Kiki
09-01-2011 om 23:00
Even stomme vraag :) (kinderen alleen in de auto)
Ik doe normaal eigenlijk altijd alles op de fiets en mijn kinderen zitten eigenlijk alleen maar in de auto met mijn man en mij samen, of als ik de oudste naar mijn moeder brengt na de peuterschool.
Ik heb dus nog nooit. als ik alleen ben, hoeven tanken met mijn kinderen in de auto (mijn oudste is nu bijna drie) tot gisterenochtend. Mijn man was er de hele dag niet en ik ben naar de geitenboerderij in het Amsterdamse bos gegaan met een vriendin die ik daar zou ontmoeten.
Maar ik moest dus tanken en bij betalen stond er een hele rij en hebben ze toch een goede tien minuten alleen in de auto gezeten, buiten mijn zicht (was nogal een groot tankstation)
Een mevrouw in de rij gaf me kritiek dat ik ze in de auto had laten zitten en ik was even van mijn apropos gebracht en vroeg me daarna af of ik ze inderdaad mee had moeten nemen.
Het duurde inderdaad een aardig tijdje, ik had ze niet in mijn zicht, maar ze zaten in mijn auto in hun autostoeltjes en mijn auto zat op slot. Plus mijn jongste loopt wel, maar niet heel snel en mijn oudste vindt zichzelf tegenwoordig een baby en hij wilt overal gedragen worden.
Ben ik nu zo'n ontaarde moeder dat ik ze heb laten zitten of hecht ik nu teveel waarde aan de opmerking van een vrouw die me waarschijnlijk alweer vergeten is.
100%mama
12-01-2011 om 09:34
Van mij mag
hij gerust in de auto blijven zitten als ik afreken of een korte boodschap doe, maar tja ook ik ben zo'n oeder die zijn kind wel eventjes alleen thuis laat