Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
simone

simone

06-11-2012 om 14:36

Nuttige dagbesteding, tips

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Relithe

Relithe

09-11-2012 om 23:53

Volgens mij

nam Skik het juist voor je op toch?
Ik vond ook al dat sommige nogal vervelend reageerden, maar dat schijnt vaker te gebeurenSommigen moeten blijkbaar een of andere frustratie kwijt ofzo..
Ik hoef ook niet te werken en zit ook wel eens te denken aan wat ik eens zal doen met mijn leven. Hoewel ik nog niet echt de behoefte heb om dat buiten de deur te doen denk ik dat dat in de toekomst misschien wel zal gebeuren. Heb ook aan de thuiszorg gedacht maar hoe kom je daar dan? Ik heb geen opleiding in de zorg.
Ik verveel me eigenlijk nooit, heb genoeg hobby's en mag graag mijn eigen tijd indelen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je beren op de weg ziet om daar verandering in te brengen. Je zit zo in een bepaald patroon dat dat een hele omschakeling kan zijn.

mari39

mari39

10-11-2012 om 12:06

Simone en eira

Ik ben ook thuis, al jaren en nu de kids naar school zijn wil ik weer wat doen. Wat extra geld is fijn, dus ik zoek ook wat betaalds. Is is deze tijd moeilijk maar denk aan postbezorger. Ook voor de thuiszorg (huishoudelijke hulp) ben ik aan het kijken. Je kunt even kijken op de thuiszorg site van je gemeente en anders googlen op werken voor pgb. Daar komt dan ook wat uit, alleen moet je betalen voor bemiddeling.

Ik doe inmiddels ook vrijwilligerswerk (budgetcoach voor mensen in de schuldhulpverlening), maar daar krijg ik bijna geen kilometervergoeding voor. Ik moet daar toch redelijk op toeleggen en het is te ver om op de fiets te doen. Ik kan wel mijn eigen tijd indelen en kan het allemaal binnen schooltijd doen. Ik doe het al een tijdje maar vond het ook moeilijk om aan een nieuwe structuur te wennen. Maar dat gaat snel hoor. Die beren op de weg blijken er uiteindelijk niet te zijn.

Wij hebben in deze gemeente ook een soort van vrijwilligerscentrale met alle vacatures online. Staan best leuke dingen op.Misschien jullie gemeente ook.

simone

simone

14-11-2012 om 15:34

Sorry, was vic en niet skik

je hebt gelijk Eira, ik heb niet goed teruggelezen. sorry Skik, jij nam het idd voor mij op.
inmiddels bij 4 thuiszorg centrales ingeschreven, bij 1 mag ik niet werken want ik woon in het verkeerde dorp, valt niet onder hun CAO, 1 heeft geen vacatures en van de andere 2 hoor ik niets, dus daar ga ik morgen achteraan bellen.
Postbode is niet mijn ding, ik wil toch wel graag onder de mensen zijn, dus inderdaad thuiszorg of een baan met collega's.
Op school ben ik 9 jaar actief geweest als vrijwilliger, en op dit moment doe ik niet veel op school en dat vindt ik eigenlijk wel prima, als er wat is weten ze me te vinden.

vrijwilligerswerk doe ik ook al, 1 a 2 ochtenden per week en dat vind ik ook genoeg, kortom een leuke baan onder schooltijd met collega's is hetgeen ik zoek, en met al die werklozen en het feit dat er nog steeds bijkomen valt dit niet mee, maar het komt vast goed

simone

simone

14-11-2012 om 15:36

Eira wat doe jij dan overdag?

daar ben ik wel nieuwsgierig naar, ik vermaak me ook wel, maar is mis het om nuttig bezig te zijn en een stukje waardering daarvoor op mijn bankrekening

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.