Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Rafelkap

Rafelkap

09-09-2009 om 18:52

Nieuwe zappelin - vreselijk!

Hebben jullie het al gezien? Nieuwe tussenfilmpjes op Zappelin. Een "lekker jong ding" danst en zingt liedjes. Het is echt meer dan vreselijk. Het lijkt nu wel een rtl-zender. Is dit speciaal voor de jonge vaders?

Rafelkap,
(die graag haar twee zonen een enigszins goede smaak bijbrengt)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

18-09-2009 om 09:20

Izar

Ik had het eerder ook al gerelativeerd dat er belangrijker dingen in het leven zijn
Op dit forum mag je je ook druk maken om een ingegroeide teennagel, dus toch ook om al die lelijkheid op t.v.
Je ontkomt er gewoon niet meer aan. Zelfs als je een winkel binnen stapt wordt je bedolven door de meest lelijke muziek (vanuit mijn beleving).
Het is nu zaak de tv na sesamstraat zo snel mogelijk uit te zetten en precies op tijd aan En om iets constructiefs te doen heb ik zappelin gemaild. Meer kan ik niet doen.
En ja: smaak is erg subjectief, maar ik heb (ook beroepsmatig) erg last van goede smaak hahaha en dit soort filmpjes zijn een kwelling. Ik merk dat velen dit niet snappen.

amk

amk

18-09-2009 om 21:46

Plakkert

wat een vreselijk liedje, een echte plakkert, mijn collega's worden er nu gek van. Ik zing/nurie het nu al bijna de hele week.
Dit volgend op de K3-fase.

Ik vind het een hoog...

...studio 100 gehalte hebben. En daar heb ik echt genoeg van. Die gemaakte lachjes, slechte muziek, gezochte typetjes blegh.
Voor degenen die het nog niet gezien hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=W3dP2LPs5mg

Brianna F

Brianna F

21-09-2009 om 18:14

Gelukkig

maar dat wij met z'n allen niet de doelgroep zijn.
Laat de kinderen zelf beslissen of ze het wat vinden of niet.

Puck2

Puck2

22-09-2009 om 09:09

Weet je wat het ergst is...

... dat als je eenmaal het liedje hebt gehoord het nog minstens een uur in je hoofd blijft zitten. Idem dito voor dat verjaardagsliedje. Is ook niet uit je brein te krijgen wanneer het er eenmaal in genesteld is.

amk

amk

22-09-2009 om 09:48

Ja idd

dat had ik nu ook, en vooral mijn collega's vinden het vreselijk.
Ik heb net een K3 periode achter de rug.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.