Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

28-09-2009 om 21:49

Nieuwe vormgeving ouders online

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

03-10-2009 om 17:39

Geen pelle

Ik ben dan wel geen Pelle, maar als ik van iemand een link krijg naar een 'Mijnalbum' van die persoon, dan kan ik echt geen enkel ander album inkijken.

Less is more

Het kan me niet strak genoeg zijn.
Liefst zoveel mogelijk tekst, hooguit functionele illustraties. Google-stijl. Geen flash-rotzooi of java-troep.
Eventueel klikbalk met hoogtepunten van de week (bijvoorbeeld ook naast forum, zie je in 1 oogopslag wat er speelt zonder al te veel te hoeven klikken).

En alsjebliiiiiiiiiiiiieft NIET WOLLIG. Dan ben ik weg.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-10-2009 om 09:08

Géén plaatjes

Alsjeblieft niet alleen logo's bij de kopjes zoals eerder werd geopperd. Ik ben absoluut geen beelddenker maar een rasechte lezer. Bij de Ikea sla ik die plaatjes in het rolmenu ook altijd over, lezen gaat minstens vijf keer zo snel.
Verder sluit ik me aan bij de voorgangers: lekker strak, geen boom op het forum en please hou het oranje -ik ben er zo aan gehecht...

Millenia

Millenia

06-10-2009 om 21:48

Wensen hier

-Zo strak mogelijk
-Alsjeblieft de draden laten zoals ze nu zijn. Dus dat je alle reacties gewoon onder elkaar ziet
-De "nieuw/vandaag geplaatst" vlaggen handhaven
Kortom: wijzig vooral niet te veel.

Fatima

Fatima

06-10-2009 om 22:15

Lezen is moeilijk

Het gaat niet om het forum maar om de site www.ouders.nl

wimb

wimb

06-10-2009 om 22:50

Gadgets voor donateurs

Mijn favoriete site is http://www.sitepoint.com/ Net zoal ouders online een community site. Er is een duidelijke structuur en een heel groot forum. Wat ik goed vind zijn de redactionele artikelen met een link naar een forum topic voor de reacties.
Om de donateurs wat te lokken zou ik wat extraatjes maken, zoals: wie zijn er online, aantal berichten op een pagina kunnen aanpassen enz. Geen essentiële zaken maar leuke gadgets. Liefst 12, als iemand dan niet betaald gaat er elke maand een weg…
wimb

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.