Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-06-2013 om 21:55
Het miss een heel bizar iets dit maar ik word sinds meer dan een half jaar weggepest op het schoolplein door moeders!
En het erge is dat mijn kind hieronder moet leiden.
Ik ben nog nooit gepest of zoiets en het is echt niet dat ik het verzin!
Mijn kind komt elke week wel weer met een opmerking die ze tegen hem hebben gezegd die een kind van zijn leeftijd echt niet verzint!
Als ik vraag van wie hij het heeft raakt hij in paniek gaat huilen zegt dat hij misselijk en moe is.
Of komt met de opmerking ik heb dat van me hersenen:-s
De manier waarop ze smorgens al naar me kijken of wanneer ik hem kom ophalen is echt niet leuk meer en ze zullen het niet recht in me gezicht zeggen ik hoor het steeds weer via mijn kind terug.
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet.
Het doet pijn die opmerkingen en ik zou graag willen weten wie het is dan kan ik die persoon erop aan spreken wat haar of zijn probleem is?
Iemand herkenning?
16-11-2014 om 19:59
hallo Leslie
Ik heb zelf gedurende een aantal jaar een heftige manier van schoolpleinterreur meegemaakt met sociale uitsluiting door de ouders van de dadertjes en pesterijen die ook thuis plaats vonden, zodat mijn kinderen niet meer buiten konden spelen zonder gevolgen (oorzaak: autisme van mijn kinderen, dus "eigen schuld want ze doen raar") en ik wil dit graag anoniem met je delen, omdat ik inmiddels weet dat mijn verhaal helaas niet uniek is. Hoe kan ik je bereiken?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.