Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
judiths mama

judiths mama

07-04-2009 om 16:43

Sesamstraat

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

13-04-2009 om 08:39

Petitie voor meneer aart

Diana, heb even gekeken op petitie.nl maar dat is idd iets politieks.
Maar ik heb wel een idee, als we nou met z'n allen kaartjes sturen naar de NPS, gericht aan meneer Aart, of hij alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft wil blijven?

aan Meneer Aart (Staartjes) van Sesamstraat
Nederlandse Programma Stichting (NPS)
Postbus 29000
1202 MA Hilversum

Heeft er iemand hier hyves dat die een oproepjes kan plaatsen op de hyvespagina van meneer Aart?
Vinden jullie dit een goed plan of zijn er andere ideeën?
We moeten snel zijn, want hij heeft eigenlijk al besloten..

Rafelkap

Rafelkap

13-04-2009 om 08:48

Herstel: juiste adres:

Sesamstraat, meneer Aart
Postbus 29130
1202 ME Hilversum

Laten hem maar bedolven worden onder de kaarten. Per email is misschien ook een idee, maar postzakken vol overtuigt misschien meer? Of wat denken jullie?

Ja maar

Ik snap best dat iedereen graag wil dat hij blijft maar mag die beste man dan nu ook eens van zijn vrije tijd genieten en van zijn (eventuele) kleinkinderen???
Hij heeft het heel lang gedaan maar soms is het toch gewoon een keer klaar, en als hij nu 45 was, oke. Maar die man verdient nu gewoon rust! ( of niet dan soms..)

Kaaskopje

Kaaskopje

13-04-2009 om 16:36

Mijn kinderen vinden er niet zoveel aan...

Mijn kinderen kregen de keus niet. Er werd ´s avonds Villa Achterwerk, Sesamstraat, Klokhuis en het jeugdjournaal gekeken, klaar uit. Als kwart voor 7 de tv niet op het jeugdjournaal staat vraagt mijn nu 16 jarige dochter waarom dat is en of hij omgezet kan worden.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-04-2009 om 16:52

in het algemeen geloof ik. Van kleinsafaan heeft het hele riedeltje aangestaan bij ons. Wij vonden dat beter voor ze dan andere programma´s. Als ze klein zijn heb je nog inspraak... En hier hoort een smiley.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-04-2009 om 16:55

Net aangemeld voor hyves

http://sesamstraatnaar7.hyves.nl/

Rafelkap

Rafelkap

13-04-2009 om 19:19

Link npo om een klacht in te dienen

Bedankt Kaaskopje. Ik zie hier ook een link waar je je klacht over het tijdstip in kan dienen, nl. bij de NPO (de Nederlandse Publieke Omroep). Voor het geval jullie nog niet hebben gescrolled op de link van Kaaskopje geef ik de link hier nog weer:
http://portal.omroep.nl/nossites?nav=fcnbuCsHjCqBfElCDE

Imre

Imre

14-04-2009 om 08:30

60.000

http://www.nu.nl/overig/1948183/zestigduizend-handtekeningen-voor-sesamstraat.html

Zestigduizend handtekeningen voor Sesamstraat

HILVERSUM - Al zestigduizend mensen hebben een petitie ondertekend om Sesamstraat weer uit te zenden om half zeven 's avonds.

Drie fans van het programma zijn de actie begonnen op de website Sesamstraatnaarhalfzeven.nl.

Aart Staartjes, die in het programma al jaren de norse Meneer Aart speelt, gaat de handtekeningen de komende week aanbieden aan de verantwoordelijke zendercoördinator.

Het programma wordt nu ruim een uur eerder uitgezonden, als ouders en kinderen vaak nog niet thuis zijn. Dit heeft de afgelopen maanden zijn weerslag gehad op de kijkcijfers.

Dertig jaar

De 71-jarige Staartjes stelde vrijdag uit Sesamstraat te stappen als geen gehoor wordt gegeven aan de massale oproep om naar het traditionele tijdstip terug te keren. Sesamstraat wordt in Nederland al meer dan dertig jaar uitgezonden.

Maylise

Maylise

14-04-2009 om 16:17

Niet ouderwets

Ik vind Sesamstraat helemaal niet ouderwets aandoen. Het is inderdaad nog redelijk hetzelfde als 15 jaar geleden maar de afwisseling, de personages en verhaaltjes doen vind ik redelijk eigentijds aan. Ik heb niet het idee dat kinderen nu niks meer aan Sesamstraat vinden. Mijn kleine nichtjes kijken met veel plezier naar Sesamstraat terwijl zij allebei echte tv kinderen zijn. Mijn eigen kinderen keken ook altijd met veel plezier. Wat ik van Sesamstraat leuk vond/vind is de afwisseling en het educatieve aspect. Ik heb niet het idee dat kinderen dat tegenwoordig niet meer leuk vinden.
Overigens kijkt een van de nichtjes ook enorm graag naar Dora en Diego en vooral Diego is helemaal haar grote held. Dus het een sluit het ander niet uit.
Japanse series vinden ze ook geweldig. We hebben laatst Candy Candy afleveringen gekregen van een kennis en de meisjes kijken daar ook ademloos naar.
Villa achterwerk ben ik ook nooit zo van overtuigd geweest. Inderdaad televisie voor de kinderen van de grachtengordel. Toch zaten er soms wat juweeltjes tussen. Maar wel erg hit and miss.
In elk geval vind ik Sesamstraat zeker niet ouderwets. Ik vind het oprecht een van de leukere kinder programma's. Toch heb ik ook helemaal geen bezwaar tegen Dora/Diego en Pokemon en aanverwanten. Is ook leuk.

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.