Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Vic

Vic

14-08-2011 om 23:08

De balk in het eigen oog

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Serwe

Serwe

19-08-2011 om 13:51

Izar

Dat heb ik hier boven ergens geschreven. De meeste mensen ergeren zich voor al aan dingen die geheel buiten hun denkbeeld en normen en waarden vallen. De gezelligheid staat voorop ouder zal eerder aanstoot nemen aan DS spelende kinderen en de alles leren eten ouder zal eerder vallen over kinderen die alleen twee worteljes met suiker naar binnen schuiven.

Het is heel normaal om jezelf tot de norm en centrum van het universum te bombaderen en dus het vreemd te vinden als anderen er een ander prioriteitenlijstje op na houden. Iedereen heeft in meer of mindere mate toch wel het (onbewuste) idee dat hun manier het beste is.

Persoonlijk erger ik me zelden aan andermans kinderen maar ik ben nog nooit op een groepsreis meegegaan waarbij je dus de hele dag om moet gaan met andere gezinnen met andere ideen. De gezinnen die ik langer dan een paar uur achter elkaar zie dat zijn vrienden en familie. Van vrienden en familie accepteer ik veel meer want dat vind ik gewoon leuke mensen en hun slechte of exostische gewoontes vind ik vaak juist iets schattigs hebben. Liefde maakt blind

Kinderen van vreemden in bijvoorbeeld restaurants vind ik zelden vervelend. Maakt me helemaal niks uit of ze achterover op hun stoel ds zitten te spelen en niks willen eten.

Belle Époque

Belle Époque

19-08-2011 om 17:57

Serwe

"Het is heel normaal om jezelf tot de norm en centrum van het universum te bombaderen en dus het vreemd te vinden als anderen er een ander prioriteitenlijstje op na houden. Iedereen heeft in meer of mindere mate toch wel het (onbewuste) idee dat hun manier het beste is."

Dat is raak, ja. En ja, als ik in de spiegel kijk moet ik bekennen dat ik mijzelf daar ook wel in herken *bloos*

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.