Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Anoniem

Anoniem

04-09-2013 om 22:58

De laatste uren

Afscheid van het oude forum. Snif. De laatste uren tikken weg.

Tsjor

mijk

mijk

04-09-2013 om 23:14

Znet bedacht dat ik ook nog eve op de pc moet kijken

De nieuwe is vast niet meer zooo oranje....
Dag dag....
typen op mijn i-pad is lastig!p

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

04-09-2013 om 23:21

"dit is het laatste uur..."

Ik krijg opeens een Rob Out-momentje (zonder alcohol gelukkig ).

"Er moet nog veel gezegd worden… Ik heb de tijd niet… En ik kan het ook niet meer… Het is tijd geworden om afscheid te nemen… Een verschrikkelijk gevoel… Een periode wordt afgesloten… Er sterft iets… Met het afscheid nemen van het oranje OOL-forum_oude stijl met en zonder frames sterft ook een beetje het oldskool forum in Nederland… Dat spijt mij… voor Nederland…"

*fade in jingle*

*ruis....*

(wat zullen we morgen aantreffen....?)

Kaaskopje

Kaaskopje

05-09-2013 om 02:19

In stijl als laatste

Ik heb net, als laatste die vertrekt, de lege kamers nog even geïnspecteerd en ja, alle dozen staan klaar om met de verhuiswagen mee te gaan. Op naar ons nieuwe onderkomen. Het zal mij benieuwen

Biene M.

Biene M.

05-09-2013 om 06:58

Kaaskopje

Ze beginnen om 9 uur pas

Fiorucci

Fiorucci

05-09-2013 om 07:23

Precies

Dus nog tijd om te roepen: veel succes en tot vanavond!

Lynna

Lynna

05-09-2013 om 08:25

Druk hier vanavond?

Het is hier vanavond vast heel gezellig druk. Allemaal nieuwsgierige forummers. Ik ook!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app (mijn laatste, nu het nog kan met de app.....)

pooh bear

pooh bear

05-09-2013 om 08:27

Tot vanavond

Nog een half uur.
Ik ben heel benieuwd. Tot vanavond allemaal.

mirreke

mirreke

05-09-2013 om 08:30

Heel benieuwd

moet ik zeggen. En spannend voor OOL, het is niet niks, zo'n operatie!
Inderdaad, geen bleek oranje meer. Maar op mijn app was het juist een fleurig blauw...

Succes

Veel succes vandaag en tot ziens op het nieuwe forum!

Puck

Puck

05-09-2013 om 08:54

Ben benieuwd

Succes vandaag, voelt voor mij toch een beetje als afscheid nemen van dat zo vetrouwde oranje scherm.

Tot forum

Het zal vast wenne zijn, maar we blijven

Tot forum

Het zal vast wenne zijn, maar we blijven

mijk

mijk

05-09-2013 om 09:10

Nog sel effe voor iemand de stekker eruittrekt

Veel succes vandaag! Tot vanavond.....

MIJK

Stekker zit nog

Geen idee waarom ik nu blijf hangen. RobOutmomentje, ent als Rode Vulpeninkt, denk ik. Het blijft een afscheidje

Kaaskopje

Kaaskopje

05-09-2013 om 09:26

Biene

Ik had er bij moeten zetten 'in de nacht'. Ik zie dat de dozen nog niet opgehaald zijn)

Oh verdikke

Zie ik toch in de haast getikte berichten vol tikfouten staan. Wenne ? Brrrr. WenneN natuurlijk.

Hee, daar zijn we weer.

Hallo redactie, hallo forummers. Inderdaad, niet meer oranje

Tijgeroog

Tijgeroog

06-09-2013 om 09:13

Genista

Rood wit vind ik ook eigenlijk veel leuker.

Tijgeroog

Ha, die kleuren wennen nog wel het snelst van alles

Forumredactie OO

Forumredactie OO

06-09-2013 om 09:23

We zijn live!

Het zal voor ons allemaal wel even wennen zijn, deze nieuwe vorm. Maar hopelijk ervaren we het ook snel als een verbetering.

Veel plezier!

Justine

Tijgeroog

Tijgeroog

06-09-2013 om 09:25

Justine

Sommige dingen zijn inderdaad nog even wennen, maar ik zie ook al veel dingen die ik erg fijn vind. Leuk!

Heb je nog een beetje geslapen vannacht?

wat ik niet leuk vind

is dat ik nu een profiel moet hebben. Ik wil zo min mogelijk profielen hebben op internet en nu moet ik zelfs hier gegevens prijsgeven die ik niet wil.

Rafelkap

Rafelkap

06-09-2013 om 09:33

en wat ik jammer vind

Wat ik jammer vind is dat ik geen overzicht heb van degene die reageren of die een berichtje hebben geplaatst. Veel bekende nicks lieten mij soms nieuwe onderwerpen lezen, onderwerpen waar ik anders niet op geklikt had.
Dus ik vrees dat ik minder ga lezen (wat ook wel gezond is )

Genista, je kan toch ook een postcode faken?

Tijgeroog

Tijgeroog

06-09-2013 om 09:36

Profiel

Maar Genista, ik kan alleen m'n eigen profiel zien, die van jou lukt me (nog?) niet.

rafelkap en tijgeroog

Ja, natuurlijk kan ik een postcode faken en dat heb ik ook gedaan (ik wilde eerst 0000 nemen, maar dan moet ik een buitenland aangeven...) Feit is dat ik geen profiel wil, of iemand anders dat nu kan zien of niet. En als ik wat gegevens bij elkaar lieg, staat er nog steeds een profiel. Zodra iemand anders mijn profiel kan zien zonder dat ik toestemming hiervoor heb gegeven, ga ik principieel en definitief weg.

De site ziet er wél heel erg mooi uit. Het is zonder een verbetering. Maar heeft iemand al uitgevonden hoe je op het forum alleen de berichten van gisteren en vandaag kunt zien...? Dat vond ik zo'n enorm voordeel van het oude forum ten opzichte van andere fora waar ik sporadisch wel eens kom. Maar eerst maar weer eens verder kijken en verder wennen.

*kuch* foutje...

Toch een wel heel storende vertyping even corrigeren... "De site ziet er wél heel erg mooi uit. Het is zonder een verbetering." Dat moet natuurlijk zijn: "Het is zonder meer een verbetering". 't Zijn de kleine dingen die het doen...

Katniss

Katniss

06-09-2013 om 11:01

Spannend

Dit is een mooi draadje om eens te oefenen met mijn nieuwe nick Het forum ziet er mooi uit, maar ik moet er wel aan wennen. Het lijkt wel of je meer moet klikken om van de ene naar de andere rubriek te komen.

mirreke

mirreke

06-09-2013 om 11:13

Strak en rustig

Dat vind ik erg prettig.
Minder fijn: dat er idd niet meer een lijstje staat met namen van de reageerders. Kun je snel scannen. Sommige reacties ongelezen overslaan.
Zoiets zou dus handig zijn wat mij betreft. Dat je kunt kiezen hoe je je overzicht wilt, ofwel met direct het bericht, ofwel met alleen titels vd bijdragen en de namen.
Beetje zoals de app. Die ik nu al mis. Dus wat mij betreft toch graag snel een app.

Ik moet nog wennen. Zal laten weten of dat lukt, en of ik het handig en overzichtelijk ga vinden.

Fijn dat het gelukt is en dat 'we' weer live zijn

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

06-09-2013 om 11:37

profiel

Oei ja, Genista, ik zie ook dat ze om mijn postcode roepen!

Met als toelichting: "We gebruiken de postcode-gegevens voor het verbeteren van uw gebruikerservaring. Zodat u bijvoorbeeld makkelijker kunt communiceren met andere ouders uit uw omgeving (via de CJG-sites), en binnenkort ook informatie kunt opvragen die betrekking heeft op uw eigen buurt. Woont u in het buitenland, vul dan ‘0000’ in."

Het verbeteren van mijn gebruikerservaring? Hebben ze daar mijn postcode voor nodig? Bijzonder...

Ik wil hier zo anoniem mogelijk blijven komen en dan bepaal ik zelf wel wat ik wel en wat ik niet prijs geef; waarschijnlijk al teveel maar dat heb ik dan nog altijd in eigen hand.

Als ik wil communiceren met andere ouders uit mijn omgeving zoek ik die zelf op, en niet via het CJG! En informatie uit mijn eigen buurt zoek ik wel ook zelf wel, van de regionale omroep en het lokale sufferdje.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

06-09-2013 om 11:38

wat ik nog mis...

Een edit-knop... Een tiepvaut zit in een klein hoekje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.