Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Monique D*

Monique D*

31-12-2011 om 12:25

Hoe brengen jullie oud en nieuw door?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

07-01-2012 om 20:29

On topic

Wij hebben er niets aan gedaan, aan O&N. Geen enkele reden toe, opzouten met dat ouwe rotjaar. Kinderen waren sowieso niet thuis, man had vroege dienst, we zijn gewoon naar bed gegaan.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

08-01-2012 om 07:55

Uit eten

Wij vonden het ook een rotjaar, dus zijn we met de kinderen uit eten gegaan, omdat we dat verdiend hadden..) De jongens en mijn man wilden geen vuurwerk dit jaar, dus dat compenseerde mooi.

Lynna

Lynna

08-01-2012 om 15:01

Heeeel rustig

Vriend zat op zee, zoon bij vrienden en dochter en ik heerlijk samen. Na twaalven naar buiten, buren hadden vuurkorf en drank. Erg gezellig.

caton

caton

10-01-2012 om 15:59

Heel mooi

in de sneeuw, in het hotel waar we al een paar jaar kerst vieren. Nu dus voor het eerst ook Oud en Nieuw. Om 11 uur allemaal naar buiten voor de eerste vuurwerkshows op de piste. Erg mooi. Om 12 uur werd de Weense wals aangezet en waren we plotseling allemaal aan het dansen in de sneeuw. Kinderen en wij vonden het geweldig. Alleen jammer dat we geen appelflappen en oliebollen hadden, maar daar gaan we volgend jaar iets voor regelen. Mijn man bakt erg goeie appelflappen en de hoteleigenaar had er wel oren naar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.