Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
100%mama

100%mama

24-05-2011 om 08:12

Leeftijd grens bioscoop

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

26-05-2011 om 11:36

Puck

Dankje, ik wil 'm zelf ook erg graag zien.

100%mama

100%mama

27-05-2011 om 10:31

Puck

Volgens mij ook dus je kan met een gerust hart gaan hoor!

Maar om op de weigering terug te komen.....zolang JIJ dus zegt dat het kind wel de leeftijd heeft en ZIJ dit dus wetterlijk niet MOGEN controleren zal je dus in theorie overal naar binnen mogen.....Dit is een wetterlijke regel en als je dus een weigering zou krijgen, zou je voor zover ik dus begrijp (met mijn blauwe ogen) met dit argument dus wel naar binnen mogen.....

Voor degene die gaan....veel plezier!

Belle Époque

Belle Époque

27-05-2011 om 10:46

Pirates

Ik ben gisteren weer naar deze film geweest, en er zit inderdaad één scene in die wat teveel horror zal zijn voor sommige kinderen. Maar wie Pirates 1 heeft overleefd met de levensechte zombiepiraten, overleeft deze scene ook wel.

Heintje Davids

Heintje Davids

27-05-2011 om 15:47

Belle epoque

Even benieuwd: welke scène bedoel je...?

Belle Époque

Belle Époque

27-05-2011 om 16:19

*spoiler alert!* heintje davids

De scene waarin Blackbeard in een draaikolk terecht komt nadat hij van de bron heeft gedronken, en dat hij "ontbindt" in die draaikolk, waardoor het even wat bloederig wordt. Op het laatst steekt hij een skelet-hand door de draaikolk heen.

Zoals ik al zei: een kind dat zonder problemen Pirates 1 heeft gezien, overleeft dit ook wel.

Heintje Davids

Heintje Davids

27-05-2011 om 17:05

Ah ja

Inderdaad, dat was een vrij plastische scène

Primavera

Primavera

27-05-2011 om 19:01

Verantwoordelijkheid ouders

Il vind dat het niet zozeer de verantwoordelijkheid van de ouders is om die adviesleeftijden braaf op te volgen als ervoor te zorgen dat je kind geen overlast bezorgd. Het kan ook heel goed voorkomen dat je toch een verkeerde inschatting maakt en je kind toch iets te eng vindt of dat nou voor die leeftijdsgroep is bestemd of niet. Bijv een kleuter kan simpelweg het geluid te hard vinden. In dat soort gevallen is het jammer van het geld, maar kun je beter de zaal op een geschikt moment uitsluipen. Dat lijkt me voor iedereen minder vervelend dan een hele voorstelling een huilend kind.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

margje van dijk

margje van dijk

28-05-2011 om 00:35

Lol, primavera

"ervoor te zorgen dat je kind geen overlast bezorgd" - mijn reactie hierop, en ook mijn antwoord op wat je de engste scene van de film vond, heb ik zojuist bij de Bloopers categorie neergezet

Margje

100%mama

100%mama

31-05-2011 om 07:51

Ja maar primaver

het blijft een kind afhankelijke "zaak"....voorbeeld is dat een vriendje van zoon NIET druft te kijken naar dat extra filmpje op de Cars dvd waarin "het spook" de hoofdrol speelt (ben even de naam kwijt). Kind slaat doods angsten uit......en qua grens zouhij het dan echt moeten kijken hoor!

Fiorucci

Fiorucci

31-05-2011 om 08:44

100% mama

Ik ben dat wel met je eens. Ik zie soms dingen gebeuren bij Kijkwijzer die mij erg verbazen. Ik herinner me de tekenfilm Sinbad de zeeman, volgens de Kijkwijzer geschikt voor alle (!) leeftijden. Dus kleine zus van bijna vijf mocht mee, met ons en haar broers. De film begon met een scene waarin Sinbad opgehangen wordt maar op het allerlaatste nippertje wordt gered. Kan aan mij liggen, maar geschikt voor alle leeftijden klopt dan toch niet....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.