Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-12-2009 om 13:14
Ben zelf niet echt kapot van Pokemon, maar mijn kinderen zijn HEVIG teleurgesteld: overmorgen geen Pokemon meer op TV, en Jetix wordt Disney .
Nou kennen we al verschillende Disney Channels van TV in Indonesie, en echt hoor, die series van Disney zijn na een dagje kijken echt zum kotzen...de opgelegde amerikaanse braafheid DRUIPT er van af...echt jechiesiederrie.
Is er iemand hier bekend of er petities of zo lopen om Pokemon weer gewoon op het scherm te krijgen
(en het liefste die Amerikaanse tandglazuurbedreigende rotzooi eraf, maar dat zal wel onmogelijk zijn, omdat Disney overweldigend machtig is in medialand).
01-01-2010 om 20:08
Storing
want later deed hij het wel....maar ja, voor de kleintjes vind ik het toch wel jammer....
01-01-2010 om 22:33
Yep....
toevallig was dat geen geschikte film inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat met andere films doen. Morgen is Peter Pan als ik het goed heb....
02-01-2010 om 19:51
Ik weet niet
wanneer de ondertitels kwamen, we hebben niet verder gekeken, maar toen we later weer voorbij zapten waren ze er ineens wel.
03-01-2010 om 21:20
Haha kaaskopje
swiebertje... daar noem je ook iets, dat was het enige "kinder" programma uit die tijd.
Toen was er nog maar 1 zender, nou vooruit misschien 2?? nu hebben we er tientallen tot onze beschikking.
Alleen al de 10 bekendste.
Ned 1, 2 & 3
rtl 4, 5, 7 & 8
sbs 6 & net 5
04-01-2010 om 00:43
Aïda
Je kunt via de kabel wel tot 150 zenders krijgen!Over de schotel heb ik dan nog niets gezegd.