Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-02-2020 om 08:30
Het is misschien een beetje een rare en niet zo belangrijke vraag, maar zojuist stuur ik weer eens een mailtje aan mijn jongvolwassen zoon. En net als altijd twijfel ik dan even over de ondertekening: zet ik
liefs,
mama
of
liefs,
Veer
Klinkt zo raar, dat 'mama' zelf opschrijven naar mijn grote kind. Maar hij noemt me niet bij mijn voornaam, dus Veer voelt ook niet logisch. Maar, ik héét Veer, en niet mama.
Nou ja, dat dus. Hoe doen jullie dat?
Groet,
Veer
05-03-2020 om 00:28
Mamma
De dochters zijn ons ma en pa gaan noemen. Ik moest er even aan wennen, maar draag dit nu als "geuzennaam".
Als ze bellen zie ik wie het is en neem dan op met hoi, of in een jolige bui ola.
Onder berichtjes via whatsapp schrijf ik niets. Mailen doen we nooit. Onder een geschreven briefje zet ik mamma.
13-06-2020 om 09:22
voornaam
Wij noemen elkaar gewoon bij de voornaam de kinderen 7 en 9 ook
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.