Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Ouderafstoting: Hoe hier mee om te kunnen gaan?

linn19 schreef op 28-03-2025 om 13:00:

[..]

Dat is met 2 maten meten he. Topicstarter is op een keiharde manier de les gelezen maar als ik het hier heb over die reageerders is het opeens niet aan mij om reageerders de les te lezen.

Ieder moet zelf maar weten wat die met mijn bijdragen doet hoor maar ik ben niet diegene die iets met feedback zou moeten in dit topic.

Je moet niets, maar je betweterigheid is echt ontzettend irritant. 

TO, je ex is nog fucking boos omdat je haar hebt laten zitten - en terecht. Hou je nieuwe vlam heel ver van haar én je kinderen vandaan en neem verantwoordelijkheid voor de rotstreek die hen hebt geleverd. Gewoon stil zitten terwijl je geschoren wordt, het is echt niet aan jou om te klagen en te zeuren nu. 

Van mij mag het allemaal - maar de afgelopen 15 (of zo) reacties zijn topicvervuiling en gaan helemaal niet meer over de vraag/onderwerp.
En dit nu ook  
Misschien kunnen zo'n topics waar de TS niet meer terugkomt beter gearchiveerd worden, anders roepen we met zijn allen in een echoput.

linn19 schreef op 28-03-2025 om 13:00:

[..]

Dat is met 2 maten meten he. Topicstarter is op een keiharde manier de les gelezen maar als ik het hier heb over die reageerders is het opeens niet aan mij om reageerders de les te lezen.

Ieder moet zelf maar weten wat die met mijn bijdragen doet hoor maar ik ben niet diegene die iets met feedback zou moeten in dit topic.

Juist wél. Maar jij hebt een behoorlijk bord voor je hoofd, dus ik had ook niet verwacht dat je zou reflecteren op je eigen gedrag en manier van communiceren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.