Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Marianna

Marianna

09-06-2013 om 23:22

Mag ik nu nog een paracetamol? (of 2..)

Nobelprijs

"Godenspul! Die antibiotica! Kan ik het ergens nomineren voor een Nobelprijs? "

Is al gebeurd hoor, in 1945 kreeg Alexander Fleming 'm voor zijn ontdekking: http://nl.wikipedia.org/wiki/Penicilline

Fijn dat je je weer beter voelt!

skik

even niet

even niet

17-06-2013 om 14:22

Marriana

Fijn dat je je weer beter voelt, een ontsteking in je kaak is helse pijn, i know...
Nog een paar dagen dan ben je definitief verlost!! Ben echt blij voor je meid!

Marianna

Marianna

19-06-2013 om 09:40

D-day

Waar ik vorige week blij huppelend naar de tandarts ging zie ik er nu vreselijk tegenop.

Vorige week ging ik half dood van de pijn en was de tandarts mijn verlosser.

Nu dankzij de antibiotica ben ik compleet pijnloos en weet ik dat ze me zo wel pijn gaan doen. Nu ga ik dus zo naar de slachtbank. Het trekken zelf zie ik niet tegenop, wel tegen de verdoving zetten. Dat vind ik dus vreselijk.

Maar de pijn van vorige week staat nog heel vers in mijn geheugen, en met dat in gedachten denk ik nog maar 1 ding "Eruit met dat ding!"

Laterz.

Alleen maar sterkte!

Ik weet hoe ellendig tandpijn- kiespijn kan zijn en ik ben vreselijk bang voor de tandarts.
Geen enkel advies, wilde je alleen even een hart onder de riem steken en je sterkte wensen!

groetjes,
Jons

puberma

puberma

19-06-2013 om 18:13

Jons ot

Is jou bekend dat er angst tandartsen zijn?

Ik was vroeger bang

en ik heb het geluk dat ik nu een ontzettend lieve, geduldige tandarts heb die ook als angsttandarts werkt. Die man is zo rustig en aardig dat ik tijdens de laatste behandeling (ontstoken kies reinigen, wortelkanaalbehandeling etc...) in SLAAP ben gevallen, met mijn mond open. Uiteindelijk snurkte ik mezelf wakker na iets van 10 mn. Ga als het kan op zoek naar een goede tandarts!

Sinilind

Rafelkap

Rafelkap

20-06-2013 om 10:00

Jons

is jouw bekend dat sommige tandarts ook onder narcose behandelen? Google maar eens.
Voor onze jongste zoon is dat een uitkomst want die houdt z'n mond niet open, hij werd gisteren behandeld onder volledige narcose en het ging allemaal heel goed.

Monique D*

Monique D*

20-06-2013 om 14:06

O.t.: is een verwijzing voor een angsttandarts nodig?

Hoe kom je aan een angsttandarts? Moet je aantonen dat je ontzettend bang bent voor een gewone tandarts? Of kan je gewoon bij hem binnenstappen en een afspraak maken?
Sinilind, jouw tandarts verdient een enorme pluim voor zijn werk! Dat hij jou zo rustig kan maken dat je zelfs bij hem in slaap valt... gewèldig!!

Rafelkap

Rafelkap

20-06-2013 om 18:23

Monique

Mijn kind werd doorverwezen door zijn eigen tandarts. Maar een huisarts kan dit neem ik aan ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.