Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


A12345

A12345

13-09-2021 om 16:36 Topicstarter

Nou, hij is daar vandaag pas vertrokken en gaat niet in één keer rijden, maar onderweg ergens slapen. 

A12345 schreef op 13-09-2021 om 16:16:

[..]

Het kan wel, maar dan wel zonder deze relatie.

Dan kan hij om de 2 weken doen, om de 3 weken, voor mij part om de week. Als hij dat prima vindt (de consequentie accepteren), dan zou ik echter eerder om de 2 weken doen dan om de week. In een week kun je niet veel doen als je de eerste dag deels de kinderen hebt en de recht moet reizen en de laatste dag ook moet reizen.

Wacht effe, daar heb jij dan toch helemaal geen mening meer over te hebben, laat staan iets mee te maken? De relatie is uit, hij vertrekt uit jouw leven en uit het leven van jouw kinderen. 

Ik snap wel dat je je eigen gedachten aan het categoriseren bent (welke oplossing/wat vind ik dan etc) maar de manier waarop je het schrijft is alsof jij dan nog ergens stakeholder bent. 

gr Angela

A12345

A12345

13-09-2021 om 16:43 Topicstarter

Angela1967 schreef op 13-09-2021 om 16:41:

[..]

Wacht effe, daar heb jij dan toch helemaal geen mening meer over te hebben, laat staan iets mee te maken? De relatie is uit, hij vertrekt uit jouw leven en uit het leven van jouw kinderen.

Ik snap wel dat je je eigen gedachten aan het categoriseren bent (welke oplossing/wat vind ik dan etc) maar de manier waarop je het schrijft is alsof jij dan nog ergens stakeholder bent.

gr Angela

Ik geef alleen aan wat ik zou doen. Als hij met iets anders dan deze relatie uiteindelijk gelukkiger is, dan is dat zo en gun ik hem dat. Maar ik denk dat dan om de 2 weken geschikter is dan om de week. 

Jullie hadden deze relatie nooit aan moeten gaan.
En waarom schrijf je dingen als ‘Nou, hij is vandaag pas vertrokken’?
Omdat jij het niet kan hebben dat hij een of meerdere dagen daar langer blijft, want hij moet immers zo snel mogelijk weer bij jou zijn??

A12345 schreef op 13-09-2021 om 16:16:

[..]

Het kan wel, maar dan wel zonder deze relatie.

Dan kan hij om de 2 weken doen, om de 3 weken, voor mij part om de week. Als hij dat prima vindt (de consequentie accepteren), dan zou ik echter eerder om de 2 weken doen dan om de week. In een week kun je niet veel doen als je de eerste dag deels de kinderen hebt en de recht moet reizen en de laatste dag ook moet reizen.

Gelukkig genoeg vrouwen die er wel overeenstemming in zouden kunnen vinden en het dan toch als een volwaardige relatie kunnen zien, omdat zij weten dat kinderen áltijd op nummer 1 staan. Hij is nu weer een ervaring rijker en zal vast zijn lesje hebben geleerd, althans, dat hoop ik uit de grond van mijn hart. Een relatie als dit is sowieso gedoemd te mislukken, dat moge duidelijk zijn inmiddels.

A12345

A12345

13-09-2021 om 17:09 Topicstarter

Metallover schreef op 13-09-2021 om 17:07:

Jullie hadden deze relatie nooit aan moeten gaan.
En waarom schrijf je dingen als ‘Nou, hij is vandaag pas vertrokken’?
Omdat jij het niet kan hebben dat hij een of meerdere dagen daar langer blijft, want hij moet immers zo snel mogelijk weer bij jou zijn??

Achteraf niet inderdaad. Pas, omdat hij blijkbaar niet heel erg veel haast heeft. 

A12345 schreef op 13-09-2021 om 17:09:

[..]

Achteraf niet inderdaad. Pas, omdat hij blijkbaar niet heel erg veel haast heeft.

Had je dat serieus verwacht dan?

A12345 schreef op 13-09-2021 om 17:09:

[..]

Achteraf niet inderdaad. Pas, omdat hij blijkbaar niet heel erg veel haast heeft.

Eerlijk, ik zou na alles wat je hier ge-/beschreven hebt de afgelopen weken ook niet al te veel haast hebben om terug te komen.

A12345

A12345

13-09-2021 om 17:13 Topicstarter

Desire schreef op 13-09-2021 om 17:07:

[..]

Gelukkig genoeg vrouwen die er wel overeenstemming in zouden kunnen vinden en het dan toch als een volwaardige relatie kunnen zien, omdat zij weten dat kinderen áltijd op nummer 1 staan. Hij is nu weer een ervaring rijker en zal vast zijn lesje hebben geleerd, althans, dat hoop ik uit de grond van mijn hart. Een relatie als dit is sowieso gedoemd te mislukken, dat moge duidelijk zijn inmiddels.

Geen idee eigenlijk dat eerste. Natuurlijk zullen er vrouwen zijn die dit prima zouden vinden en er zijn er ook die dat niet vinden. Of die in het begin het prima vinden, maar toch wel een keer wat stappen willen zetten. 

Net zoals dat er vrouwen zullen zijn die om kunnen gaan met het gedrag van zijn kinderen en er vrouwen zijn die dat niet kunnen. 

Ik hoop ook dat hij zijn lesje heeft geleerd. Anders herhaalt het zich. 

A12345

A12345

13-09-2021 om 17:14 Topicstarter

Desire schreef op 13-09-2021 om 17:10:

[..]

Had je dat serieus verwacht dan?

Ja, had gedacht dat hij in elk geval zondag zou vertrekken. Of anders in elk geval uitgerust in één keer door zou rijden. 

dan

dan

13-09-2021 om 17:14

Desire schreef op 13-09-2021 om 17:07:

[..]

Gelukkig genoeg vrouwen die er wel overeenstemming in zouden kunnen vinden en het dan toch als een volwaardige relatie kunnen zien, omdat zij weten dat kinderen áltijd op nummer 1 staan. Hij is nu weer een ervaring rijker en zal vast zijn lesje hebben geleerd, althans, dat hoop ik uit de grond van mijn hart. Een relatie als dit is sowieso gedoemd te mislukken, dat moge duidelijk zijn inmiddels.

Zeker weten, ik had nooit willen samenwonen in jullie situatie maar een latrelatie had wel een optie kunnen zijn. 

Poezel_en_Wip schreef op 13-09-2021 om 17:12:

[..]

Eerlijk, ik zou na alles wat je hier ge-/beschreven hebt de afgelopen weken ook niet al te veel haast hebben om terug te komen.

en daarbij: hij moet nadenken en had daar ivm zorg voor kinderen gewoon geen tijd voor. reizen is vermoeiend. leven met TO is vermoeiend. Tijd voor rust en nadenken.

@TO maak nou niet de fout dat jij centraal staat in het gesprek en dat je je ongeduld laat merken. Gun hem tijd en rust. Jullie hebben allebei een probleem, de vraag is of jij snapt dat jij deel van zijn oplossing kan zijn. Hij kan jouw oplossing alleen maar zijn als hij doet wat jij wil. Maar misschien kun jij flexibeler worden.

gr Angela

Desire schreef op 13-09-2021 om 17:10:

[..]

Had je dat serieus verwacht dan?

Als hij niet 100% bij to is, dan is het natuurlijk geen relatie.

A12345 schreef op 13-09-2021 om 17:13:

[..]

Ik hoop ook dat hij zijn lesje heeft geleerd. Anders herhaalt het zich.

Heb jij ook iets geleerd? Lijkt me niet onbelangrijk in dit verhaal.

A12345

A12345

13-09-2021 om 17:18 Topicstarter

Poezel_en_Wip schreef op 13-09-2021 om 17:17:

[..]

Heb jij ook iets geleerd? Lijkt me niet onbelangrijk in dit verhaal.

Ik werk aan mezelf. Daarnaast wil ik voorlopig even rust. Als ik ooit weer in een relatie stap, dan in elk geval niet met een man met kinderen. En eerst een hele tijd latten. Anders wennen mijn kinderen in de toekomst weer aan iemand die daarna ook weer verdwijnt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.