Wilgenkatje-
04-11-2015 om 16:06
het ongezouten commentaar van je eigen kinderen
-pff waarom is de uitdrukking 'ongezouten' - ik vind dat commentaar meestal vrij pittig
Wat is jullie ervaring? Kinderen/pubers/jongvolwassenen kunnen je als ouder soms dingen toevoegen die je tegen hen niet zou zeggen, omdat je weet hoe verkeerd dat kan aankomen.
'Doe je dat echt aan?' (ahh ik dacht dat het leuk stond!)
en
'Als je dat zelf gaat maken, doe je het dan netjes, je werkt meestal zo hatseflats' (oei oei, dat klopt, ik ben niet zo van de exacte patronen en recepten)
en zo zijn er vast wel meer.
'
we dwalen een beetje af
van het ongezouten commentaar van onze pubers.
Dochter heeft gevraagd of ik niet meer wil meezingen met de radio in de auto. En alsjeblieft ECHT niet meer als ik haar met haar team ergens heen rijd:
"Jij kunt ècht niet zingen mam, dat weet je toch hopelijk nu wel?"
milka
08-11-2015 om 00:19
katniss
Ik heb even moeten googelen maar 10000 ballonnen is van K3. ik ben met K3 nooit verder gekomen dan Alle kleuren van de regenboog, Oma's aan de top en Heya mama. Is dit een nieuw liedje van hen?
Katniss
08-11-2015 om 00:30
Milka
Klopt. Gisteren heeft de vorige K3 het stokje doorgegeven aan drie nieuwe meisjes van rond de 20, en 10.000 luchtballonnen is hun eerste liedje.
Arawen
08-11-2015 om 10:55
nu we toch afdwalen..
Zoon is groot fan van Golden Earring. En die doen het toch echt zelf.. Zoon drumt, misschien heeft dat iets met zijn voorliefde te maken.
Zo stond hij als 18 jarige op zijn eerste concert, van GE, tussen alle veertigers..
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.