Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
arn

arn

09-01-2009 om 07:10

Je kinderen ...haten??!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

12-01-2009 om 16:59

Maylise

Dat is precies wat ik bedoel! Dat een mevrouw die ik nog nooit eerder heb gezien haar trui omhoog trekt om een operatielitteken te laten zien, dat soort dingen. Ik laat het gezellig langs me afglijden trouwens en ik krijg wel vaak de indruk dat het om eenzame mensen gaat. Dochter van twee is tegenwoordig heel grappig bij dit soort gesprekken (monologen eigenlijk): ze herhaalt de woorden die ze interessant vindt. Staat zo'n mevrouw te praten en middenin het verhaal hoor je opeens: "Dochter Amsterdam!".
Groetjes
Massi

Massi Nissa

Massi Nissa

12-01-2009 om 17:02

Asa

Geniet er maar van, van die rust ). Ja, dat gefriemel aan mijn buik had ik ook vaak, maar het meest eigenlijk van leerlingen. En die waren zo enthousiast, daar kon ik dan niet goed op mopperen. Even ot, wat heb jij een fantastisch geheugen zeg, dat je nog weet dat ik twee jaar geleden op schoolkamp moest toen dochter nog zo klein was. Ik sta versteld, ik lijd zelf sinds de zwangerschap/geboorte van dochter aan een soort dementie.
Groetjes
Massi

koentje

koentje

13-01-2009 om 12:39

Het allergste wat ik ooit gedacht heb...

over mijn zoon, is geweest toen hij op een dag onuitstaanbaar akelig deed waarbij je echt het gevoel krijgt dat hij niets om je geeft en echt uitsluitend en alleen aan zichzelf denkt en daarbij over lijken gaat. Wat ik toen dacht is de vraag of ik van hem zou kunnen blijven houden als hij vaak zo blijft doen. Maar dat gevoel was eigenlijk zo weer weg ook. Hoewel ik me nog steeds zorgen maak over zijn gedrag, nee, kinderen maken je het niet altijd even gemakkelijk! Maar dan hebben ze het zelf ook niet...

anna van noniemen

anna van noniemen

13-01-2009 om 12:48

Haten is wel vrij zwaar

maar ik heb wel een lange periode mijn oudste kind niet echt leuk gevonden ... Zijn gedrag was echt vreselijk en het is dat ik zelf nog altijd bij mijn volle verstand ben gebleven, anders had het hier in huis wel eens erg verkeerd kunnen aflopen....op tijd heb ik aan de bel getrokken en nu kan ik zeggen dat we weer een "normaal" huishouden hebben, tuurlijk zijn er nog weleens dagen dat ik ze achter het behang zou willen plakken, liefst 3 lagen, maar het geeft van die onhandige bobbels op de muur....

Asa Torell

Asa Torell

13-01-2009 om 19:25

Massi

Laat het vooral weten als je het vervelend zou vinden, dat soort herinneringen. Kan ik me namelijk best voorstellen. Ik herinner me trouwens ook nog van school dat we wild enthousiast waren over een zwangere lerares. Vooral de stoerste jongens. Dat was een lerares die we wel leuk vonden, dus dat is dan bij jou vast ook wel zo .

Massi Nissa

Massi Nissa

13-01-2009 om 21:17

Asa (ot)

Geen probleem hoor, ik vind dat helemaal niet vervelend. Integendeel, zowel mijn beste vriendin als mijn man fungeren als een soort extra harde schijf in mijn leven. Wat ik niet meer weet, hebben zij nog wel ergens opgeslagen.
En dat juist de stoerste jongens het voorzichtigst omgaan met zwangere juffen kan ik beamen. Sommige 'zware' figuren (strafblad enzo) gingen zelfs de politieagent uithangen in mijn klas: "Hee swa, doe maar zo, de juf is zwanger hoor. Je gaat zien in de pauze." Waarop ik mij dan haastte om de boel weer te sussen, haha: "Jongens, geen ruzie maken hoor, zwangere vrouwen gaan altijd huilen bij ruzie." Werkte erg goed.
Groetjes
Massi

pristel

pristel

14-01-2009 om 11:09

Ik wacht nog steeds...

Ik heb 3 pubers en ik wacht nog steeds op de voorspelde problemen. De oudste is nu 18 en lijkt de puberjaren door te zijn. Hij is op kamers, zit lekker in zijn vel, en we hebben een goede relatie met hem. Hij is wel eens wat nurks geweest, maar dat is nu al weer minder geworden.
M'n middelste zou er middenin zitten. Hij worstelt wat met het maken van keuzes, hij zondert zich wat af, gaat zijn eigen weg, maar we hebben geen problemen met hem.

De jongste staat aan de vooravond, hij is bijna 13. Misschien dat het bij hem wel gaat knallen.... Ik kan me er echter weinig bij voorstellen.

Haten? Liefhebben!

Pris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.