Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Kiki

Kiki

09-01-2011 om 23:00

Even stomme vraag :) (kinderen alleen in de auto)

Ik doe normaal eigenlijk altijd alles op de fiets en mijn kinderen zitten eigenlijk alleen maar in de auto met mijn man en mij samen, of als ik de oudste naar mijn moeder brengt na de peuterschool.

Ik heb dus nog nooit. als ik alleen ben, hoeven tanken met mijn kinderen in de auto (mijn oudste is nu bijna drie) tot gisterenochtend. Mijn man was er de hele dag niet en ik ben naar de geitenboerderij in het Amsterdamse bos gegaan met een vriendin die ik daar zou ontmoeten.

Maar ik moest dus tanken en bij betalen stond er een hele rij en hebben ze toch een goede tien minuten alleen in de auto gezeten, buiten mijn zicht (was nogal een groot tankstation)
Een mevrouw in de rij gaf me kritiek dat ik ze in de auto had laten zitten en ik was even van mijn apropos gebracht en vroeg me daarna af of ik ze inderdaad mee had moeten nemen.
Het duurde inderdaad een aardig tijdje, ik had ze niet in mijn zicht, maar ze zaten in mijn auto in hun autostoeltjes en mijn auto zat op slot. Plus mijn jongste loopt wel, maar niet heel snel en mijn oudste vindt zichzelf tegenwoordig een baby en hij wilt overal gedragen worden.

Ben ik nu zo'n ontaarde moeder dat ik ze heb laten zitten of hecht ik nu teveel waarde aan de opmerking van een vrouw die me waarschijnlijk alweer vergeten is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Met dit soort dingen is het altijd zo dat het goed gaat zolang het goed gaat.
Ik zou ze wel in de auto durven laten maar alleen als ik ze zou kunnen zien, bij het plaatselijke kleine tankstation bijvoorbeeld. Ergens vreemd, langs de snelweg of waar dan ook, waar ik ze niet zou kunnen zien had ik ze mee naar binnen genomen. Wel een heel gedoe, dat weet ik.

Mirage