te wroeten, heeeerrrrrlijk.

Manlief is ook oppperdepop. In de zomer is hij ook veel vaker thuis met het eten/'s avonds/'s nachts, en daar zie ik enorm naar uit. We lopen echt op ons tandvlees, pfft.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.