Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


ze is verdrietig het doet pijn, dan ga je soms dingen doen die je gevoel niet helpen uit onmacht ook vaak.  Ze moet het nog even laten bezinken allemaal.

Rachel. schreef op 15-09-2021 om 12:43:

ze is verdrietig het doet pijn, dan ga je soms dingen doen die je gevoel niet helpen. Ze moet het nog even laten bezinken allemaal.

Ja, klopt. Maar dat moet natuurlijk niet uit de hand gaan lopen.

Poezie schreef op 15-09-2021 om 12:44:

[..]

Ja, klopt. Maar dat moet natuurlijk niet uit de hand gaan lopen.

Nee absoluut niet idd.

Rachel. schreef op 15-09-2021 om 12:43:

ze is verdrietig het doet pijn, dan ga je soms dingen doen die je gevoel niet helpen uit onmacht ook vaak. Ze moet het nog even laten bezinken allemaal.

Is ze verdrietig? Ik heb het niet gelezen. Maar goed is ook lastig te interpreteren vanaf geschreven tekst.

Ik ben nog steeds wel benieuwd of TO er zelf anders in stond? Want zij had ook duidelijke voorwaarden waar ze niet van wil afwijken. Alleen is vriend haar voor geweest.

de man is toch niet zo’n slapjanus als ik dacht. Gelukkig komen zijn kinderen op de eerste plaats en zo hoort het ook.
TO sterkte, en werk eerst aan jezelf voor je weer een relatie aangaat.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-09-2021 om 12:51

TO, ik vind het verdrietig voor je. Het verbaast mij niet, in dit topic hebben heel veel mensen al aangegeven dat het logisch is dat een ouder voor zijn kinderen kiest. Precies wat hij nu doet.

Probeer het los te laten. Dit is voorbij. En ga met hulp aan jezelf werken. Zodat je ervan leert, inzicht krijgt in je eigen aandeel en in de toekomst dit soort problemen hopelijk kunt voorkomen.

Ga hem nu niet controleren. Het maakt niet meer uit of hij doet wat hij tegen je heeft gezegd. Hij heeft de relatie verbroken en is je geen enkele verantwoording verschuldigd. Wat heb je eraan als je weet dat hij is waar hij zegt dat hij is? Is dat niet gewoon controledwang?

A12345

A12345

15-09-2021 om 12:52 Topicstarter

Poezie schreef op 15-09-2021 om 12:42:

[..]

Nu weet je dat het klopt wat hij zei. Maar wat wil je daar nu verder mee?

Niks. Weet in elk geval dat het klopt.

Amber82 schreef op 15-09-2021 om 12:47:

[..]

Is ze verdrietig? Ik heb het niet gelezen. Maar goed is ook lastig te interpreteren vanaf geschreven tekst.

Ik ben nog steeds wel benieuwd of TO er zelf anders in stond? Want zij had ook duidelijke voorwaarden waar ze niet van wil afwijken. Alleen is vriend haar voor geweest.

Je denkt dat ze de vlag uithangt nu dan? Meeste mensen zijn verdrietig als ze hebben aangeven samen te willen blijven maar de ander verbreekt de relatie, lijkt me toch dat dat pijn doet..

A12345 schreef op 15-09-2021 om 12:52:

[..]

Niks. Weet in elk geval dat het klopt.

Denk je dat je hem ooit nog wel weer eens zal zien?

A12345

A12345

15-09-2021 om 12:57 Topicstarter

Poezie schreef op 15-09-2021 om 12:55:

[..]

Denk je dat je hem ooit nog wel weer eens zal zien?

Ik heb geen idee. Er liggen nog wat kleren van hem hier, maar weet niet of hij die op komt halen. 

Poezie schreef op 15-09-2021 om 12:55:

[..]

Denk je dat je hem ooit nog wel weer eens zal zien?

Hij zal vast nog wel wat spullen moeten komen ophalen, lijkt me. Kan me ook voorstellen dat hij ook nog wel afscheid wil nemen van haar kinderen. Wat ik begreep is dat ze best een band hadden met elkaar. 

Rachel. schreef op 15-09-2021 om 12:52:

[..]

Je denkt dat ze de vlag uithangt nu dan? Meeste mensen zijn verdrietig als ze hebben aangeven samen te willen blijven maar de ander verbreekt de relatie, lijkt me toch dat dat pijn doet..

Nou TO heeft niet aangegeven samen te willen blijven. Ze zelf ook voorwaarden en als vriend daar niet aan kon voldoen was het ook einde relatie geweest. Dus ze stond er hetzelfde in als vriend, alleen hadden ze verschillende voorwaarden.

Ze zal vast verdrietig zijn, haar vriend vast ook. Dat wil ik heus niet ontkennen. Maar ze heeft het ook allemaal laten gebeuren, maar goed ook dan mag je verdrietig zijn.

A12345

A12345

15-09-2021 om 12:58 Topicstarter

Rachel. schreef op 15-09-2021 om 12:52:

[..]

Je denkt dat ze de vlag uithangt nu dan? Meeste mensen zijn verdrietig als ze hebben aangeven samen te willen blijven maar de ander verbreekt de relatie, lijkt me toch dat dat pijn doet..

Daarom. Het doet veel verdriet. Geen idee wat ik dan nu weer anders op had moeten schrijven.

Amber82 schreef op 15-09-2021 om 12:57:

[..]

Nou TO heeft niet aangegeven samen te willen blijven. Ze zelf ook voorwaarden en als vriend daar niet aan kon voldoen was het ook einde relatie geweest. Dus ze stond er hetzelfde in als vriend, alleen hadden ze verschillende voorwaarden.

Ze zal vast verdrietig zijn, haar vriend vast ook. Dat wil ik heus niet ontkennen. Maar ze heeft het ook allemaal laten gebeuren, maar goed ook dan mag je verdrietig zijn.

Jahwel hoor reactie op mij heeft ze vaker aangegeven hem niet kwijt te willen 

Voor de rest ben ik het eens met je bericht.

A12345 schreef op 15-09-2021 om 12:58:

[..]

Daarom. Het doet veel verdriet. Geen idee wat ik dan nu weer anders op had moeten schrijven.

Laat het even bezinken, geef jezelf de tijd daarvoor het is nog vers. Je bent geen verantwoording verschuldigd al kan ik me voorstellen dat praten nu erg fijn is, maar bezwaar jezelf niet teveel oke? 🌸

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.