Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Leandra

Leandra

05-12-2008 om 17:57

En, hoe was je sintfeest?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fem

Fem

07-12-2008 om 18:22

Sint deel 2

Net terug van een supergezellig Sint-feest. Want hoe teleurgesteld ik ook was en hoe we ook waren (en nog zijn); je kunt best even balen, maar op een gegeven moment leg je dat ook weer naast je neer.
En Stopverf; zelfmedelijden is niet aan mij besteed. Maar ik kan wel ooit ergens stevig van balen en daar, soms even wat minder tactvol dan anders op reageren. Ik ben namelijk ook niet de perfectie zelve. Maar wat ik in elk geval niet snel zal doen is een oordeel vellen over een situatie die ik niet ken en waarin ook niet om het geven van een oordeel wordt gevraagd.
Enniewee, t wordt erg off topic allemaal. Het draaide om het sinterklaasfeest hier. En niet om vermeende familiedrama's. (die waren er gelukkig ook helemaal geen waren, want daar moet wel wat meer voor gebeuren hiero)
Groetjes Fem

Fem

Fem

07-12-2008 om 18:44

Magnolia

Bedankt voor je gelukwensen. En inderdaad, later zullen we hier vast om moeten lachen. Enige zelfspot is dan weer wél aan ons besteed

tonny

tonny

07-12-2008 om 22:17

Heel leuk!

Sint kwam hier pas zondagmiddag. Dochter had het evenement georganiseerd en we waren allemaal bij haar thuis, van oma (88) tot jongste neefje (bijna 6) als witte Piet en het was erg gezellig. Soort gezinsreunie.

Op gegeven moment ging ik oma (mijn moeder) naar het verzorgingshuis terugbrengen, dat duurde even, en toen ik terug kwam was ineens bijna iedereen weg. Dat was wel even jammer.

tonny

ff niet

ff niet

07-12-2008 om 23:52

Rodebeuk

Bedankt voor je lieve berichtje en wijze woorden. ZIjn zeker waar!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.