Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


dan

dan

31-08-2021 om 20:06

de kans lijkt me erg groot dat hij na het wegbrengen van zijn kinderen de relatie verbreekt. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij weer vrolijk en blij terug bij TO komt als hij terug komt uit het buitenland.

A12345

A12345

31-08-2021 om 20:27 Topicstarter

Jippox schreef op 31-08-2021 om 19:59:

Maar nog twee weken zo door... Dat is toch voor niemand goed? Dus waarom ga je het gesprek niet aan:
Joh ik merk aan mijzelf maar ook aan jou dat het zo niet goed loopt. Wat zullen we doen. Zal ik een weekje weggaan of ga jij met je kinderen een weekje ergens heen?

Ik zie niets negatiefs aan zo'n gesprek/oplossing

Hoe vriendelijk bedoeld ook, ik kan moeilijk met twee kinderen elders gaan zitten. Ook geen idee waar dan. Puur praktisch bezwaar dit. 

dan

dan

31-08-2021 om 20:31

A12345 schreef op 31-08-2021 om 20:27:

[..]

Hoe vriendelijk bedoeld ook, ik kan moeilijk met twee kinderen elders gaan zitten. Ook geen idee waar dan. Puur praktisch bezwaar dit.

Dan wordt het nog 2 weken min 1 dag op je tanden bijten, vrees ik. En dan maar zorgen dat je zelf vaak de deur uit bent en alvast hulp zoeken voor de problemen van jezelf. 

dan

dan

31-08-2021 om 20:35

Ik heb een collega die soortgelijk gedrag vertoont, we wilden haar heus wel helpen en adviezen geven maar ze deed er niks mee, alleen maar klagen. Op den duur heeft onze manager ervoor gezorgd dat ze een coach kreeg toegewezen. 

A12345 schreef op 31-08-2021 om 20:27:

[..]

Hoe vriendelijk bedoeld ook, ik kan moeilijk met twee kinderen elders gaan zitten. Ook geen idee waar dan. Puur praktisch bezwaar dit.

Maar als je er nou een leuk uitje van maakt met je kinderen, dat je kinderen zegt even een privacy momentje met hun alleen?

Ik bedoel het kan een leuke kant hebben, nouja leuk leuk..., ik bedoel meer je kunt er dan gwn een leuk uitje van proberen te maken met je kinderen.

Als je het ziet zitten natuurlijk.. 

Kzou het wel voorstellen Jippox het zei, tenzij je er op tegen bent natuurlijk. Niemand kan je dat verplichten.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

31-08-2021 om 20:39

Rachel. schreef op 31-08-2021 om 20:38:

[..]

Maar als je er nou een leuk uitje van maakt met je kinderen, dat je kinderen zegt even een privacy momentje met hun alleen?

Ik bedoel het kan een leuke kant hebben, nouja leuk leuk..., ik bedoel meer je kunt er dan gwn een leuk uitje van proberen te maken met je kinderen.

Als je het ziet zitten natuurlijk..

Kzou het wel voorstellen Jippox het zei, tenzij je er op tegen bent natuurlijk. Niemand kan je dat verplichten.

En school dan?

BlueHeart schreef op 31-08-2021 om 20:39:

[..]

En school dan?

Oh ja dat is ook nog iets idd.. ja of hij elders zitten.

Ik zou het al afgekapt hebben..

Maargoed dat ziet to niet als een optie nu.

Dus miss is het een goed idee als ze even afstand van elkaar hebben en zo dus ook even kunnen ademen en nadenken zonder dat ze bij elkaar in de nek zitten, daarom vond ik op zn minst dat voorstel van jippox oke.

Maargoed dat gaat eig niet ivb met school. En eventueel werk idd..

Kweet niet hoor hoe meer ik dit bericht typ hoe raarder het wordt... khad het gwn al afgekapt. Tis lastig om mee te denken als iets tegen je eigen principes ingaat ondanks dat het niet voor mezelf van toepassing is.

A12345

A12345

31-08-2021 om 20:46 Topicstarter

Rachel. schreef op 31-08-2021 om 20:38:

[..]

Maar als je er nou een leuk uitje van maakt met je kinderen, dat je kinderen zegt even een privacy momentje met hun alleen?

Ik bedoel het kan een leuke kant hebben, nouja leuk leuk..., ik bedoel meer je kunt er dan gwn een leuk uitje van proberen te maken met je kinderen.

Als je het ziet zitten natuurlijk..

Kzou het wel voorstellen Jippox het zei, tenzij je er op tegen bent natuurlijk. Niemand kan je dat verplichten.

Ik vind het heel lief bedoeld, meen ik serieus. Maar maandag begint school weer voor mijn kinderen. Kan dan moeilijk nu twee weken elders gaan zitten. Los van dat ik niet zou weten waar ergens. 

Niet heel praktisch om je dagelijkse leven te hebben en dan ergens anders op een park of zo te zitten.

Het voorstel is goed hoor, maar nu niet heel praktisch.

A12345 schreef op 31-08-2021 om 20:46:

[..]

Ik vind het heel lief bedoeld, meen ik serieus. Maar maandag begint school weer voor mijn kinderen. Kan dan moeilijk nu twee weken elders gaan zitten. Los van dat ik niet zou weten waar ergens.

Ja, maar dit had je vorige week al kunnen doen. Dat had je dan 1 week ergernis bespaard.

Waarom ben je zo passief, je wil van alles en eigenlijk ook niets en neemt nergens initiatief in.

A12345 schreef op 31-08-2021 om 20:46:

[..]

Ik vind het heel lief bedoeld, meen ik serieus. Maar maandag begint school weer voor mijn kinderen. Kan dan moeilijk nu twee weken elders gaan zitten. Los van dat ik niet zou weten waar ergens.

Nee ik snap je inderdaad, je hebt gelijk, dat gaat ook niet zomaar, had iets te snel gereageerd.

Leene

Leene

31-08-2021 om 20:49

zou dit nu het topic zijn met de meeste berichten? vraag me af of alles al niet is gezegd

A12345

A12345

31-08-2021 om 20:49 Topicstarter

Poezie schreef op 31-08-2021 om 20:48:

[..]

Ja, maar dit had je vorige week al kunnen doen. Dat had je dan 1 week ergernis bespaard.

Waarom ben je zo passief, je wil van alles en eigenlijk ook niets en neemt nergens initiatief in.

Wilde het vooral ook niet erger maken. Hij zou dat waarschijnlijk oppakken als hen nu al wegsturen. Maar achteraf was het beter geweest ja. 

Het is nu zoals iemand zei op de tanden bijten en het uitzingen. En dan daarna erover in gesprek gaan. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

31-08-2021 om 20:52

Rachel. schreef op 31-08-2021 om 20:43:

[..]

Oh ja dat is ook nog iets idd.. ja of hij elders zitten.

Ik zou het al afgekapt hebben..

Maargoed dat ziet to niet als een optie nu.

Dus miss is het een goed idee als ze even afstand van elkaar hebben en zo dus ook even kunnen ademen en nadenken zonder dat ze bij elkaar in de nek zitten, daarom vond ik op zn minst dat voorstel van jippox oke.

Maargoed dat gaat eig niet ivb met school. En eventueel werk idd..

Kweet niet hoor hoe meer ik dit bericht typ hoe raarder het wordt... khad het gwn al afgekapt. Tis lastig om mee te denken als iets tegen je eigen principes ingaat ondanks dat het niet voor mezelf van toepassing is.

Daar zou ik dan eerder voor pleiten dat hij ergens anders gaat zitten. Ik kan me wel voorstellen dat de boel daar behoorlijk op scherp staat nu.

A12345

A12345

31-08-2021 om 20:53 Topicstarter

BlueHeart schreef op 31-08-2021 om 20:52:

[..]

Daar zou ik dan eerder voor pleiten dat hij ergens anders gaat zitten. Ik kan me wel voorstellen dat de boel daar behoorlijk op scherp staat nu.

Ben bang dat hij dat oppakt als wegsturen. Ergens hoop ik wel dat hij dat zelf voorstelt. Het zou wel het beste zijn. Komen we in elk geval allebei wat tot rust. 

Op scherp… tsja…. Grootste deel van de dag is hij weg. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.