Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-12-2008 om 17:57
Hier is het nu al achter de rug. We zijn om 14 uur begonnen en het was heel leuk!Sintmuziek aan, pepernoten, marsepein en banket erbij. De kinderen waren heel blij met al hun cadeautjes. Mijn man was als Zwarte Piet verkleed en gooide pepernoten en bonste op de deur. Mijn jongste van 3 riep direct; papa Zwarte Piet! Nu gaan we nog even lekker van de afhaalchinees eten. Als ik de oudste bij zijn legoset weggesleurd krijg tenminste
Groetjes Leandra
Groetjes Leandra
07-12-2008 om 18:22
Sint deel 2
Net terug van een supergezellig Sint-feest. Want hoe teleurgesteld ik ook was en hoe we ook waren (en nog zijn); je kunt best even balen, maar op een gegeven moment leg je dat ook weer naast je neer.
En Stopverf; zelfmedelijden is niet aan mij besteed. Maar ik kan wel ooit ergens stevig van balen en daar, soms even wat minder tactvol dan anders op reageren. Ik ben namelijk ook niet de perfectie zelve. Maar wat ik in elk geval niet snel zal doen is een oordeel vellen over een situatie die ik niet ken en waarin ook niet om het geven van een oordeel wordt gevraagd.
Enniewee, t wordt erg off topic allemaal. Het draaide om het sinterklaasfeest hier. En niet om vermeende familiedrama's. (die waren er gelukkig ook helemaal geen waren, want daar moet wel wat meer voor gebeuren hiero)
Groetjes Fem
07-12-2008 om 18:44
Magnolia
Bedankt voor je gelukwensen. En inderdaad, later zullen we hier vast om moeten lachen. Enige zelfspot is dan weer wél aan ons besteed
07-12-2008 om 22:17
Heel leuk!
Sint kwam hier pas zondagmiddag. Dochter had het evenement georganiseerd en we waren allemaal bij haar thuis, van oma (88) tot jongste neefje (bijna 6) als witte Piet en het was erg gezellig. Soort gezinsreunie.
Op gegeven moment ging ik oma (mijn moeder) naar het verzorgingshuis terugbrengen, dat duurde even, en toen ik terug kwam was ineens bijna iedereen weg. Dat was wel even jammer.
tonny
07-12-2008 om 23:52
Rodebeuk
Bedankt voor je lieve berichtje en wijze woorden. ZIjn zeker waar!