Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
mijk

mijk

20-05-2011 om 14:32

Extra sinterklaasjournaal!?

http://www.nu.nl/media/2519940/groot-nieuws-in-extra-sinterklaasjournaal.html

Wie doet er een gok? Wat gaan we horen?

Mijk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Belle Époque

Belle Époque

20-05-2011 om 14:44

Wilde gok

Sint treedt af en geeft de kroon aan Hoofdpiet...?

Er komt voortaan een extra sinterklaasviering op 5 juni?

Geen idee

Misschien stopt Bram nu echt, hij viert volgende week zijn 77e verjaardag. Maar dat ga je ws. niet op de tv aankondigen met een speciaal Sinterklaasjournaal. Verder op diverse fora al allerlei ideetjes, het ene ivm het vergaan van de wereld morgen ( nog een keer Sinterklaas vieren) tot flauwe Osama grappen. Maar vol verwachting klopt ons hart.....

( mijn favoriet als nieuwe Sint is trouwens Paul Groot, maar die is nog een beetje jong, 44)

mijk

mijk

20-05-2011 om 14:50

Ik hoop maar dat

het hem goed gaat inderdaad. Bram van der Vlugt. Ik ben zo'n klein kind joh

Mijk

Maar

met al deze dingen ga je een kind toch niet midden in mei lastig vallen? nog een half jaar voor het sinterklaas is, mijn dochter wordt gek als ze nu sinterklaas op tv ziet!!

ik ga het opnemen morgen, en dan eerst zelf bekijken voor ik beslis of ze het mag zien. En dan maar hopen dat er geen voorstukjes komen.

Overslaan

Mijn kinderen kijken voorlopig maar even niet naar het jeugdjournaal. Sinterklaas komt in november en eerder wil ik er niets over horen of zien.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Oh lol!

Die suggestie dat er geen Zwarte Pieten meer mee mogen van Geert Wilders! Voorlopig houd ik het daar maar op en of we gaan kijken? Misschien wel...

mijk

mijk

20-05-2011 om 17:41

Volgens mijn dochter is het heel simpel

we gaan gewoon eindelijk eens zien hoe de boot in Spanje aankomt

Mijk

Fiorucci

Fiorucci

20-05-2011 om 18:22

Ik dacht ....

Ik dacht ook als eerste: Bram stopt ermee. Maar hoe vertel je dat aan kinderen? Misschien neemt zijn neef/broer/vriend zijn taken over?)

Rafelkap

Rafelkap

20-05-2011 om 18:41

Posten?

Maar mijn kinderen zullen dit niet doorhebben als die acteur stopt.En ik geloof dat er onderzoek was dat (jonge) kinderen geloofden dat iemand Sinterklaas werd terwijl ze zagen dat hij z'n kleren/baard aandeed.
Ik probeer te kijken, kinderen liggen dan al in bed. Ik weet alleen niet of het lukt dus wil iemand hier het nieuws posten?

Tirza G.

Tirza G.

20-05-2011 om 19:29

Ik denk

dat Sinterklaas de nieuwe topman van het IMF wordt na het aftreden van DSK.

Tirza

Sancy

Sancy

20-05-2011 om 19:45

Ik denk

Dat Sint in navolging van Portugal, Ierland en Griekenland de EU om financiële steun moet gaan vragen.

amk

amk

20-05-2011 om 19:55

Ik denk

dat sinterklaas overstapt op een milieuvriendelijker vervoermiddel en overstapt op een zeilboot.

Guinevere

Guinevere

20-05-2011 om 20:18

Vooraf kijken

Ik ga ook eerst maar eens zelf kijken voordat ik besluit het aan de kinderen te laten zien. Heb werkelijk geen idee wat er nu zo Belangrijk kan zijn. Hoogstens de kinderen van NL 12 maanden lang opjutten over de Sint.

Ik denk

Dat hij een make-over gaat doen met plastische chirurgie en dan in november 'herboren' verschijnt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Hibiscus

Hibiscus

20-05-2011 om 20:42

Pieten of bin

In overleg met de huidige regering ( inclusief gedoogpartij) zijn alle zwarte pieten vervangen door witte pieten. De zwarte pieten bleken niet over een juist visum te beschikken.

of

Sint was Bin Laden. helaas.

Hibiscus

Kaaskopje

Kaaskopje

21-05-2011 om 00:07

Spaanse jeugd bezet pleinen als protest

(de rest niet lezen, want dat slaat verder nergens op mbt het Sintmysterie)
Bij het lezen van deze titel dacht ik "nou, daar heb je het al.. gaat de jeugd in Spanje ook al protesteren omdat er iets aan de hand is met Sint!"
Het is me wat! Wat zo'n aankondiging niet te weeg brengt in den lande. Dochter kwam ook met de suggestie dat het zuiver met de datum te maken heeft. Het is morgen 21 -5. Omgekeerd is dat 5-12. We zijn hier allemaal boven de 18, maar reken maar dat wij dat journaal gaan kijken

'ntr overspoeld door telefoontjes'

wat voor mensen zouden dat zijn, die bellers? Denken ze dan echt dat ze alvast wat info krijgen?

1986

Bram is Sinterklaas sinds 1986, dat is dit jaar dus precies 25 jaar. Maar daar zal toch geen extra Sinterklaas journaal over gaan, toch.

Heb gisteren mijn schoen gezet, zat niks in.

Sint op het strand

in lange roden fluwelen zwembroek met gouden franjes en versierselen ? Misschien wil hij dit jaartje een keer overslaan

Belle Époque

Belle Époque

21-05-2011 om 12:06

't is al bekend gemaakt

Zie hier het officiële bericht: http://nos.nl/artikel/242170-hulpsinterklaas-van-der-vlugt-neemt-afscheid.html

Okay, er zijn ergere dingen op de wereld (die vandaag ook nog eens zal vergaan, zeggen ze), maar hoe verkoop je zoiets op TV? Ben benieuwd hoe creatief dat wordt gedaan...! BvdV wordt nu gepresenteerd als Hulpsint, maar zelfs voor mij was hij de Enige Echte

Oh ja, en ik hoor net dat Sint in Dordrecht zal aankomen. Zal ook wel worden bekend gemaakt.

By the way: ik ben dól op twitterhypes en dit is, samen met #rapture (de wereld vergaat) wel een héél leuke

Jesse_1

Jesse_1

21-05-2011 om 12:08

Publiciteitszoekerij?

Waarom moet nu in een Sinterklaasjournaal (dus: voor kinderen) bekend worden gemaakt dat Bram vd Vlugt ermee stopt en in mei Sinterklaas weer aan zijn baard op de tv worden getrokken? Mijn kinderen zijn al te veel met Sinterklaas bezig in niet-Sinterklaas tijd... Nou ja, ik grijp deze gelegenheid maar aan om Middelste te vertellen dat de echte Sint helaas al .... overleden is denk ik.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

21-05-2011 om 12:09

Belle epoque

Bram van der Vlugt gaat het boek van de 'nieuwe' Sint in ontvangst nemen.

Wij gaan wel kijken

Natuurlijk wel. Positief nieuwsgierig zijn we naar wat er komt. Ze zullen toch vast niet zo flauw zijn dat ze gaan onthullen dat er een andere klaas onder de mijter komt - dat valt de doelgroep toch niet op

Rafelkap

Rafelkap

21-05-2011 om 18:10

Genista

Maar om dit tijdstip (tien voor 8) liggen de Gelovigen toch vaak al in bed?
Ik vind het helemaal niks, dit item in mei en ik wil zelf ook helemaal nog niet weten dat sinterklaas een acteur is

Rafelkap

Er is natuurlijk maar gewoon één Sinterklaas. De enige echte! Wie geloof nou onzin over hulpsinterklazen enzo En acteurs...? natúúrlijk niet... Hoofdpiet toch immers ook, dat is gewoon de enige echte hoofdpiet, hoor.

liora

liora

21-05-2011 om 19:53

Wie is het?

Wie is de nieuwe Sint??? Ik herken hem niet.

pooh bear

pooh bear

21-05-2011 om 20:16

Nieuwe sint

Het is Kees uit de Flodder serie

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijgeroog

Tijgeroog

21-05-2011 om 20:31

Berber

Het feit dat het pas tegen 8en werd uitgezonden, en niet tegen 6en zoals het reguliere sinterklaasjournaal maakte voor mij wel duidelijk dat het niet voor de kleintjes bedoeld was.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-05-2011 om 21:00

En wat dan nog?

Ik vond het wel slim gedaan. Voor de kinderen die het wel gezien hebben is het gezicht van Sint nu getoond. Voor heel slimme, oplettende kinderen zal het misschien vragen oproepen. Misschien dat die nu van hun geloof zijn gevallen. Beter nu dan in de maand voor Sinterklaas. Voor andere kinderen zal het misschien zo werken dat het nieuwe gezicht in december al vaag bekend is, dus goed. Voor ons volwassenen... er zijn een paar generaties mee groot geworden. Ik vond het een passend afscheid. Klein, maar niet ongemerkt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.